Multi: Niiil❤
Ozanla bütün detayları tamamen konuştuktan sonra keyifle arkama yaslandım. Ozan içeride ki işlere bakmak için mutfağa indiğin de kafe de gözlerimi gezidirip kahvemden son yudumumu da alıp kalktım. Telefonumu cebime attıp çıkarken ozan beni kapıda yakalamıştı."Patron bi dakika. " garson çocuktan aldığı anahtar ile kapıdaki arabayı çalıştırmıştı. Elini belime koyup yürümem için hafifçe itelediğin de sırıttım."Seni tek göndereceğimi sanmadın heralde?" kafamı salayıp arabasına bindim. Kısa süre de şöför koltuğunda ki yerini aldığın da arkama yaslandım. Arabayı hızlı bir tempoda sürerken yolu izlemeye başladım.
Kısa sürede bizim evin önünde durduğumuz da kemerimi çözüp ozana döndüm."Dediklerimi unutma, acele etmemiz ve sessiz olmamız gerekiyor." dediğim de eliyle ağzına fermuar çekiyormuş gibi yapıp,"Benim patron sensin. Sen ne dersen o. " dediğin de gülmüştüm."Ayrıca yankı ailesiyle bilgileri kolay buluruz. Asıl sıkıntı doktor da. " ona doğru döndüğüm de bu kadar çabuk bilgi edinmesi hoşuma gitmişti. Bakışlarım merakla yüzünde gittip geliyordu. "Patron o doktorun geçmişi fazla iyi değil. Şuanlık sadece bunu biliyoruz. Ayrıca yer altında sözünü geçirenilen biriymiş." Asrın abimin benden saklamasının nedeni şuan belli oluyordu. Kafamı ağır ağır salayıp,"Tamam ozan, o adamın soyunu sopunu herşeyini istiyorum. Gerekirse yeniden yer altına ineceğim. " diyip cevap vermesini beklemeden arabadan inip hızlı adımlar ile evin kapısına geldim. Kapıyı çaldığım da ateş kısa süre de açmıştı. Ozana döndüğüm de kapının açılmasını görüp gaza basmış ve toz olmuştu.
"Nerdeydin bi tanem?" ateşi öpüp içeriye geçtim. Ayakabılarımı çıkarırken bizimkilerin ayakabısı dikkatimi çekmişti. İçeriye doğru yürürken ateşi cevapladım."Bizim kafeye uğradım. Hem ozanı göriyim dedim, bi sıkıntı varmı diye baktım bir de. " kafasını saladığın da bizimkilere dönüp güldüm."Hepiniz hoşgeldiniz. Siz film seçin ben üstünü değiştirip geliyorum. " beni onaylayan sesler çıkarınca hızlıca merdivenleri tırmanıp odama girdim.
Kapıyı kapattıp sırttımı kapıya yasladım. Onlardan birşey saklamak çok zor geliyordu ama bunu yankım için yapmak zorundaydım. Eğer birine söylesem engel olmak isteyecekler ve beni durdurmak için elinden geleni yapacaklardı. Şuanlık ozanla halledebileceğimiz türdendi. Büyüyecek bir durum değildi. Sadece benim yapmam gereken yankıyı benden koparanlardan intikam almaktı.
Derin bi nefes verip dolabı açıp beyaz crop ve siyah taytı hızlıca üzerime geçirip saçlarımı topuz yapıp geldiğim gibi hızlı bi şekilde geri indim merdivenleri. Uraz ve bulutun arasına oturduğum da bizimkilerin açtığı korku filimini izlemeye başladım. Aleyna ve nil ateşe sırnaştıkların da barkın da urazın dibine geçmiş ve ona yaklaşmaya çalışıyordu. Uraz elinin tersiyle iteleyip,"Şırnaşmasana it," dediğin de güldüm. Barkın bi an televizyona bakmış ve çıkan şey ile çığlık atarak urazın kucağına atlamıştı."Uraz kanki çok tırsıyorum." Uraz kafasını kalırıp sabır dilemiş ardından barkiyi itmiş ve yere düşmesini sağlamıştı.
Film boyunca aleyna,nil ve barkinin çığlıklarını dinemiştik. Kulaklarını açan ateş sitemle konuştu."Sizin yanında oturan aklıma sıçayım. Resmen kulaklarım kanıyor. " bu haline bulutla kahkaha attığımız da uraz hala barkiyi kendinden ayrımaya çalışıyordu. Açılan kapıdan giren abimler bizimkilere bakıp, "Hoşgeldiniz gençler." uraz ayaklanıp bizimkilere işaret vermişti gözleri ile,"Hoşbulduk ve güle güle asrın abi, biz de artık evlere dağılalım." ares abim itraz etse de hepsi ayakabısını giymişti bile. Onları yolculamak için kapıya çıktığım da hepsini tek tek öpmüştüm. Sona kalan uraza bakıp gülümsedim. Beni sıkıca kolları ile sarıp saçlarımı öpmüştü. Kulağıma yaklaşıp,"En doğru kararı verdin. Abinleri sensizlik ile sınma güzelim. Herşeyin aslı ortada ikisi de seni korumak için yapmış. Ben olsam aynısının tıpkısını yapardım." ayrılmak için hamle yaptığım da daha sıkı sarılıp,"Ştt, dediğim gibi güzelim abinleri suçlama. Şimdi onlara küsersen onlar da hayatta küser. Bu konuyu şimdilik rafa kaldırabilir miyiz? " dediğin de yutkunup kafamı saladım. Uraz son kez saçımı öpüp arabasına binerken suratıma çarpan rüzgar gerçekleri tokat gibi yüzüme vurmuştu. Bu konuyu rafa kaldıramış aksine derinine inmiştim ve bunu onlardan gizli yapıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...