~κεφάλαιο 9~

2.2K 320 67
                                    

Δυο μέρες  στη σειρά κάθε πρωί ξυπνώ αχάραγα και συνοδεύω  το γέρο Θοδωρή στο στρατόπεδο. Όλη μέρα  τον βοηθάω να κάνουμε εμβόλια  στους στρατιώτες της μαμάς πατρίδας μας αλλά αντί να γκρινιάζω  πια με  πιάνω να  το απολαμβάνω . Πλάκα έχει τελικά. Τρυπάω κωλαράκια! Και έχει πλάκα ! Ο καθένας αντιδράει διαφορετικά στη θέα της ένεσης και απολαμβάνω αντιδράσεις! Τα αχ και τα βαχ που έχω ακούσει αυτές τις μέρες είναι αναρίθμητα και απολαυστικότατα! Ένας βέβαια αντί για βαχ άρχισε να ψέλνει το Υπερμάχων αλλά ...οκ. Και  αν εξαιρέσεις 1-2...3..4 ίσως  μαντράχαλους που σωριάστηκαν χάμω  στη θέα της βελόνας   οι υπόλοιποι είναι γνήσια αρσενικά και όλοι μας θα έπρεπε να νιώθουμε ασφάλεια που μας φυλάνε!

Την Βίβιαν  δε την έχω συναντήσει . Όχι ότι με νοιάζει δηλαδή. ..Καθόλου δεν με νοιάζει. Κάπου θα είναι με το μαντρόσκυλο της και θα γαυγίζουν στους καημένους τους φαντάρους....

Αλλά αυτό που απολαμβάνω όμως πραγματικά είναι όταν έρχεται η ώρα του φαγητού!

Ο γέρο –Θοδωρής λέει ότι επειδή σηκώνομαι χαράματα  μου ανοίγει η όρεξη.

Η μανούλα λέει ότι  τόσο καιρό έτρωγα αηδίες ενδιάμεσα και μου κόβανε την όρεξη.

Ο πατέρας μου λέει ...τίποτα δεν λέει εκείνος, μόνο γελάει!

Εγώ λέω ότι ο μάγειρας εδώ έχει στα σίγουρα  μισελέν αστέρι!

Ο διπλανός μου στη τραπεζαρία λέει ότι έχω αυτοκαταστροφικές τάσεις. Ναι, συνεχίζει να μου δίνει το φαγητό του . Και τον λένε Αχιλλέα. Εντάξει παιδί ο Αχιλλέας! 

Μετά την πρώτη μέρα που δοκίμασα φασολάδα , την δεύτερη μέρα είχαμε κοτόπουλο.

Αν και ο Αχιλλέας όταν πρότεινε να πάρω το πούστη του παραλίγο να πνιγώ. Με χτύπαγε πόση ώρα στη πλάτη όσο μου εξηγούσε ότι έτσι αποκαλούν το κοτόπουλο χαϊδευτικά. Αυτό εννοούσε εκείνη την αποφράδα  ημέρα το κοπρόσκυλο που ονομάζεται Κοσμάς!

Σήμερα μου είπαν ότι έχουμε  παστίτσιο!!! 

Σήμερα μου είπαν ότι έχουμε  παστίτσιο!!! 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Αντρίκια & ΠαντελονάταWhere stories live. Discover now