Multi: Alev❤
Akşam olmak üzereydi. Herkes bi tarafa dağılmışken elimde ki ekmekten bir lokma daha aldım. Bizimkilere döndüğüm de hepsi benim gibi tıkınıyordu. Barkın elinde ki lokmayı bittirdikten sonra urazın dibine girmişti. Uraz gözlerini kapattıp derin bi nefes aldıktan sonra avuçunu barkının yüzüne kapattacak bir şekil de vurduğun da güzel bi şlap sesi çıkmıştı. Dudağımı dişlediğim de ateş ile bulut hünkürerek gülüyordu.
"Yav siktir git barkın, ne istiyorsun beni de mi yemek?" dediğin de barkın ellerini çenesinin altında birleştirip uraza bakmaya başladı. Hepimiz ne yaptığını anlamak için ona bakıyorduk."Yıllardır içimde tuttuğum bu fantaziyi artık gerçekleştirebileceğim." uraz yana kaydığın da kahkaha attım. Sesli güldüğüm için bakışların bazısı bana dönerken kendimi susuturarakuraza döndüm."Şerefsiz it git lan yanımdan." barkın birşey daha söyleyecekken ateş ensesinden tutup yanına çekmişti. Elinde ki yarım ekmeği ona verdiğin de barkının gözünde ki kalpçik işaretleri yüzümüze fırlıyordu. Barkın beklettmeden elinden ekmeği alırken bir lokma bile atmıştı. Ağzında ki lokmayı yutmadan,"En çok ateşcağzımı sevdiğimi hep söylemişimdir. " nil ağzındaki lokmaları gösterdiği için ona tekme atarken barkın umursamıyordu.
Sırıttarak arkama yaslandığım da gözlerimi hafiften kararmış bahçede dolaştırmaya başladım. Herkes kendi köşesindeyken senanın tek başına oturmuş elinde ki şişeyi yudumlarken metenin yanında ki çocuk onu kaldırmaya çalışıyordu, mete ise az ileride onları izliyordu. Onlara bakmayı kesip önüme döndüğüm de önümüz de duran kız ile kaşlarım kendiliğinden havalanmıştı."Alev halan hoca seni çağırmamı istedi. " demişti. Kafamı salayarak onu onayladım. Ayaklandığım da bizimkiler de bana bakıyordu,"Hemen gider gelirim. Siz rahatınızı bozmayın." tamam diyerek beni onayladıkların da daha fazla konuşmadan önden yürüyen kızı takip etmeye başladım. Biraz yürüdükten sonra hakan hocayı evinin önünde ki kalabalıkta bulmuştuk. Bi kaç hocanın içindeydi kıza döndüğüm de hakan hocayı işaret edip kaybolmuştu. "Hocam," seslendiğim de bütün gözler bana dönerken beniml beraber biri daha seslenmişti çünkü. Yanıma doğru döndüğüm de giray denen çocuğu görmüştüm. Yanağında ki morluk sısırtmamı sağlarken dudağımı ısırarak önüme döndüm.
"Alev hoşgeldin diğer çocuk sende hoşgeldin." diye söylendiğin de yanında ki kasıntı gibi duran adam uyarıcı bir şekilde öksürüp."Giray hakan bey. " demişti. Hakan hoca boyununda ki düdüğü çaldıktan sonra yanıma gelmişti."Bunun beni ilgilendirdiğini sanmıyorum papaz bey." güldüğüm de kendi de yalancı bi şekilde gülüp,"Aa pardon pars bey diyecektim. Bu aralar kafam bozukta." pars denen adam birşey söylememişti çünkü yanında ki kadın hoca kulağına birşeyler fısıldamıştı. Onlara daha fazla bakmadan hakan hocaya döndüm. Kolunu omuzuma attıp,"Şimdi esas konumuza gelelim çocuklar. Dinlenme zamanlarınız bitti şimdi yani yarından itibaren maçlar başlayacak. Yarın sabah gelecek olan adam sizi izleyecek yani bir yanlışınız da maçlardan diskalifiye olursunuz." diye iğneleyici bir biçimde giraya laf atmıştı. Girayların okulu yani namı değer hile hurda yeriydi. Her maçlarını hile ile kazanırlardı kazanmadıkları maçları ise zorla kazanırlardı. Bi şekil kendilerini aklayacak birşey buluyorlardı.
"Size haber vermek istedik. Şimdi dinlenin sabahın erken saatlerin de uyanacaksınız. Maç içi veya dışında olay olmasını istemiyorum. " konuşan bayan hocaya tip tip baktık. Ben ve hakancığım. Bana göz kırpıp,
"Haklısınız derya hanım, biz de olay olmamasını cani gönülden istiyoruz o yüzden şu çocuk ve diğer öğrencilerinizi zapt edin." ağzım kulaklarıma vardığın da hakan hoca hiçbirini takmadan bana çakmam için elini açtığın da tabiki karşılık vermiştim. Kolunu omuzumdan çekip odasına gittiğin de daha fazla orda durmanın anlamı olmayacağından arkamı dönmüş ve hızlı adımlar atmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...