~κεφάλαιο 59~

1.7K 225 45
                                    

Σουσουράδες μου,  καταλάβατε τι εννοώ έτσι ;;; Μένουμε ασφαλείς, μένουμε σπίτι. Ότι πιο απλό. Μην πανικοβάλλεστε.  Πράττουμε  με ατομική ευθύνη   προς το συμφέρον όλων ,δεν βάζουμε σε κίνδυνο εμάς αλλά και  τους υπόλοιπους  και όλα θα πάνε καλά. Κουράγιο κορίτσια και εύχομαι να  περάσει γρήγορα αυτή η φάση. Θα προσπαθήσω να ανεβάζω συχνότερα .




Βρίζοντας την τύχη μου  έφυγα από το δημοτικό . Βρίζοντας εμένα τον ίδιο συνέχισα το δρόμο μου για το σπίτι . Γιατί  η αλήθεια με χτύπησε κατακέφαλα. Ότι σκεφτόμουν μέχρι πριν λίγες ώρες ήταν  εντελώς λάθος!   Άκρως αντίθετο από αυτό που σκέφτομαι τώρα!  Πως άλλαξαν όλα οπτική γωνία σε μερικά λεπτά της ώρας;

Βρίζοντας , λοιπόν εμένα αποκλειστικά και μόνο γιατί είμαι ο  μοναδικός υπαίτιος όλων  έτσι που τα κατάντησα , κατέληξα στο συμπέρασμα  ότι δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσω σε  ένα γάμο με τη Βίβιαν όταν δεν νιώθω τίποτα για εκείνην αλλά τόσα για κάποια άλλη. 

Ούτως ή άλλως ούτε η Βίβιαν θέλει να με παντρευτεί και αν μέχρι πριν λίγη ώρα  θύμωνα που με αποκάλεσε τρελό τώρα νιώθω ανακουφισμένος.

Όσο αφορά τον μικρό μου άγγελο , αν του μιλήσουμε ώριμα και απλά είμαι σίγουρος ότι θα μεγαλώσει δίχως παιδικά τραύματα . Περισσότερα θα αποκτούσε αν  έβλεπε τους γονείς του κάτω από την ίδια στέγη  να μην αγαπιούνται παρά να  ξέρει ότι έχει δυο γονείς που την λατρεύουν αλλά μεταξύ τους δεν τους συνδέει τίποτα περισσότερο.  

Παραλίγο να έκανα ίσως την  πιο μεγαλειώδη βλακεία στη ζωή μου. Άκου εκεί να παντρευτώ! Και ειδικά την Βίβιαν! Παρατρίχα Ζαχαρία μου! Καλέ εσύ ακόμα μούτρα μου κάνεις που έφτασες στην πηγή και έμεινες διψασμένος; Δεν λες πάλι καλά που ήρθα στα λογικά μου ; Δεν θα πιείς νερό όμως Ζαχαρία μου....Νέκταρ θα πιεις μόλις ξεμπερδέψω τα χάλια που έκανα! Κάτσε και θα δεις...

Άχ, ερωτεύτηκα... Μου μιλούσαν για τον έρωτα με την πρώτη ματιά, για τον έρωτα τον κεραυνοβόλο που σε χτυπάει ξαφνικά εκεί που δεν το περιμένεις αλλά δεν το πίστευα ότι υπάρχει στη πραγματικότητα και ότι μπορεί να μου συμβεί.   Πόσο λάθος ήμουν... Υπάρχει ο έρωτας ! Υπάρχει και χαίρομαι που υπάρχει γιατί η αίσθηση είναι ...μαγευτική!  Μόνο μαζί της θέλω να είμαι... Μακριά   της χρόνος , ίσον χρόνος χαμένος! Θα πάω να ξεμπερδέψω τα πράγματα και μετά θα χωθώ στην αγκαλιά της και δεν θα βγω αν δεν την χορτάσω! Αν χορταίνεται αυτή η γυναίκα...   

Αντρίκια & ΠαντελονάταWhere stories live. Discover now