Νιώθοντας ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου, κουβαλώντας το πολυτιμότερο φορτίο ως τώρα ,της αγοράζω παγωτό ενώ η μικρή τινάζεται από την αγκαλιά μου ευτυχισμένη και ξεκινάει να γλύφει τη λιχουδιά της περπατώντας χοροπηδηχτά σχεδόν στο πλάι μου.
Σκέφτηκα ότι το πρώτο που θα έχει να θυμάται από το πατέρας της θα έπρεπε να είναι κατι γλυκό! Και μια οδοντόβουρτσα να της πάρω μην ξεχάσω. Ηλεκτρική μάλλον θα πάρω .... Μην κουράζει το χεράκι της να βουρτσίζει τα δοντάκια της έξι λεπτά κάθε μέρα. Δύο λεπτά το πρωί, δύο το μεσημέρι και δύο το βράδυ...πολλά είναι....ηλεκτρική θα πάρω ,ναι.
Της προτείνω να καθίσουμε σε ένα παγκάκι στην αποβάθρα και αφού καθίσει βολεύομαι δίπλα της.
Είναι πανέμορφη... τόσο χαριτωμένη έτσι που γλύφει το παγωτό της με απίστευτη απόλαυση. Ήθελε βανίλια γεύση παγωτό μόνο. Να το θυμάμαι αυτό σημειώνω στο μυαλό μου και χαμογελώ εκστασιασμένος με την μορφή της . Και με αυτό το αέρινο άσπρο φορεματάκι με τις τιράντες, τα ξανθά της μαλλάκια πιασμένα σε κότσο σαν άγγελος μοιάζει! Είναι πανέμορφη...νιώθω τόσο τυχερός! Και είναι όλη δική μου έτσι;;;
Τι λένε όμως σε ένα παιδί τεσσάρων χρόνων ; σκέφτομαι έντρομος και ψάχνω από κάπου να αρχίσω όταν σκέφτομαι το προφανές!
-"Σου είπαν ότι με λένε Θοδωρή;" ρωτώ ήρεμα και την βλέπω να νεύει θετικά και να γλύφει.
-"Ξέχασαν όμως να μου πουν όμως εσένα πως σε λένε..."
-"Λου...κία." απαντάει καταπίνοντας και μένω με ανοικτό το στόμα, το οποίο παρατηρεί, απομακρύνει το παγωτό από τα χείλια της και κουνώντας τα χεράκια της έντονα , με ύφος δασκαλίστικο ,ξεκινάει να μου εξηγεί.
-"Η μαμά ήθελε να με πει Ελλάδα! Άκου εκεί Ελλάδα! Αλλά ο παππούς είπε να με πουν Λουκία όπως η γιαγιά μου! Έτσι λένε τη γιαγιά μου. Λουκία. Σαν εμένα. Την ξέλεις τη γιαγιά μου;" ρωτάει και επιστρέφει στο παγωτό της αφήνοντας με κεραυνοβολημένο! Αν γεννούσε αγόρι η Βίβιαν πως θα ήθελε να το πει; Σωσίπατρο; (και όμως υπάρχει και γιορτάζει στις 29/4)
Μακαρίζω που σε αυτή την οικογένεια της Βίβιαν υπάρχει έστω ένας σοβαρός άνθρωπος!
-"Φυσικά και την γνωρίζω την Λουκία! Είναι η μαμά μου και εσένα γιαγιά σου πολύ σωστά σου είπε ο παππούς σου. Είναι πολλή καλή η Λουκία ! Άγγελος είναι! Μόλις τελειώσεις το παγωτό σου θα πάμε να την γνωρίσεις τη γιαγιά σου. Αλήθεια μου είπε ο παππούς σου ότι είσαι έτοιμη για σχολείο φέτος;"
YOU ARE READING
Αντρίκια & Παντελονάτα
Romance'Ενας άντρας που συμπεριφέρεται περισσότερο ως παιδί. Μια κοπέλα που τιμάει τα παντελόνια που φοράει. 'Ένα παρελθόν που ακόμα πονάει. Ένα μέλλον απρόβλεπτο . Το παρόν του όμως για γέλια και για κλάματα!