KÇ 51.BÖLÜM

2.1K 158 199
                                    

Multi: KIZIL KRALİÇE.

Başımda ki şidettli ağrı ile gözlerimi açmıştım. Geceden kalma olduğum üstümde ki kıyafetlerden belliydi. Asrın abimin kucağın da uyumuştum. Düzenli nefes alış verişi anlıma çarparken kendi kendime güldüm. Kim bilir gece yine ne haltlar yemiştim. Kolay sarhoş olmazdım bünyem alışmıştı ama dün parti de o kadar ağır içkiler içmiştim ki geceyi hattırlamıyordum bile. Abim kollarını biraz daha sıktı burda olduğumu hissetmek ister gibi. Saat öğleye gelmişti hemen hemen. Asrın abimin tipine bakmak için kafamı kaldırdığım da gülmeden edememiştim.

Asrın abimin bu halini öğrencileri görse korkmak bir yana dursun gelip yanağını bile sıkabilirlerdi. Asrın abimin dudağı büzülmüştü ve her zaman düzgün olan saçlarının her biri anlına düşmüştü. Asrın abim herkesten farklı bambaşkaydı. Bazen kardeşi olduğunu unutuyordum adeta kızıymışım gibi davranmaktan asla çekinmiyordu. Duvarlarının hepsini bi tek bana indiriyordu. Asrın abim hiç aşık olmamıştı onun yanında bi kadın dahi görmemiştim. Ona aşık olan elbette ki çok kişi vardı. Kibar, yakışıklı ve zengindi.

Hafifçe teprenmişti, uyuduğumu sanıyor olacak ki kollarını gevşetmeden tek gözü açık bi şekilde kafasını eğdi. Göz göze geldiğimiz de tebessüm etmişti."Sabah sabah ne kadar yakışıklı bir abim var diyerek ego kasıyordum kendi kendime. " diye uzunca konuştuğum da dudaklarını saçlarıma bastırıp derin bi nefes çekti."Sana da günaydın kızım. " şirince güldüğüm de yatakta gerindi. Telefonumun sesi odayı doldururken abimin kollarından çıktım. Ozan arıyordu. Önemli olmadıkça mesaj attardı. Bekletmeden açtım.

"Patron rahatsız ediyorum ama önemli bir konu var." diye aniden konuya girmişti. Abimin gözleri üzerimdeydi."Ne oldu? Çalışanlar da mı sorun var?" dediğim de derin bi nefes aldı. Kaşlarım çattılmıştı. Ozan sabah zevzekliği bile yapmamıştı."Yer altı. Yine karışmış, biliyorum uzak durmak istiyorsun patron ama.. " dediğin de cümlesini aniden kestim. Yer altı..tamamen aklımdan çıkmıştı. Ozan sürekli orayla ilgilendiği için pek umursamıyordum ama sanırım işler iyiye gitmiyordu."Ozan direk konuya girer misin? Ne oldu? " abime döndüğüm de çoktan kalkmış dün gece ki kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı ama kullağı bendeydi."Patron yeni biri katılmış yer altına. Kara melek lakablı biri. Henüz araştırma fırsatım olmadı dün gece ki toplantı da rest çekmiş ve bir kaç kişiyi doldurarak sana karşı gelmiş. " derin bi nefes aldığın da sinirli bi şekilde sırıttım.

Yer altı bütün işlerimizin döndüğü bir noktaydı. Bu kimliğe kolay ulaşmamıştım önüme gelen bütün engelleri aşmıştım ve şuan iki günlük bir kıza yerimi verecek değildim. Ozan devam etti."Eğer bugün ki toplantıya katılmaz ve bir çok karar vermezsen kurduğun otorite salanacak patron. Elbette ben de yanında olacağım tek işinden çıkamam. Bu toplantı biraz kanlı gecebilir. Masada ki herkese haber verdim. Hazır olunca haber ver, ben de kara meleği araştıracağım. Dikkatli ol patron. " diyip telefonu kapatığın da sinirime hakim olamayarak elimde ki telefonu yattağa doğru fırlattım. Abim birşeylerin ters gittiğini anlamıştı. Açıklamam için bana bakarken sıkıntılı bir nefes aldım.

"Yer altında kötü kokular geliyormuş. " dediğim de ağır ağır kafasını salamıştı. Abim de yer altındaydı ama o benim kadar aktif biri değildi o sadece işine mani olanları ortadan kaldırıyordu. Ben ise zarar verebilecek herkesi. Zamanın da abim ve babam ile bu konu da baya tartışmıştık o yere inmemem için baya çaba sarf etmişlerdi ama onları dinlememiş ve en yüksekte ki adamı öldürüp yerine geçmiştim. Kadın olmam beni ciddiye almamalarını sağlamıştı ama işlediğim her suç her cinayet onları korku ile dize getirmişti.

Kızıl ve Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin