43. Bölüm

2.2K 93 10
                                    

DENİZ

Mutfağın aranmasının ardından depoda 3 küçük paket uyuşturucu çıkmıştı. Zerrin paketleri eline alıp "Bu rezaleti açıklamak isteyen bir gönüllü var mı aramızda?" diye sordu.

Herkes şaşkınca elindekini incelerken "Kimse yoksa o zaman buranın sorumlusu bir adım öne çıksın." dedi. Yonca bana bakmadan öne çıkınca gözlerimi kapadım.

"Yonca'ydı, değil mi?" dedi Zerrin. Yonca başıyla onayladı.

"Çok yazık eğer sorumlu her kimse öne çıkmazsa Öykü yetimhaneye gönderilecek. Alacağın hücre cezası ve 5 yıldan bahsetmiyorum bile." dedi.

"Büyük bir hata yapıyorsunuz onlar benim değil hem ben artık temizim isterseniz test yapın bana." dedi Yonca.

"Senin idarende buradan mal sokuldu az önce. Ayrıca merak etme test zaten yapılacak." dedi.

"Sizin idarenizdeyken de içeri mal sokulmuş oluyor bu durumda değil mi Zerrin Hanım?" dedim.

"Bu konuda herhangi bir bilgin mi var Deniz?" deyip düzeltti. "Ya da ilgin mi demeliyim?"

Gözlerim Yonca'ya kaydığında Zerrin'le zıtlaşmanın onun kurtarmayacağını fark ederek "Evet benimdi o paketler." dedim.

Zerrin gülümseyerek bana yaklaşıp "Yalan söyleme Deniz." dedi.

"Bir itiraf istediniz bende size verdim. Yonca'nın bu işle bir alakası yok." dedim. Kudret'e karşı tek bir kayıp daha vermeye tahammülüm kalmamıştı ama en önemlisi Öykü annesinden ayrılmamalıydı.

"Madem öyle Deniz söylediklerin kayda geçirilecek." dedi ardından Murat'a bakıp "Deniz'i hücreye götürün." dedi.

•••

AZRA

Muratı'ın anlattıkları başımdan kaynar suların dökülmesine neden olunca "O Kudret'in benden çekeceği var." dedim.

"Kudret olduğundan bu kadar eminsin yani?" diye sordu Melis.

"Ondan başka kim olabilir?" deyip sinirle odadan çıkıp kızları bulmak için bloğa gittiğimde havalandırma saatinin başladığını anlamıştım. Dışarı çıktığımda Kudret'lerin de havalandırmada olduğunu fark ettim. Bahçede nöbet tutan Özlem'e yaklaşarak "Kudretler neden burada?" diye sordum.

"Bundan sonra her şey eskisi gibi olacak. B2 ile ortak kullanacaksınız her şeyi." dedi.

"Şaka yapıyorsunuz değil mi?"

"Hayır Azra."

"Yeni gelen müdürün başının altından çıktı değil mi?" 

"Zerrin Hanım sadece gerekeni yaptı Azra. Hadi yerine geç artık." dedi.

Yavaşça Kudret'in yanına gittiğimde Özlem arkadan bağırdı "Azra yerine dedim." 

"Nenemle bir şeyi açıklığa kavuşturalım gideceğim." dedim. Kudret beni görünce gülmeye başlamıştı. Hasret'ler yanıma gelip beni yanlarına çekmeye çalıştıklarında kollarından çıktım.

"Artık tayfan seni dinlemiyor herhalde Kınalı." dedi Kudret.

Hasret  "Azo bir gelsene." dediğinde onu dinlemeden "Anlaşmamızı unuttun galiba nenem." dedim.

"Gayet iyi hatırlıyorum Kınalı." 

"Ama burnuma pis kokular gelmeye başladı nedense." dedim.

"Ne söyleyeceksen doğrudan söyle senin çocukluklarınla uğraşamayacağım." 

"Deniz'in kılına bile dokunduğunda olacakları sana söylediğim halde uslu durmamışsın." deyince Kudret gülmeye başladı.

KADER ~ AZDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin