Ο Θεός έδωσε πνοή στον άντρα και τον δημιούργησε. Και μετά έπλασε τη γυναίκα από το πλευρό του για να στέκει ίση στο πλάι του. Όχι μπροστά του και όχι πίσω του.
Είμαι σωστή μέχρι εδώ;
Είμαι.
Τι γίνεται όμως στο σήμερα; Εν έτει 2019 ο άντρας είναι ο άντρας ο σωστός; Ο δίκαιος , ο έξυπνος , ο γοητευτικός; Ή ξέχασε εντελώς να λειτουργεί 'αντρίκια ';
Στην περίπτωση μας , ο Θεόδωρος απέχει μακράν από τη τελειότητα.
Δυστυχώς.
Πολλές ευθύνες στην δικιά μας περίπτωση βαραίνουν την αδιόρθωτη μητέρα του , τη Λουκία.
Μα είναι κάποιος άντρας τέλειος; Κανείς δεν είναι τέλειος και εμείς ως γυναίκες το γνωρίζουμε καλά. Μας συμφέρει άλλωστε αυτό να το πιστεύουμε. (Ούτε εμείς είμαστε τέλειες αλλά δεν είμαστε εδώ σε αυτήν τη ιστορία να μελετήσουμε τη γυναίκεια φύση αλλά την αντρική.)
~ Να μελετήσουμε λέω όχι να βρίσουμε, χαχαχα~
Άρνηση.
Ναι, φυσικά και οι άντρες το αρνιούνται ότι αυτό υφίσταται. Γιατί;
Μα γιατί είναι τα πιο εγωιστικά πλάσματα βεβαίως, θα μπορούσε να είναι μια γρήγορη κι απλή απάντηση μα σωστή. Γιατί αρέσκονται στο να βλέπουν και να επισημαίνουν των άλλων τα στραβά κι όχι τα δικά τους. Γιατί θεωρούν πως βλέπουν σωστά τα πράγματα κι έχουν δίκιο τις πιο πολλές φορές ή την πιο αντικειμενική άποψη. Γιατί ο ρόλος του θιγμένου ή του αδικημένου τους τονώνει το εγώ όσο κι αν παραπονιόνται καθώς επίσης τους κάνει προσφιλείς ή συμπαθείς στους γύρω. Γιατί δεν θέλουν να παραδεχτούν πως έχουν ευθύνες για πολλά κακώς κείμενα στη ζωή τους επειδή αυτό πονάει και προσγειώνει άσχημα.
Γιατί...γιατί.. γιατί... αναρίθμητα γιατί!
Γιατί τις περισσότερες φορές σκέφτονται με το άλλο κεφάλι τους κοινώς!
Συμφιλίωση με τη διαπίστωση
Συμβαίνει αυτό; Φυσικά και συμβαίνει σε κάποια φάση της ζωής τους. Δεν είναι τελείως ανεγκέφαλοι βρε κορίτσια!
Κάποια στιγμή συνειδητοποιούν ότι είναι απλά άνθρωποι με αδυναμίες κι ελαττώματα που κάποια από αυτά είναι επίκτητα μα για κάποια δεν φέρουν καμιά ευθύνη διότι έτσι γεννήθηκαν.
Τι ακολουθεί;
Αυτό λοιπόν που ακολουθεί έπειτα από την συμφιλίωση με την ιδέα πως δεν είναι τέλειοι, είναι εποικοδομητικό και όμορφο. Νιώθουν πιο ελεύθεροι και έρχονται κοντά με την πραγματική τους φύση. Την γνήσια αντρική πλευρά. Την 'παντελονάτη'. Κατανοούν καλύτερα τον κόσμο και αλλάζουν φιλοσοφία. Αρχίζουν να ψάχνουν τρόπους να γίνουν καλύτερα άτομα.
Η αιτία που θα συμβεί στον Θεόδωρο μας αυτή η στροφή ζωής;
Μα υπάρχει καλύτερη αιτία από τον έρωτα και την αγάπη;
Ο Θεόδωρος θα έρθει αντιμέτωπος με μια κοπέλα περισσότερο 'παντελονάτη' από εκείνον.
Και εδώ αρχίζει η ιστορία μας...
(Θα ξεκινήσει να ανεβαίνει καλώς εχόντων των πραγμάτων , τον Απρίλη κορίτσια . Να έχω γράψει μερικά κεφάλαια και να τα έχω κατοχυρώσει γιατί αυτό που γίνεται εδώ μέσα με τις αντιγραφές είναι ντροπιαστικό το λιγότερο. Είναι τόσο κρίμα να βλέπω καλές δουλειές να αντιγράφονται και οι γνήσιες να κατεβαίνουν. Σε αυτό εσείς μπορείτε να παίξετε ενεργό και καθοριστικό ρόλο βρε κορίτσια! Αν βλέπετε κάποια αντιγραφή επικοινωνήστε με το συγγραφέα και κάντε αμέσως αναφορά στην αντιγραμμένη ιστορία. Είναι κρίμα κάποιοι συγγραφείς να αποχωρούν από εδώ. Δεν θα μείνει κανένας σωστός στο τέλος και αυτό είναι πλήγμα για εσάς που δεν θα βρίσκετε κάτι να διαβάσετε. Σας παρέχουμε κάτι δωρεάν ...Βοηθήστε μας λοιπόν!)
Το εξώφυλλο είναι μια δικιά μου δημιουργία γι αυτό τέτοιο χάλι!!!
Τα φιλιά μου σε όλες
Kalliopi
YOU ARE READING
Αντρίκια & Παντελονάτα
Romance'Ενας άντρας που συμπεριφέρεται περισσότερο ως παιδί. Μια κοπέλα που τιμάει τα παντελόνια που φοράει. 'Ένα παρελθόν που ακόμα πονάει. Ένα μέλλον απρόβλεπτο . Το παρόν του όμως για γέλια και για κλάματα!