Μια αγάπη, μια καριέρα, μια επανάσταση...
Τόσα πράγματα που αρχίζει κανείς αγνοώντας την έξοδο....
Ζαν –Πωλ Σαρτρ Γάλλος φιλόσοφος.
-«Είπαμε για βράδυ να δούμε κάποια ταινία με την Αγνή , έχεις κάποια προτίμηση;» ρωτάει η Στέλλα μπαίνοντας ήρεμα στο δωμάτιο μας μασουλώντας αργά ένα δροσερό μήλο που κρατάει στο χέρι της και με βγάζει από την περισυλλογή μου και την εξερεύνηση του ταβανιού του δωματίου .
-«Ε...έλεγα να πάω μια βόλτα..» μουρμουράω κοιτώντας το ρολόι που φορώ στο καρπό μου. Κοντεύει εννέα το βράδυ. Ώρα μου να φεύγω μου φαίνεται αν δεν θέλω να αργήσω.
-«Α, οκ τότε.. Θα αργήσεις;»
-«Δεν ξέρω Στέλλα...» απαντώ ειλικρινά ξεφυσώντας και ανασηκώνομαι από το στρώμα .
Ορίστε που βρέθηκα να δίνω αναφορά σε γυναίκα....
-«Ζακέτα να πάρεις.. έχει ψύχρα.. και να μου φιλήσεις την Βίβιαν.» λέει και κάνει μεταβολή να φύγει.
Πετάγομαι πάνω ταραγμένος.
-«Πως;..Ποιός; ...Ποιός σου το είπε;» ρωτώ τελευταία στιγμή πριν βγει έξω αρπάζοντας την απο το χέρι και στρίβει χαμογελώντας το πρόσωπο της μόνο και με κοιτάει.
-«Μόλις τώρα από σένα..»απαντάει παιχνιδιάρικα και μου κλείνει το μάτι .
-«Και; Δεν έχεις να πεις κάτι πάνω σε αυτό;» ρωτώ ανήσυχος προσπαθώντας να σκιαγραφήσω τα συναισθήματα της.
-«Δεν θα σου κρυφτώ. Όχι τώρα που απλόχερα μου έχεις προσφέρει ένα καταφύγιο που τόσο ανάγκη είχα. Αν και στη αρχή με στεναχώρησε κάπως ..αλλιώς τα είχα στο μυαλό μου πλάσει.. εσένα να με αποδέχεσαι εντέλει ... ουτοπικά όνειρα έκανα... δεν μου είχες δώσει την παραμικρή ελπίδα άλλωστε...δεν σου κρύβω ότι χάρηκα για σένα. Σου αξίζει όλο αυτό. Είσαι καλό παιδί αλλά για κάποιο λόγο που εσύ ξέρεις αναλωνόσουν σε εφήμερες περιπέτειες προστατεύοντας έτσι δεν ξέρω και εγώ τι . Κοίταξε μην τα θαλασσώσεις αυτή τη φορά ..δεν σου αξίζει να γυρίσεις στην προηγούμενη ζωή σου. ..Και στο λέω σαν φίλη σου αυτό.» λέει τονίζοντας τη λέξη φίλη και φεύγει ήρεμα χαμογελώντας.
Ώριμη η Στέλλα , σκέπτομαι άφωνος με την ομολογία της και αυτή τη στιγμή νιώθω πάρα πολύ περήφανος για τη στάση της , που καταφέραμε να αφήσουμε πίσω μας ότι μας χωρίζει και ξεκινήσαμε από ότι φαίνεται μια φιλία πάνω σε γερές βάσεις.
STAI LEGGENDO
Αντρίκια & Παντελονάτα
Storie d'amore'Ενας άντρας που συμπεριφέρεται περισσότερο ως παιδί. Μια κοπέλα που τιμάει τα παντελόνια που φοράει. 'Ένα παρελθόν που ακόμα πονάει. Ένα μέλλον απρόβλεπτο . Το παρόν του όμως για γέλια και για κλάματα!