~κεφάλαιο 16~

1.8K 287 30
                                    

"Το πάθος κάνει ηλίθιους τους πιο έξυπνους άνδρες και έξυπνους τους πιο ηλίθιους. " – Francois de la Rochefoucauld. 





Βοηθώ την Αγνή να βγει από την βάρκα κρατώντας την από το χέρι σφικτά και παρατηρώ με την άκρη του ματιού μου τις σταθερές  και αποφασιστικές κινήσεις της Βίβιαν όσο ασφαλίζει τη μικρή βάρκα της και  παρατηρώ το όνομα αυτής  που αναγράφεται με σκαλιστά γαλάζια γράμματα: " Ελλάδα" ... και χαμογελώ. Άλλο ένα στοιχείο που μαρτυρεί ότι στο αίμα της κυλάνε πατριωτικά  στοιχεία! Πάντως αν δεν γνώριζα με βεβαιότητα  ότι είναι αξιωματικός του στρατού, αν την έβλεπα τώρα για πρώτη φορά ,θα ορκιζόμουν ότι το να κυβερνάει καΐκια είναι το επάγγελμα της. 

-«Βίβιαν θα έρθεις να βράσουμε το χαμομήλι που μαζέψαμε; ;» ρωτάει ευδιάθετη ως συνήθως  η Αγνή αλλά η Βίβιαν ήδη την  έχει πλησιάσει  και  σκύβει και την φιλάει στο μάγουλο.

-«Πρέπει να πάω στο στρατόπεδο  μικρή. Ευχαριστώ για τη παρέα σήμερα  και όποτε βρω  χρόνο  θα ξανά περάσω να σας δω!» απολογείται και αφού μου χαμογελάσει απομακρύνεται βιαστικά.

-«Κρατήστε μου λίγο χαμομήλι όταν θα σας ξανά επισκεφτώ!» φωνάζει η Βίβιαν ήδη απομακρυσμένη και χάνεται γρήγορα στρίβοντας στο στενό που οδηγεί προς το πάρκινγκ των αυτοκινήτων.

-«Καλά, μύγα την τσίμπησε; Από την ώρα που βγήκα από τη θάλασσα έχει αλλάξει. Έγινε κάτι;» αναρωτιέμαι σιγανά και η Αγνή τυλίγει το χέρι της στο δικό μου καθώς παίρνουμε το δρόμο προς το σπίτι μας.

-«Όχι, σαν τι να έγινε καλέ; Μιλούσαμε όσο σε περιμέναμε. Η Βίβιαν μου έδειξε και το κινητό που σου πήρε. Μου είπε  ότι στο έσπασε κατά λάθος και μου εξιστόρησε την παρεξήγηση σας . Καλό κορίτσι είναι. Την συμπαθώ πολύ. Καμιά  φορά μου κρατάει και εμένα δωράκια όποτε  επισκέπτεται το Κας απέναντι.  Καμιά φορά μου φτιάχνει και τα μαλλιά.. Με χτενίζει , και μετά κατεβαίνουμε και με κερνάει πορτοκαλάδα στο ταβερνάκι της κυρίας Άννας.  .Αυτό μας κάνει φίλες ; Έτσι Θοδωρή;»

-«Ναι, υποθέτω.»

-«Και οι φίλες Θοδωρή  τι κάνουν ακριβώς; Εμπιστεύονται  και τα μυστικά τους η μία στην άλλη;»

-«Οι φίλες υποθέτω περνάνε χρόνο μαζί.. αγοράζουν δώρα η μια στην άλλη...πηγαίνουν βόλτες.. . και ναι, καμιά φορά μοιράζονται τα μυστικά τους. Εσείς έχετε μυστικά Αγνή;»

-" Όχι ακόμα υποθέτω.. αλλά κάνουμε όλα τα υπόλοιπα !» λέει περήφανη και ανοίγει τη εξώπορτα μιας και έχουμε ήδη φτάσει σπίτι και μπαίνουμε μέσα.

Αντρίκια & ΠαντελονάταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora