Multi: Yankı karahan♥
Daha fazla dışarıda oyalanmayıp ozanın yardımı ile yerden kalkmıştım. Hastanenin içine girince sıcak havası hemen yüzüme vurmuştu. Asansöre binip kendi kaldığım odanın katına basıp beklemeye başladım. Asaösörde ki bi kaç kişi dönüp dönüp bana baksa da onları takmayarak önüme bakıyordum. İlk defa hasta birini görüyorlardı sanırım.
Asansör durduğun da odaya girdik. Uraz ve ateş bıraktığım gibiydi. Hemen ateşin yanına kıvrılınca ateşin kolları hemen beni sarmıştı. Gülümseyip gözlerimi kapttıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Gözlerimi açtığım da havanın aydınlandığını görmemle hemen ayaklandım. O kadar çok mu uymuştum. Aldığım ilaçların yan etkisi de buydu sürekli uyku yapıyorlardı. Odada kimseyi görmemek kaşlarımı çatılmasını sağlarken ayakalanıp odadaki banyoya girip birazcık dahi olsa kendime gelmek için yüzümü yıkayıp iç içe girmiş saçlarımı elim ile tarayıp topladım tekrardan. Gelen kapı sesiyle banyodan çıktığım da karşımda ares abim vardı. Gülümseyip ona sarıldığım da kollarını sıkıca bana doladıktan sonra beni kendi etrafımda dönderip,"turp gibisin turp. " kafamı saladığım da elindeki poşeti kucağıma verimişti. Yatağa oturup poşeti açmaya başladığım da içeriye asrın abim başta olmak üzere hepsi girmişti. Kızlara sarıldığım da aleyna yine çirkefleşmiş ve yere düşmemizi sağlamıştı.
Asrın abim,"Doktorun ile konuştuk meleğim, son kez bi kontrol edecekmiş sonra taburcu. " kafamı salayarak ares abimin poşetteki getirdiği kıyafetleri giymek için banyoya yöneldim. Abimin getiriği eşorfman üstü ve siyah taytı üzerime üstümde ki kıyafeti çöp kutusuna attım. Aynadan kendime bakıp iç çektim. İyleşmiştim sıra yankının rahat uyumasını sağlamaktı.
Sana söz mavim, intikamını almadan rahat uyumayacak,uyuturmayacağım.
Banyodan çıktığım da doktorum içeriye girmişti. Beni yerimde görmediğin de gülmüştü."Bakıyorum ayaklanmışsın alev, zaten durum gayet iyi. Son kez emim olayım dedim." diyip beni muane etmeye başlarken abim konuştu."Eminsiniz dimi doktor bey? Sonradan bir tektik filan oluşmaz. " diye sorduğun da doktor birşeyler yazıp asrın abimin eline tutuşturmuştu."Hayır asrın bey, sadece ilaçları aksatmayın, hastamızı yormayın ve karnında ki yara yeni. Ona göre fazla ani hareket etmemesin. Geçmiş olsun." dediğin de teşekkür ettiğim de gülüp elini ceplerine koyup,"Bir daha buralarda görüşmeyelim. " gülerek göz devirdiğim de o da bana uyarak gülmüş ve çıkmıştı.
Asrın ve ares abim arkalarından çıkarken bulut yanıma gelmişti. "Nasılsın bebeğim? Kusura bakma gelemedim çünkü asrın abi kapıdan kovdu bizi." kahkaha attıp kafamı olumsuz anlamda saladım. Asrın abimdi ne yapsa yeriydi işte."İyiyim bulutum iyleştim. Turp gibiyim. " tam birşey söylemek için ağzını açmıştı ki aleyna yanımızda bitmişti."Biz okula gittik kuşum biliyor musun?" Öyle mi der gibi baktığım da nil de barkınla konuşmayı bırakıp yanımıza gelmişti."Hem de neler öğrendik. Bizim arkamızdan korkup kaçtılar deyip durmuşlar." elimle bizi gösterip kahkaha atmıştım."Biz mi? " ikisi kafasını salarken gülümsememi dururmaya çalışıyordum. Al işte o kadar dedim bizi tanıyın tanıyamamış hiçbiri. Biz kaçacak insanlar değildik. Biz ne metegildik ne de bir başkası.
"Güneş hoca alev kaza yapmış dese de sena başka şekil yaymış, neymiş biz sadece gösteri yapıp geri çöplüğümüze dönmüşmüşüz. " aleynanın dedikleri sırıtmamı sağlarken senanın morarmış suratını özlediğimi fark etmiştim. Abimler içeriye girdiğin de asrın abim beni kaldırırken ares abimin elinde ki tekerlekli sandalyeye bakıp ikisine göz devirdim."Yok artık? " ares abim beni sandalyeye oturttup sürmeye başlamıştı."Var artık var." abime güldüğüm de hızlı bi şekilde sürmeye başladığın da asrın abimler de arkamızdan geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...