Multi: Aley❤
BU BÖLÜMahandadelirdim bebişe hitafen💘 geç kaldım özür dilerim güzellik. Annen'in doğum gününü en içten dileklerim ile kutluyorum. Nice mutlu ve huzurlu seneleri olsun💘
•••
Gözlerimi araladığım da küçücük kaldığımı fark etmiştim. Ateş o kadar sıkı sarmıştı ki beni bi avuç gibi kalmıştım. Pencereden gördüğüm kadarıyla akşam olmuştu. O zaman abimler gelmiş olmamlıydı. Üzerimizde ki pike tarzı şeyi ateşin üzerine bırakıp kollarının arasından çıkmıştım. Derin bi nefes alıp saçlarımı arkaya attım. Ateş hala bıraktığım pozisyonda uyumaya devam ederken abimlere kısık sesle seslenmeye başlamıştım.
Mutfakta ares abim yoktu. Asrın abimden de ses çıkmıyordu. Merdivenleri yavaş yavaş tırmanırken abimin odasından gelen yüksek sesler ile kaşım çatılmıştı. Yavaşça meraklı kimliğim ortaya çıkarken kapıyı dinlemek için yaklaştığım da abimin başka dilde konuştuğumu duymamla kaşlarım eski haline inmişti. Yine bir iş konuşmasıydı anlaşılan. Abime dokunmadan karşıda ki odama girmiştim. Açık balkon kapısı direk dikkatimi çekerken yutkunarak balkona yaklaşıp hızlıca kapıyı kilitleyerek perdeyi çektim. Geçen sefer ki gibi bişey ile karşılaşmak istemiyordum.
Yarınki kamp için elbise dolabının altında ki siyah büyük çantayı elime aldım. Yatağın üzerine fırlattıktan sonra tekrar dolabın karşısına geçip giyebileceğim bir kaç şey çıkardıktan sonra yatağa doğru yürüyüp fırlattığım çantaya yerleştirmeye başladım. Arkamı dönerken gözüme çarpan zarf ile tüylerim diken diken olmuştu. Kafam hemen arkamda ki balkon kapısına doğru dönerken aynı zaman da etrafıma bakıyordum. Kalbim olduğundan fazla hızlı atarken kendimi sakinleştirmek için derin bi nefes alıp zarfı titreyen ellerim ile açtım.
İçinden çıkan beyaz katlanmış kağıttı açtığım da bir yazı ile karşılaşmıştım derin bi nefes alarak yazılanları okumaya başladım,
Merhaba alevcim,sana selam vermek istedim ama ikizin ateşcik ile derin ve huzurlu bir uyku çekmekle meşgulidin. Bu huzuru azıcık bozacam da, muhtemelen bunu görüp korktun ben olsam ben de korkarım kendimden alev. Çünkü yapacaklarımı bende kesitremiyorum.
Yankı ile olan planların suya düşmüş çok mutlu oldum osmanla iyiki o alışverişi gerçekleştirmişim. O yüzünde ki yenilmişlik ifadesi geçirdiğim kriz ve göz yaşların beni yeterince mutlu etti.
Şimdi gelelim asıl amacıma; kampa gidecekmişsin alevcim seni tabikii orda yanlız bırakmayacağım şimdi yankı ile olan münasabettimi ve sana olan bu denli düşmanlığımın nedenini sana orda anlayacağım alev.
Kampta görüşmek üzere kendine çok dikkat et sana benden başkası zarar versin istemem :)
Okudıuklarım kanımı donduracak derecede olsa bile derin bi nefes alarak kafamı dikleşrirdim. Ben kızıldım. Ben herkesin korkulu rüyası olmayı başarmıştım şimdi korkmanın zamanı değildi. Şimdi bu kişinin kim olduğunu öğrenme zamanıydı. Ne olursa olsun yankıya verdiğim sözü tutacaktım kim karşıma çıkarsa çıksın, mavimi rahat uyutacaktım.
Mektubu aynı zarfa kattıp elbiselerimin altına gizledikten sonra bi kaç eşya daha çantaya attıktan sonra kendimi banyoya atmıştım. Kapıyı kilitleyerek suyu açtıktan sonra kıyafetlerim ile suyun altına girmiştim. Elim ile ağzımı kapatıp çığlık çığlığa ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...