KÇ 27.BÖLÜM

3.6K 251 175
                                    

Multi: Urazzz💘

Ateş başında oturmuş bi şekilde konuşan karşı okulun hocasını dinliyorduk. Herkes bezmiş bir şekilde üflerken bazıları uyuya kalmıştı bile. Derin bi offf çektikten sonra kafamı yanımda ki ateş'in omuzuna koydum. Kafama küçük bir öpücük konudurup kafasını kafama yasladığın da sırıttım.

Ne olursa olsun ateş benim zaffımdı.

Hoca sonunda susarken derin bi nefes vermiştik hepimiz. Barki bize doğru eğilip,"Bir an bütün hayatımız boyunca bu adamı dinleyecez sandım." diyip uraza sırnaştığın da uraz kafasına vurup onu kendinden ayırmıştı. Sırıttıp giden hocanın arkasından baktıktan sonra derin bi nefes verdim. Beden hocası bayık gözlerle giden karşı takıma baktıktan sonra,"Götü başı dağıtmamak şartıyka serbesttsiniz. Yarın sabah kargalar bokunu etmeden uyanacaksınız ona göre." hepimiz itraaz dolu cümleleri sıralarken bizi takmadan arkasını dönmeyerek gözden kaybolmuştu. Herkes yavaş yavaş söylenerek kalkarken bir kaç kişi kalmıştık.

Herkes kendi halinde takılırken aleyna ayaklanıp,"O zaman doğruluk cesaretlik?" herkes onaylayan sesler çıkarırken mecburen kafamı salamıştım yoksa aleyna kafamın etini bile yerdi. Okulun haylaz çocuğı diye anılan görkem kucağında ki içki şişesini ortaya koyup,"O zaman 3 shot hakkı olsun cevap vermeyen shot atar." Onaylayan mırıltılar eşliğin de oyuna başlarken herkes yuvarlak oluşturacak şekilde oturmuştu. Yanıma oturan karşı okul da ki çocuk giray oturduğun da uraz ayaklanıp girayın omuzunu sıkıp,"Kusura bakma bilader burada ben oturacağım. " diyip sinir bozucu bir şekilde sırıttığın da giray sinirle kalkıp urazın kalktığı yere oturmuştu. Sırıttarak uraza döndüm.

"Aa uraz bu yaptığın çok ayıp." dedikten sonra büyük bi kahkaha attıp,"Ama çok güzel yaptın." uraz da benimle beraber gülerken sıra getirdiği şişeyi çevirmişti. Şişe bizim sınıfta sürekli olarak gördüğüm kız ve peri arasında durduğun da kız soruyor peri ise cevaplıyordu. Peri kıza fırsat vermeden,"Cesaretlik." demişti. Kalabalık ilkokul çocuğu gibi tezavurat yaparken göz devirdim. Kız şeytani bi şekilde sırıttıp,"Meteyle yiyiş." diyip senaya bakmıştı. Sena baygın gözlerini kıza diktiğin de kız şeytani bi şekilde gülmeye devam etmişti. Peri hay hay derecesinde kafasını salamış ve solunda oturan metenin dudağına yapışmıştı. İğrenti ile önüme dönerken senanın dolan gözleri dikkatimi çekmişti. Şaşkınca ona bakarken metenin yanında olan çocuk senanın elini sıkıp,"Tamam yeterli,kesin." dediğin de peri sırıttarak metenin boynunda ki kolarını çözmüş ve ondan ayrılmıştı. Kısık sesle söylediğini sanan aptal,"Devam ettirelim bunu," diyip göz kırptığın da mete bana bakıp kafasını salamıştı.

Zavallı, kıskanacağımı filan sanıyordu.

Bu kez peri şişeyi çevirmişti. Şişe sena ve giray'ın arasında durduğun da giray sormuştu, sena,"Doğruluk. " dediğin de giray bi kaç saniye düşündükten sonra,"Klasik soracağım, burdan birini hiç sevdin mi?" dediğin de sena yutkunmuştu. Gözleri metenin üzerinde durduğun da kırık bi şekilde gülümseyip,"Bir zamanlar evet. " herkes birşeyler derken önünde ki şişeyi kafaya çekti.

Şimdi anlıyordum, sena meteyi seviyordu ama karşılık alamıyordu sanırım. Sena gibi birinin böyle bir cevap vermesinden çok takındığı tavır ve bunca zaman metenin yavşaklığına nasıl katlandığı soruları kafamda dönüp dolaşırken derin bi nefes alıp kafamı kaldırıp senaya bakarken bulmuştum kendimi.

Şişe tekrar dönerken aleyna ile murat denen çocuğun arasında durduğun da çocuk heycanla sorarken,"Benim gibi prenseslere doğruları söylemek düşer." diyen aleyna ile sırıttım. Çocuk ne diyeceğini bilmezken metenin yanında sürekli olan çocuk,"Hiç biriyle yattın mı? " diye sorduğun da barki masanın şişeyi kafasına attıp,
"Sanane oruspu çocuğu, edebinle oyna siktirme belanı. " dediğin de herkes gibi şaşkınca barkiye dönmüştüm. Aleyna konusunda hassastı evet ama küfür atmayı hiç sevmezdi barki. Aleyna"Hayır kimseyle yatmadım, kastettiğin şeyi yapmadım senin aksine. Öğrenmek istediğin buysa kimseyle yatmadım." kafasını salayarak önüne döndüğün de şişe tekrar çevrilmişti.

Kızıl ve Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin