Multi: NİL.
Uraz'ın ısrarları üzerine daha fazla dayanamayıp onda kalmaya karar vermiştik. Zaten yarın haftasonuydu okula da gitmemze gerek yoktu rahatca dağıtabilirdik o yüzden. Abimleri arayıp haber vermiştim şuan hava yeni yeni kararmıştı biz de misafir olduğumuz için uraz içeride bize yiyecek birşeyler yapıyordu. Canım sevgilim de ona yardım ediyordu. Elimde ki telefonu masaya bırakıp bulut ile oyun oynayan ozanın kafasına yanımda ki yastığı attım. Gözlerini kısarak bana baktığın da sırıttarak,"Kalk uraza yardım et. Yayılmışsı yine bakıyorum da." dediğim de önünde ki çerez tabağını ağzına boşalttığın da güldüm. Ozan bir ayıydı,bedava birşey bulup yemezse arasından ağlayacağını filan sanıyordu.
"Kusura bakma patroncum burası uraz kardeşimin evi ve ben onur konuğuyum. Ayrıca mesai saatleri dışında emir almıyorum." dediğin de öyle mi der gibi suratına bakaya başladığım da bulut oyun kolunu kenara bırakıp ozanın kulağına eğilip,"Kardeşim kaşınma istersen. Zar zor aldın o zaamı zaten," ozanın aklı başına daha yeni gelmiş gibi hızlıca kalkıp koşarak mutfağa girdiğin de arkama yaslandım. Nil ozanın arkasından kısa bi süre baktığın da öksürerek dikkatini üzerime çekip müzdarip bi şekilde güldüm.
Mutfaktan gelen patur kütür seslere daha fazla dayanamayıp ayaklandım. Kapının önünde durup içeriye baktığım da urazın her zamanki gibi ustaca çalıştığını ama ozan ile yankının hiç oralı olmaması hatta urazın yaptıklarını bile yemelerine şahit olmuştum. Gülerek kafamı saladıktan sonra mutfakta ki masayı hazırlamaya başladım. İçecek bir kaç şey çıkardıp masaya yerleştirdikten sonra urazın hazırladığı makarna ve köfteleri tabaklara bölüştürmeye başladım, bizimkiler masaya yerleşince tabakları teker teker masaya bıraktım. Üst rafta ki tabağı almak için yükseldiğim de elim yetişmemişti, kolumu kaldırığım da arkadan yankının eli belime dolanmıştı. Kafamı ona doğru çevirip romantik bakışlar attığım sırada plastik bardaklar kafamıza düşmeye başladı. Bizimkiler kahkaha attarken yankı küfürle karışık mırıldandı.
"Hay ben böyle işe sıçayım. Bi rahatça oynaşamıyoruz anasını satayım." dediğin de gülüp yanağını okşadım ardından elinde ki tabağı çekip salatayı doldurup sofraya geçtim. Ateş yankıya sırıttarak nispet yapar gibi yanıma gelmiş yanaklarımı öpüp sarılmıştı. Yankı burun kıvırıp urazın yanına otturup ikimize kötü kötü bakışlar attıyordu.
Yemeği bittirip karnımızı tıka basa doldurmuştuk. Herkes birden içeriye gitmek içim ayaklandığın da uraz
"Siz de misafirliğe fazla kaptırdınız kendinizi bakıyorım da. Aleyna, nil ve ateş sofrayı toparlayıp bulaşıkları yıkayın." dediğin de onu onaylarcasına kafamı saladım. Aleyna nil kafasını el mecbur salayıp toparlamaya başladığın da ateş ayaklanıp,"Tamam abicim yaparız, ben iki dakika lavaboya gideyim gelip kızlara yardım ederim hemencicik. " gelmeyeceğine adım kadar emindim, sırıttarak ona baktığım da çaktırmadan göz kırptı bana. Evde de hep böyle olurdu ne zaman sofrayı toparlama muhabetti olsa ateş lavaboya kaçardı.İçeriye geçip otturduğumuz da yankı annesini aramak için yanımdan uzaklaşmıştı. Açtığımız diziyi izlerken arkama yaslandım. Babam ile annemi çok özlemiştim, iş dolasıyla buraya gelmiyorlardı babam som zamanlar da hiç aramamıştı zaten annem de geçen gün abimle konuşurken babamın işlerinin çok olduğunun meşgul olduğu için arayamadığını söylemişti. Babamı çok özlemiştim ve beni aramadığı için birazcık kırgındım ama sesini duysam geçeceğini biliyordum. Yankının yanıma geldiğinin bile farkında değildim kolunu omuzıuma attıp saçlarımı okşamaya başladığın da oma döndüm."Ne düşünüyorsun güzelim?" dediğin de koltukta ona doğru döndüğüm de ilgi ile bana baktı.
"Babam ile annemi özledim birazcık, uzun zamandır görüşemiyoruz bildiğin gibi." kafasını ağır ağır saladı. Birşey demeden kafamı omuzuna koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...