Multi: Aleyna.
YANKI'NIN AĞZINDAN DEVAM
Alev ortadan kaybolalı saatler olmuştu ve biz elimiz kolumuz bağlı oturuyorduk. Nereye kaybolduğunu bilmiyorduk, yüz defa aramıştık hep meşgul çalmıştı. Asrın ve ares abinin sinirleri yüzünden okunurken abim de onlara yardım etmeye çalışıyordu. Ben kendimi zor tutarken, uraz ve ozan da birşeyler yapmaya çalışıyordu. Tam mutlu olmuştuk herşey iyiyken bunun olması dokunuyordu bana. Resmen alevi yanımdan alıp götürmüşlerdi ve benim elimden hiçbirşey gelmemişti. Eğer onunla gitseydim belki bunlar olmayacaktı.
Asrın abinin telefonu çalarken hepimizin bakışları ona dönmüştü. Ekrana bir süre baktıktan sonra hemen açmıştı. Gelen ses ile olduğum yerden uçarak kalktım adeta. "Merhabalar korkmaz ailesi. Alevciği çok merak ettiğinizi tahmin ettim bende size haber vereyim dedim. Alevcik elimde aa merak etmeyin. Sadece elinizi çabuk tutmanız ve istediğimi vermek zorunda olduğunuzu haber vermek istedik." kahkaha atarak suratımıza bakan dilaraya bakıp dişlerimi sıktım. Ares abi küfür ederek yanda ki masaya vurduğun da. Hepsinin endişeleneceği zaman şuandı çünkü dilara aleve zarar verebilecek bir ruh hastasıydı. Bundan önce defalarca alevi kaçırmıştı ve zarar verip zarar almıştı. Asrın abi," Bana bak gerizekalı. Eğer alevin kılına dahi bir zarar gelirse. Bu kez öldürürüm seni." demişti. Cevap vermek yerine sadece gülmüştü.
Ekranı aleve çevirdiğin de elleri kolları bağlı sevdiğimi görmüştüm. Yere düşmüştü. İçim sızlarken kafamı çevirdim. Derin bi nefes aldım.
"Buraya geleceksin yankı. Yanıma. " dediğin de asrın abinin eliden çekip kafamı saladım. Alevin saçından tutup kaldırdığın da dişlerimi sıktım. Benim dokunmaya kıyamadığım saçlarını acıtıyordu. Bana bakıp bu halde bile endişelenmem için gülümseyen kıza bakıp iç çektim.
"Gelme. " dediğin de kaşlarımı çattım hafiften. Ne dediğini anlamadığım bariz belliyken dilara aleve sinirle bakıp kamerayı kendine çevirdi. " Tam bir saatin var atacağım adrese gel tek başına. Eğer yanındakikeri getirirsen alevi unuttun. Onların tek dönmesini istemiyorsan beni dinle aşkım. Eskisi gibi olmasını istemeyiz değil mi? " dediğin de tamam diyerek kafamı saladım.Tam kapattacaken ne olduğunu anlamadık bi anda telefon alevin eline geçmişti. İplerden kurtulduğunu gördüğüm de kahkaha attım. İşte benim kızım. Dilarayı ittip kamerayı kendine çevirdi ona gururla ve mutlulukla bakarken kapatmış ve konum atmıştı anında. Ozan bağırarak, " Aslan patron, çabuk abi o salak kız daha da vahişleşmeden yetişelim. " diyince erkekler olarak çıkmıştık. Barkını kızlara göz kulak olması için bırkırken arbalara doluşmuştuk. Biz abimle asrın abinin arabasına binerken diğerleri bizi takip ediyordu. Asrın abiye yolu tarif ederken derin bi nefes aldım. Umarım yine yetişebilirdik.
Güneş doğumuştu nerdeyse, alev geceden beri o ruh hastasının elideydi. Ne halde olduğunu bilmek istiyordum ama köti olduğunu bilmesem de olurdu. Asrın abi biraz daha gaza bastığın da düşüncelerimin arasından çıkıp yola odaklandım. Çok az kalmıştı,
Arabayı dururduğumuz da burası küçük iki katlı bi evdi. Daha doğrusu harabe. Koşarak içeriye girdiğim de abimler benimle gelirken uraz bulut ve ozan arkadan dolanmıştı ne olur ne olmaz diye. Kapı bile olmayan yerden içeriye girdiğimiz de hepimiz bir yere dağılmıştık. Abim sağ tarafa giderken ateş üst katta çıkmıştı. Koridorun sonunda ki grniş kapılı yere asrın ve ares abi ile oraya yöneldiğimiz de kilitli olduğunu gördüğümüz de asrın abi hızlıca tekme attmıştı. Kapı açılırken yerde ki sevdiğim kız gözüme çarpmıştı. Evi inletecek derecede, "ALEV!" diye bağırdığım da ares abi hızlıca koşmuş ve alevin yanına çökmüştü. Elini tuyup nabzına baktığın da gözlerimi yumdum. " Sakin olun, yaşıyor. Sadece bayılmış." derin bi nefes alıp soluğu da alevin yanında almıştım. Asrın abi eğilip alevi kucağına aldığın da kafasının arkasında ki kurmuş kan dikkatimi çekti. Suratının bi kaç yerinde de aynı kandan mevcuttu. Arkamda ki dilaraya bakmadan hızlıca geldiğimiz yeri terk ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...