Multi: Barış.
Ozana attığım mesajdan sonra sırıttarak kapattım telefonu tekara cebime kattım. Bizimkilere kısa bi göz gezdirdiğim de ateş uraz ve yankı üçlüsü fısır fısır birşey konuşurken bunun benim ile ilgili olduğunu anlamak zor olmamıştı. Bulut ile barış senaya alara ile ilgili bir kaç birşey söylerken aleyna ile nil eski okuldan bir kaç kişi ile konuşuyorlardı.
Geçen 3 dakikalık kısa bi süreden sonra önce bahçeden güçlü bi tekerlek sesi ardından hızlıca ozanın kendisi gözükmüştü kantinin kapısında. Nefes nefese yanıma geldiğin de masanın üstünde ki kahve bardağını birden kafasına dikip içti. Derin bi nefes alıp saatini gözüme soktuktan sonra,"Tam 3 dakika içinde burada oldum. Çeşitli kazalar attlattım canımı ortaya koydum. Bu kez istediğim zaamı yapmazsan istifa ederim." dediğin de göz devirip kafamı saladım. Yan masadan bir sandalye çekip otturduğun da,"Evet, ozan da geldiğine göre ne yapacağımızı otturup düşünebiliriz." bütün dikkatler üzerime toplandığın da derin bi nefes aldım. Ozana dönüp, "Bizim eski okulda ki aliyi hatırlıyor musun? " deyip tepkisini ölçmek içim yüzüne baktığım da kısa bi an düşündükten sonra kafasını saladı."Bir de alara vardı onu hattırlıyor musun? " kaşları kısa bi an çattılmış ardından tekrar kafasını salamıştı.
"Alara ali denen çocuğa aşıktı ve onun için sizin çeteye dahil olup sizi mağlup etmeye çalışmıştı, ve başarmıştı." dediğin de kafamı saladım. Ozan her zaman ne olup bittiğini işk öğrenen kişilerdendi. Her zaman birşey öğrenmek istesem ozan yardıma koşardı zamanın da alaranın hain olduğundan şüphelenen de ozan olmuştu ve aklımı başıma gettirmişti. "İşte şimdi aliyi bulmamız gerekiyor. " kafasını salayarak cebinde ki iki telefonu çıkardı. Birini eline alıp diğerinde numarayı tuşlayıp ayaklandı. Kantinin kenarına gittiğin de arkama yaslandım. Barış ozana kaşları çattık baktıktan sonra bize döndü.
" Hakledebilecek mi? Aliyi ve alarayı bulabilecek mi cidden?" nil kafasını salayarak omu onayladı. Kısa bi süre ozana baktıktan sonra derin bi nefes aldı."Ozandan hiç birşey kaçmaz ve o hep halleder." aleyna sırıttarak kaynana gibi ona baktığın da kendini toparladı.Çalan 2 zilin ardından hala kantindeydik, boşalan kantinde tek biz vardık. Ozan 1 saatir telefonla konuşuyordu. Elinde ki diğer telefonla da ilgileniyordu sürekli. Yankı yanıma otturup beni kendine çekttiğin de güldüm. Kafamın üstüne sıkı öpücükler kondurduğun da kafamı kaldırdım burun buruna geldiğimiz de yarım ağzı güldü."Alev bak sakın kendini öne atmaya çalışma,zaten yeni toparlandım. Arkamda duracaksın." Kaşlarımı çattığım da elini kaşlarımın arasına koyup düzeltti. Anlıma küçük bi öpücük bırakıp,"Abilerine,bana, ikizine ve arkadaşlarına o acıları tekrar yaşatmak mı istiyorsun? Aklımız çıkmıştı,canımızın çıkmasına da ramak kalmıştı. Lütfen,rica ediyorum gerek olmadıkça öne atılma. Kızılım," diyip derin bi nefes almışyı, yutkunarak kafamı saladığım da ozan telefonu kulağından çekip yanımıza gelmişti.
"Ali hala çete işlerine ve uyuşturucu satıcısı olarak hayatına devam ediyor. Göçebe olduğu için biraz zamanımı aldı ama buldum. Eski okulun 2 sokak ötesin de yıkık bi binadalar. Alara denen kızı da orada görmüşler." dediğin de kafamı salayıp hızlıca salayıp ayaklandım. Hızlıca bahçeye çıkıp arabalara doluştuğumuz da ozan ben ve yankı en öndeydik. Ozan arabayı gaza basarak çalıştırdığın da arkama yaslandım.
Hadi bakalım bi bokluk çıkmaz inşaallah.
Arabayı son sürat sürdüğü için kısa sürede eski okulun önünde durmuştuk. Ozan durup kısa bi an telefonuna baktıktan sonra boğazını temizledi.
" Patron şimdi okulun arka tarafına döneceğiz. Aldığım habere göre bu saatler de ali hep buralardaymış. " dediğin de kafamı saladım. Tekrar arabayı çalıştırıp az öteden döndüğün de alt sokağa gelmiştik. Arabayı durdurduğun da indik. Bizden sonra yavaş yabaş bizimkiler ve senalar da gelmişti. Bir sokak ilerimiz de olduğu için durup düşünmeye başladım. Kendi etrafım da dönüp dururken uraz,"Ali pek sakin bir çocuk değil ve son yaşadığımız olay yüzünden ne yapacağı belli değil. O yüzden herkes birbirini korusun. " dediğin de yankı ve ateş aynı anda kolunu omuzuma atmışlardı,güldüm. Barkın koşarak gelmiş ve zar zor kendini urazın kolunun altına sokmuştu. Ozan çaktırmadan nilin önüne geçtiğin de nil sırıtmıştı. Bulut kolunu aleynanın omuzuna attığın da sena ve barışta yan yana gelmişti. Tamam olduğumuza kaanat getirdiğim diğer sokağa girmek için yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Novela JuvenilKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...