DENİZ
Hasret kızlara haber vermek için odadan çıktığında Azra'ya dönerek "Güzelim istersen hemen söylemeyelim kızlara." dedim.
Azra kararsız bir şekilde "Ama bir an önce söylemezsek nakil için oldukça geç kalabiliriz Boncuk." deyip derin bir nefes daha aldı.
"Biliyorum Güzelim. Ama bırakta senin aramızda olmanın keyfini çıkartsınlar önce. Vakti geldiğinde beraber söyleriz onlara."
"Sadece olan tek şansımızı da oyalanarak kaybetmek istemiyorum. Ama sen de haklısın. O zaman Zerrin'le yarın konuşalım. Kızlara da yarın söyleriz." deyip zoraki bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.
Kollarımı sakıca ona sararak "Ben düşünemedim. Eğer benim yüzümden kızlardan ayrılmakta zorlanıyorsan-
"Aklından bile geçirme böyle bir şeyi. Kararımızı çoktan verdik ve gidiyoruz buradan." deyip kararlılıkla gözlerimin içine baktı Azra.
"O zaman sanırım bize düşen size veda etmek." diyen Hasret'le konuşmamız kesilmişti.
"Kızlara sürpriz yapmak istemiştim ama anlaşılan asıl sürpriz hepimize oldu." diye devam etti Hasret. Bizimkiler Hasret'in arkasından içeri girerken Azra Hasret'e dönerek "Haso öyle değil." dedi.
"Yanlış mı anladık yani? Gitmiyor musunuz?" diye sordu Heves. Herkes hem o kadar mutlu hem de o kadar şaşkın görünüyordu ki hangi birine bakacağımı bilemeden Azra'ya döndüm.
Azra "Bu şekilde öğrenmenizi istemezdik ama evet, biz özellikle son yaşananlardan sonra Deniz'le beraber başka bir hapishaneye naklimizi istemeyi düşünüyoruz."
"Son yaşananlar derken ölümden dönmenle mi ilgili bunlar?" diye sordu Yonca.
"Hayır daha öncesinde. Alp'in uyanma haberiyle Kudret'in bize saldırması, birkaç hafta sonra o kadınla aynı yerde kalacak olmamız, Zerrin'in bu anlamsız oyunları derken buradan kurtulmak gittikçe imkansız bir hale geldi." diye açıklamaya çalıştı Azra.
"Azra'yı az daha kaybedecek olmak beni öylesine korkuttu ki aklımıza başka türlü bir seçenek gelmedi kızlar." diye ekledim. "Ayrıca sadece bizim de değil. Herkesin buradan gitmesi şart."
"Neden buradan sadece bir kişi gideceği yerde herkesin gitmesi şart peki Kaptan? Size saldıran buraya pis işleri sokan o Kudret neden gitmiyor?" diye sordu Bade.
"Bunun nedenini bilen tek kişi sanırım Zerrin." dedim. "Ayrıca Azra revirde yatarken öldü diyen de kendisiydi."
"Bu kadının ciddi sorunları var. Şikayetçi olmayacak mısınız yani hala?" diye sordu Heves.
"Hayır kızlar çünkü bir anlaşma yaptım Zerrin'le. Bu yaralanma olayı büyümeyecek."
"İyi de neden? Ayrıca Kudret neden her yerde Azra'nın onun hayatını kurtardığını söylüyor?" diye sordu Jale.
"Sizden saklayacak halimiz yok. Bu iki olay bağlantılı birbiriyle. Ben Kudret'e saldırırken Azra araya girdi. O yüzden Azra'nın yaralanması benim suçum."
"Deniz Abla sen o yüzden-
"Senin suçun değildi Deniz." diye araya girdi Azra. "Ben Deniz'in cezası uzamasın diye aralarına girdim. Uyandığımda Zerrin kimseyle görüştürmedi beni. Olayın duyulmamasını isteyince onunla bir anlaşma yaptım. Karşılığında Kudret'ten şikayetçi olmadım. Zaten olsaydım da bir şey değişmeyecekti. Kadın yiyeceği müebbeti yemiş zaten."
"İyi güzel anlatıyorsun Azo. Siz yapmanız gereken şeyi yapmışsınız." dedi Hasret.
"Hasret yapma böyle. Başka bir çaremiz olsa gider miydik hiç sizleri bırakıp?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Novela JuvenilAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...