Multi: ATEŞ KORKMAZ.
Arkamı döndüğüm de araf dayımı görmüştüm. Ağzım şaşkınlıkla açılırken az önce ki pozisyonumuzu görüğü için utançtan yerin dibine girmek üzereydim. Yankıya baktım çaktırmadan kısık ses ile ağıtlar yakıyordu, çünkü araf dayım yankıya kök söktürecekti. Yankıyı seviyordu ama benim sevgilim olarak kabul edemiyordu hala gözünde 5 yaşındaymışım öyle diyordu.
Araf dayı gelip koltuktan beni kaldırıp kucaklamıştı. Uzun süredir onu da görmediğim için özlemiştim. Kollarımk daha sıkı sardım saçlarımı okşayıp güldü."İnsan bi haber verir hayırsız yeğenim." dediğin de gülerek ondan ayrıldım. Yankı hala bıraktığımız yerdeydi."Çok ani oldu dayıcım, yoksa sana haber tabiki verecektim. " he he dercesine kafasını saladı. Ardından göz hapsine yankıyı aldı. Yankı göz temasına daha fazla dayanamayıp ayaklandı. Araf dayım burun kıvırarak sordu."Sen de hoş geldin yankı, ama neden geldin?" yankı sırıttı. Adam benim sayemde aileme karşı bağışıklık kazanmıştı.
"Araf abicim alevi ben getirdim." dediğin de araf dayım cevap vermeden koltuğa otturup yanına vurdu oturmam için. Yankıyı kolundan çekip yanıma otturtum."Asrın seni nasıl gönderdi? Ares ile birbirlerini yiyordur şuan." gülerek kurduğu cümle ile sırıttım. Gerçekten asrın abim benim yokluğumda ya ares abime ya da zavvalı ateşe sarıyordu. Keşke ateşi de getireseydim. Abimlere yem ettim canım ikizimi.
"Sen nerelerdeydin dayı, hiç arayıp sormadın?" yankı çaktırmadan bana mıtfağı işaret ettiğinde gözlerimle onu reddettim."Ben de buralardayım güzelim, çalışıyorum sürekli yer değiştirip duruyorum. Eniştem ve ablamı bile 3 veya 4 ayda bir görebiliyorum." kafamı onaylar bir biçimde saladım. Aynı anda esnediğim de araf dayım gülerek anlım öptü. Ayaklanıp,"Siz biraz dinlenin. Ben gidiyorum şimdi sabah tekrar gelirim." dediğin de ayaklandım bende. Kapıyı açıp onu uğurladım. Yankı koşarak yanıma geldiğinde güldüm.
Arkasına sağına ve soluna baktıktan sonra dudağıma küçük sayılmayacak bir öpückük kondurdu. Hemen ayrılıp derin bi nefes aldık ikimizde."Yankı," dediğimde kafasını efendim dercesine salladı."Bu tatil senin için çok zor geçecek sevgilim. Şimdiden kolay gelsin sana." diyip yanaklarını sıktığım da kahkaha attı. Daha fazla burda durmamak adına babamın dediği odaya geçtim. Yankı da yan odama geçtiğin de direk uyku pozisyonu aldım. Üst üste gelen mesaj sesiyle tek gözümü açıp telefonumu elime aldım. Bizimkilerin attığı mesajlara tıkladım.
KIZIL VE ÇETESİ♥
Urazım: Amerikalara gidip bizi unuttun alev hanım.
Yakışıklım: Unuttu kardeşim unuttu. Beni de abimlerin arasına bırakıp gitti.
Yakışıklım: Ares abi beni terlik manyağı yaptı, asrın abim desen patlayacak bomba.
Sarı kız: Ayy kuşum seni şimdiden özledik.
Bulut'um: Onu bunu bırakın da gecenin bu saatinde niye kafamı sikiyonuz?
Haber kuşu: Bulut anlamadım sende ki bu uyku aşkını ne zaman arasak uyuyorsun mesaj atsak kızıyorsun.
Haber kuşu: Derdin ne çocuk?
Alev: Gençler bilin bakalım tatilimizi kim bastı?
Alev: Durun kimse kendini yormasın ben hemen söylüyorum. Araf dayım geldi.
Urazım: nE?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...