KÇ 37.BÖLÜM

3.8K 247 187
                                    

Multi: Alev korkmaz.

ALEV'İN AĞZINDAN DEVAM,

Yanımda ki yankı'nın koluna dokundum. Gözlerimi sıkıca yumup tekrar açtım hala burda olduğunu görünce gülümsedim. Yankı şuan yanımdaydı gerçekten burdaydı bu kez o saçma sapan rüyaları görmüyordum ve gözümü kapattığım da dahi yanımdaydı. Uraz ile konuşurken belimi kavrayan elleri bel boşluğumu okşuyordu. Kolunu sıkıca sıktığım da gülerek bana dönüp anlımı öpüp geri dönmüştü derin sohbettine.

Kafasını çevirdiğin de burun buruna gelmiştik. Yutkunup gözlerime baktığın da,"Seni öperdim de abilerin her an bi yerden fırlayabilir alev, sık dişini canım." sırıttarak kurduğu cümleye karşılık olarak ağzının ortasına yapıştırmıştım. Gülerek kafasını saçlarıma gömdü. Huzurla gülümsediğim de,"Yankı ben seni çok aradım biliyor musun? Hiç inanmadım zaten senin öldüğüne ama kimseyi inandıramamıştım. " kafasını kaldırıp gözlerime baktığın da derin bi nefes alıp devam ettim."Sonra yağız çıktı geldi senin ölmediğini söyledi seni aramaya başladık. Çok yaklaşmıştık sonra sen çıkıp geldin." gözlerim dolarken elini yanağımda gezdirmeye başladı."Sana söz kızılım, kaybettiğimiz herşeyi geri vereceğim sana. Saniyesini bile." kafamı salayıp tekrar ona sarıldığım da bel boşluğumu okşamaya başladı. Kulağıma eğilip,"O değil de görüşmeyeli ben baya bir düşündüm ve bizi evermeye karar verdim." dediğin de kahkaha attım.

Ateş,"Ares abim geliyor yankı," demişti ve yankı saniyesinde beni ittirmişti. Bankın diğer tarafına uçtuğum da ona bakıp göz devirdim. Ares abimin önünü kesen kız elinde ki soru bankasını ona uzattığın da abim ilgilyle kıza birşeyler söyleyip soruyu çözdüğünde kız gülüp abimin yanından ayrılmıştı. Abim kafasını eğip yerde ki taşlara baka baka büyük adımlar ile çardağın önüne geldiğin de nefesimi tuttum. Abim kafasını kaldırdığın da yankı ile göz göze gelmişlerdi. Şaşkınlıkla ağzı açılırken yankı ayaklanmıştı. Abim bir adım geriye gittiğinde kahkaha attım."Bismillah bismillah sanırım delirdim." dediğin de ateş bize göz kırpıp abime döndü."Abicim ne oldu iyi misin bettin benzin attı?" dediğin de bizimkiler gülmemek için kendini sıkıyordu. Garip garip sesler çıkarıyorduk.

"Ben tek mi şuan eşek gibi sırıttan yankıyı görüyorum burada." Yankı bozuntuya vermeden sırıttmaya devam ederken ateş,"Abi ne saçmalıyorsun? Yankı ne alaka çocuğun kemiklerini sızlattın cidden. " abim dayanamayarak yankıya doğru gittiğinde daha fazla dayanamayıp kahkaha attım. Yankı abime dokunduğun da abim gözlerini sıkıca yumup dua okumaya başlamıştı."Ares abi kendine gel. Ben ölmedim." dediğinde ayaklanıp göz devirdim. Abimin yanına gittiğim de sıkıca bana sarılıp beni arkasına almıştı."Sen geri de dur kızım beni almaya geldiler heralde." bizimkiler artık kendini salarken abim ne olduğunu bilmez halde bana baktı."Abi yankı ölmedi şuan yanımızda hepimz görüyoruz." abim üzerinde ki şaşkınlığı atmadan yanımda ki ateşin kafasına vurup,"Eşek herif benimle dalga mı geçiyorsun?" ateş cevap vermek yerine kahkaha atarken abim yankıyı kendine çekip sıkıca sarılmıştı. Onlara gülümseyerek baktığım da abim tek kolunu yankıdan ayırıp bana sarmıştı.

Asrın abimin odasından çıktığımız da derin bi nefes verdik. Abim o kadar büyük bir tepki vermemişti. Yankı herşeyi eksiksiz onlara anlattığın da kimse birşey diyememişti. Bizimkiler sınıfa ilerlerken yankı kolumdan çekip elimi sıkıca tutumuştu. Beni çekiştirirerek bahçeye çıkardığın da nefes nefese bir şekilde ona döndüm.
"Yankı napıyorsun?" cevap vermeyip tekrar elimi tuttuğun da biraz daha yürümüştük ki karşımızda mete ve barış çıkmıştı. Yankı durup sinirle elimi sıkarken beni arkasına almıştı. Metenin de ondan farkı yoktu sinirle yankıya bakıyordu. Barış metenin önüne geçip,"Hadi mete biz derse gidelim." dediğin de mete onu duymazdan gelip ittirmişti. "Bakıyorum da gelir gelmez bulmuşsunuz birbirinizi. Tencere kapak misali." dediğin de yankı elini çekip meteye yumruk atmıştı."Bana bak oruspu çocuğu seni gebertmek için sebep arıyorum zaten. Bana bulaşma." dediğin de bir kez daha yumruk atmıştı. Mete yere düşerken barış onu kaldırıp yankının diğer yumruğunu tuttup onu itti.

Kızıl ve Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin