Multi: Uraz..♥
Dersin bittiş zili çaldığın da sınıfı herkes yavaş yavaş boşaltırken biz de kantine gitmek için ayaklanmıştık. Koridorda yürürken barki bağırıp,"En büyük başkan bizim başkan." diyip beni gösterince okulumuzun meraklı timi hemen harekette geçmiş ve bunu yaymaya başlamıştı.
Sırıttıp göz devirdim. Kantinin kapalı kapısını açtığımız da herkesin sus pus olduğunu görmüştük. Önümüzde mete vardı ve arkası dönüktü. Sanırım öğrencinin dediğini yapıyordu. Konuşuyordu."Eski düzenimizi geri istiyorsanız, bana oy atmanız yeterli, " dediğin de bizimkilere bakıp sus işaretti yaptım. Bakalım neler yumurtliyacak."Alev ve yandaşları geldiğinden beri okul da doğru düzgün huzurumuz kalmadı. Eski düzenimizi özlemiyor musunuz? " kimse cevap vermiyor baygınca metenin yüzüne bakıyordu. Onu dikkate alan max 5, 10 kişiydi.
Önde ki çocuk meteye bakarak bağırdı, "Eski düzenimiz diye birşey yoktu? Sadece sizin sözünüzün geçtiği, kimseyi görmediğiniz, herkesi köleniz sandığınız bi düzendi." yanında ki kız elini tutunca susmuş ve nefretle meteye bakmaya devam etmişti. Mete çocuğun susmasını fırsat olarak görmüş olacak ki tekrar konuşmaya başladı."Oylarınızı bana verirseniz eğer, bunları düzelteceğiz." dediğin de alkış çalıp kahkaha attım. Arkasını dönüp beni gördüğün de şaşırmıştı ama onu gizleyen siniriydi."Güzel kurgu, puanım 10/3 puan kırdım çünkü gerçeklikten çok uzak. " alaylı konuşmam onu sinirlendirmiş olacak ki dişlerini sıkıp duruyordu. Onu boşverip öne çıktım.
"Fazla uzatmayacağım, ilk geldiğimiz gün dediğim gibi mete ve yandaşlarını bitireceğim, korkmaz koleji gerçek sahibini tanıyacak demiştim. Bunları yaptım mı yaptım. Sözümü tutum mu tutum." hepsi pür dikkat beni dinlerken başı ile onayladı bi çok kişi. Meteye dönüp sırıttım alaylı bir şekilde,"Bizden korktuğu o kadar belli ki. Konuşmayı yapmak için kapıyı kapatmış ve gözü sürekli.
kapıdaydı." çoğu göz ona dönse de hiçbiri oyalanmamış tekrar odaklarını ben yapmıştı."Diyeceklerim bunlar. Bana oy verirseniz bu böyle devam edicek. Ne mete, ne bir başkası size dokunamaz,emir veremez,hor göremez. " dediğim de hepsi alkışlayınca güldüm. Birden havalanmamla şaşırsam da urazı görüdüğüm de rahatladım. Mete kantini terk ederken el salayıp onu yolculadığım da gülüşmüştük.Az önce meteye çıkışan çocuğun yanın da ki kız gelmiş,"Benim ve bir çoğumuzun oyu sana alev. Senin tutuğun sözlerin,dürüstlüğün yüzünden seçeceğiz. İyiki okulumuza gelip sahip çıktınız. " dediğin de kafamı saladım. Bizimkilere baktığım da ateşin gözünde gördüğüm gurur dolu bakış gülümsememi sağlarken çoşan korkmaz kolejine bakıp sırıttım. İyiki gelmiş ve kendi okulumuza sahip çıkmıştım iyiki bizimkiler vardı,her kararımı destekleyip yanımda duruyorlardı.
Dersler birbirini kovalarken bahçede ki çimenlere kurulmuştuk. Hep beraber sohbet ederken bizim kızlara baktım,
"Lavaboya gidiyorum, gelicek misiniz? " dediğim de ikisi de kafasını salamıştı. Yerimden kalktığım da sağ tarafıma aley sol tarafıma nilin geçmesi ile yürümeye başladık. Okuldakilerin gözü üstümüzdeyken okul binasına giriş yaptık. Alt katta doğru yürürken fısıldaşmalar kullağımıza geliyordu. Lavaboya girdiğimiz de boştu. En sonda ki kabine girip işimi halldettim.(Orayı da yazim mi? Nlsjxsşkxsşsklsls hadi orayı da yazim kelimelerim fazla olsun.)
İşimi halletmiş tam çıkıyordum ki gelen konuşma sesleri ile klozetin üstüne oturdum. Konuşmayı dinledim çünkü adım geçiyordu."Peki alev başkanlığa aday olmuş? Oy vericek misin? " gelen soru ile kapıya biraz daha yaklaşıp dinlemeye devam ettim. "Saçmalama istersen kızım, aleve oy verip o okşanmış egosunu biraz daha okşayamam." dediğin de sırıttım. Egolu mu demişti bana. "Aslında bakarsan sena haklı, bu kız tam bi sürtük, eli kimin cebinde belli değil. " derin bir nefes alıp sakin kalmaya çalıştım."Yanında ki sarışın olan da öyle, aleyna mıdır nedir. Gökhan onun adını dilinden düşürmüyor. Pis sürtük. " dediğin de cebimden telefonu çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Fiksi RemajaKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...