"Οι άνδρες παίζουν το παιχνίδι, οι γυναίκες ξέρουν το σκορ." – Roger Woddis-
-«Βάζε πάγο τακτικά και εγώ πετάγομαι για λίγο στο ιατρείο .» με συμβουλεύει κοφτά ο γέρο – Θοδωρής που ακόμα μούτρα μου κρατάει, που λέξη δεν μου απεύθυνε μες στο αυτοκίνητο από την ώρα που φύγαμε απο το στρατόπεδο της κολάσεως και φεύγει κατευθείαν ενώ εγώ πηγαίνω σφαίρα στο δωμάτιο μου αφού κάνω μια μικρή στάση στη κουζίνα για να πάρω ένα σακουλάκι αρακά από την κατάψυξη.
-«Ωωω γαμώ το κέρατο μου !!!Την κοντοστούπικη βδέλλα ! Την χακί σκουληκαντέρα! Τον Ζαμπίδη αυτοπροσώπως!! Κοίτα εδώ πως με κατάντησε !!!» γρυλίζω βλέποντας το πρόσωπο μου στο καθρέπτη του δωματίου μου μπαίνοντας.
Το μάτι μου έχει πρηστεί ελαφρώς από την εξωτερική πλευρά μόνο ευτυχώς και κοκκινίσει αλλα η μύτη μου είναι σε χειρότερη κατάσταση . Σαν μικρή μελιτζάνα μου την κατάντησε!! Αν τη πιάσω στα χέρια μου αλίμονο της!!!
Αλλά αυτό που με ανησυχεί περισσότερο από το μάτι και τη μύτη είναι ο Ζαχαρίας.
Ώρες δεν έχει αντιδράσει ο καψερός, μόνο κάτι σουβλιές μου δίνει αραιά και που... πρέπει να δω αν του έμεινε κουσούρι...αλλά πως;;;
Εδώ γυναίκα που να βρω; Εξαιρείται η βδέλλα φυσικά.. αυτή δεν είναι γυναίκα ! Ανήκει σε ειδική κατάταξη! Τι της ζήτησα στην τελική και τα πήρε στο κρανίο ; Να μου δείξει τα βυζιά της!!! Έλεος!!! Όταν τα πετάνε όλα στη παραλία, στα κλαμπ και στις σελφι για το ίνσταγκραμ δεν προσβάλλονται βλέπεις! Γυναίκες ρε φίλε...ένα καλό δεν μπορούν να κάνουν ...σκέφτομαι αγανακτισμένος και πέφτω πίσω στο κρεβάτι φαρδύς πλατύς.
Είμαι εξαντλημένος και το κεφάλι μου πάει να σπάσει!!!
Που ήμουν χθες το πρωί και πως ήμουν και που είμαι σήμερα και πως έγινα!!
Θέλω να φύγω από εδώ !!!
Μου έσπασε και το κινητό το βλήμα ο άλλος ! Εγώ πως θα βρω τη Λουκία ώστε να κλαφτώ για να φύγω από εδώ;;;
Ξεφυσώ εκνευρισμένος . Τι ήθελα και το θυμήθηκα το αιφόνι τώρα;;;
Κλείνω τα μάτια και τοποθετώ τον αρακά στο πρόσωπο γρυλλίζοντας και προσπαθώ να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη.
Αν είχα ένα κινητό ή έστω ένα ταμπλετ θα έμπαινα σε κάποια από τις γνωστές ιστοσελίδες με τα ροζ βίντεο που μου άρεσαν παλιότερα να δώσω τις πρώτες βοήθειες στον καψερό Ζαχαρία να δω αν λειτουργεί φυσιολογικά.
YOU ARE READING
Αντρίκια & Παντελονάτα
Romance'Ενας άντρας που συμπεριφέρεται περισσότερο ως παιδί. Μια κοπέλα που τιμάει τα παντελόνια που φοράει. 'Ένα παρελθόν που ακόμα πονάει. Ένα μέλλον απρόβλεπτο . Το παρόν του όμως για γέλια και για κλάματα!