KÇ 38.BÖLÜM

3.8K 228 329
                                    

Multi: Yankı karahan.💙

Arabayı durdurduğun da geldiğimiz yere baktım pencereden. Sırıttarak aşağıya indiğim de yankının gözleri üzerimdeydi tepkimi merak ediyordu. Burası ilk sevgili olduğumuz zaman geldiğimiz parktı. İlk el ele burda tutuşmuştuk, bana burda ilk çiçeğimi almıştı. Yaslandığı arabadan ayrılıp gelmiş ve elimi sıkıca tutmuştu. Kısa bi süre gözüm ellerimize değmişti derin bi nefes aldım. Hala alışamamıştım..

Önümüze çıkan ilk banka oturduğumuz da kolunu omuzuma attı. Ona baktığımı gördüğün de sırıttarak,"Gözlerinle taciz ediyorsun." diyerek romantikleşen ortamımıza sıçmıştı. Göz devirerek gözlerimi ondan çektiğim de kahkaha atarak beni bankta biraz daha yanına çekti."Şaka lan şaka gül diye." mimiksiz bir şekilde ona baktığım da saçlarımı öptü. Hala taviz vermeye devam ederken ilerde salıncak kavgası yapan kızı erkeği gösterdi."İleride ki çocuklarımız kızılım, erkek olan bana benzeyecek babası gibi yakışıklı ve karizmanın öz evladı olacak. Kızımız da sana benzer kızıl saçlı, küçük burunlu, utangaç." diye saymaya devam ederken ağzına vurup susturdum.

"Neden kızıyorsun birtanem güzel olmaz mıydı? Düşünsene gece biz yatarken balkonda ki duman odamıza geliyor gidip bakıyoruz oğlumuz abullrezzak sigara içiyor. Neden diye soruyoruz? Aşık oldum ebeveyinlerim diyor. Sonra bende oturup onunla içiyorum. Ha birtanem güzel olmaz mıydı? " sinirim bozulurken kahkaha attım. Güldüğümü görünce yüz almış ve konuşmaya daha doğrusu hayal kurmaya devam etmişti.

Biraz daha oturmuştuk ve hava kararmaya başlamıştı. Kafamı omuzundan kaldırıp yankıya döndüm.
"Sen napacaksın şimdi?" dediğim de derin bi nefes alıp bilmiyorum dercesine gözlerime bakmaya başladı. Kafamı tamamen kaldırıp karşısına geçip ellerini tuttum."Asrın abimle konuşurum bizim okula gelirsin, açıklarını kapatmak için biz sana yardım ederiz. Şimdilik ozan da kalmaya devam edin zaten ozan doğru düzgün evde durmaz rahat edersiniz, hem ozan çok iyi biri iyi anlaşacağınıza eminim. Biraz daha geçtikten sonra size rahat edebileceğiniz bir ev tutarız." demiştim. Tutuğum ellimi sıktı. Gözlerinde ki minettarlık gülümsememi sağlarken,"İstersen asrın abimle konuşurum seni çırak olarak alır. " kahkaha attığım da göz devirerek elimden tutup kaldırmıştı.
Arabaya geçene kadar dalga geçmeye devam ediyordum.

Ozanın evinin önünde durduğumuz da kapının önünde bir takım adamla konuşan ozan koşarak gelmiş ve kapımı açmıştı. Sırıttarak ona baktığım da önünü ilikleyip,"Canım patronum hoşgeldin." dediğin de göz devirdim. Ben bu sohbettin sonu nereye gideceğini biliyordum. Yankıya selam verdikten sonra tekrar bana dönmüştü. Kafamı salayarak güldüğüm de gelmiş ve bana sarılmıştı. Kulağıma,"Sana demiştim patron, bak kavuştunuz." fısıldamıştı. Ondan ayrıldığım da gözlerimle teşekkür ettim, ozan herşeyden önce çok iyi bir dostu ve ben ona gözüm kapalı güveniyordum.

Yankıya dönüp ozanı gösterdim."Bak yankı ozanla tanış, sağ kolum olur kendisi seni bulmak için onunla çok uğraştık. " yankı gülümseyerek gelmiş ve ozanın elini sıkmıştı. "Memnun oldum enişteciğim. Seni çok iyi tanıyorum ben patron sağ olsun." dediğin de dirseğimle koluna vurdum. Birşey demesine daha fazla izin vermeden yukarıya çıktık. Kapıyı çaldığım da yankı sırıttarak bana bakıyordu. İçeride inci hanımın olması beni strese sokarken beyefendiyi hiç rahatsız etmiyordu. Kapıyı yağız açmıştı. Gülerek bize baktığın da derin bi nefes aldım. Yankı kahkaha atarak kolunu omuzuma atmış ve içeriye sokmuştu bizi.

Kızıl ve Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin