KÇ 46.BÖLÜM

2.6K 232 333
                                    

Multi: Asya korkmaz.(annemiz)

Odaya geri geldiğim de alev hala uyuyordu. Suratına bakıp kendi kendime güldüm. Saçları yine suratının her zerresini kaplamıştı yatağın yanına çöküp elimle yavaşça saçlarını yüzünden çektim. Hafifçe ağzı açılmıştı gülümseyerek elimin tersiyle yanağını okşamaya başladım. Yüzünde ki gülümseme için yapamayacağım hiç birşey yoktu. Ayaklandığım da kolumu tuttup,"Yankı?" diye seslenmişti hafif kısık sesiyle. Gözlerini hafiften açmıştı yatağın kenarına çöküp,"Burdayım kızılım uykum kaçtı da sen uyu. " dedim şüphelenmemesi için. Birşey demeden diğer tarafa doğru dönüp yarıda kalan uykusuna devam etti. Derin bi nefes alıp bir kaç dakika bekledikten sonra tekrar odadan çıktım. Kapı da durup kendi kendime,
"Bu kadar uğraşıyorum senin için hayatım, eğer benimle evlenmezsen  abini kaçırırım." diyip güldüm. Asrın abiyi kaçırmak için götümün baya büyük olması gerekiyor.

Yanda ki lavaboya girip hızlıca abimin numarasını tuşladım. Kısa bir çalıştan sonra açılmıştı,"Efendim gereksiz kardeşim? " dediğin de bozuntuya vermeyip güldüm. Alevler de kaldığımdan beri abimi aramıyordum ve benim ağzıma sıçsa hakkıydı."Aslan abim nasılmış bugün? Ay tipine kurban olurum. " küçük sayılmayacak büyük bir küfür ettiğin de sırııttım. Kulaklarım bugün bayram etmişti adeta."Sanane gereksiz. Çalışıyorum kapat rahatsız etme beni. " diye bağırmıştı. Telefona bakıp yüzümü buruşturdum. Gelmiş kaç yaşına hala benimle gerekli gereksiz muhabettine giriyordu."Abim benim kolay gelsin ellerin dert görmesin. Bu arada abicim sen çalışıyor muydun?" tekrar küfür ettiğin de kahkaha attım. Abimin ağzı benimkinden bile bozuktu resmen.

"Ben senin gibi boş beleş bir insan mıyım kardeşim? Tabiki çalışıyorum. Birinin bunu yapması gerekiyor sonuçta, " diyip laf soktuğun da kendi kendime mırıldandım. Daha fazla uzatmayarak laf yememek adına,"Abi senden birşey isteyebilir miyim?" diye sorduğum da derin bi nefes aldı. Küfür beklerken,"Söyle bakayım koçum." demişti. Sırıttarak nefes aldım tekrar küfür yemek adına,"Abi benim yarın için 2 tane amerika uçak biletine ihtiyacım var." dediğim de kısa bi süre ses gelmemişti ardından.

"Napıcaksın lan alevi mi kaçıracaksın? Asrın belamızı şey eder yankı kurban olayım yapma." dediğin de kendi kendime güldüm. Abim ile asrın abilerin arası çok iyiydi asrın abi sayesinde iş bulmuştu. Abim ticari zekası olan bir adamdı ve asrın abinin yönlendirmesi ile çok güzel bir iş bulmuştu."Yok abicim daha canıma susamadım. Alevi anne ve babasına götüreceğim, asrın abilerden izin aldım süpriz olsun istiyorum ama bileti akıl edemedim, " abim cümlemi yarıda keserek cevabı yapıştırmıştı.

"Gerizekalısın çünkü, " yaptığı muhteşem imayı geri plana attarak güldüm arsız gibi."Sonra dedim ki beni aslan gibi, kaplan gibi, hayvan gibi bir abim var o halleder. " dediğim de tekrar bi küfür ettiğin de arkadan gelen sesle susmuştu."Sen bi eve gel o yaptığın imayı götüne sokacağım. Neyse kapat 1 saate kadar hallederim." abime iltifatlarımı sıralarken beni durdurup,
"Ama yankı kendine ve aleve çok dikkat et. Sakın başınıza bela filan almayın. Görüşürüz kardeşim, gitmeden bir eve de uğra." dediğin de onu onaylayarak telefonu kapattım. Küçük pencereden sızan ışık ile esnedim. Canım sevgilimin mutluluğu için gram uyumamıştım şimdi gidip hayvan gibi uyuyacaktım.

Uyandığım da saçlarımı yavaşça okşayan aleve bakıp sırıttım. Bir eli çenesinde kafasını eğmiş bi şekilde beni izliyordu. Daldığı için birden dudağına öpücük kondurdum. Ağzıma vurup ayaklanmış ve dışarıya çıkmıştı hızlıca. Kahkaha attarak yayıldım biraz daha yatakta. Elimi başımın altına koyarak tavana bakmaya başladım. Aşağıdan gelen seslere kafa yormadan derin bi nefes aldım.

Kızıl ve Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin