Multi: Sena şener: Teni tenime.
Amerikadan döneli bir ay kadar olmuştu. Şuan ares abimin
dersindeydik. Okulun son zamanlarıydı tatile girmek üzereydik. Tahta da yazılı formülleri izlerken aklıma yankı ile kaçırıldığımız an gelmişti kendi kendime sırıttım. Eve gittiğimiz zaman asrın abimin hali o kadar kötüydü ki ilk defa öyle görmüştüm onu öyle. Çaresizdi ama sinirliydi de. Bana öyle bi sarılmıştı ki kaburgalarımı kırmak istercesine. Babamla araları bozuktu. Babama benim yüzümden baya bağırıp çağırmıştı babam da durmamış ağzının payını vermişti ve ordan döndüğümüzden beri babam ares abimi, ateşi ve beni tek arıyordu. Çocuk gibi küsmüşlerdi.Yanımda dikkatle dersi dinleyen yankıya baktım. O kadar yakışıklıydı ki, mavi gözlerinin yanı sıra sert çehresi biçimli çenesi ve yüz hatları o kadar mükemmeldi ki. Kusursuz bi yüzü vardı kızları kıskandıracak bi yüzü vardı yani kıskanmıyor değildim. Elimi çeneme dayamış onu izliyordum. Onu izlediğimin farkındaydı sırıttarak bana döndü. Ares abime kısa bi bakış attıp."Sabahtan beri beni süzüyorsun. O kadar baktkn ki içimi bile görmüş olabilirsin alevcim." dediğin de çapkın bi ifadeyle göz kırptığım da abim uyarıcı bi şekilde öksürdü.
Abimin gözü biz de olduğu için dikkatler üzerimize çevrilmişti. Yankı sirince sırıttarak abime bakarken abim hafifçe bağırıp dikkatleri üzerine aldı tekrardan. Herkes önüne dönerken yankı abimin pis bakışları yüzünden sıranın en ucuna kaymıştı. Uraz elinde ki kalemi çevirerek arkasını döndü. İkimize pis pis bakarak, "Derste bari yapmayın sizi pis aşıklar. Cilveleşmeyi kesin artık. Pislikler." dediğin de yankı abimin görmeyeceği bi şekilde orta parmak çekti. Uraz bana dönerek yanağımı okşadı."Sakın üstüne alınma bebeğim. Mesaj gayet güzel yerine ulaştı zaten." cevap beklemeden önüne döndüğün de sırıttım. Uraz ve ateş sevgilime bulaşmaktan zevk alıyordu.
Zilin sesiyle öğrenciler tutuğu nefesi verirken abim gelen telefon yüzünden hızlıca çıkmıştı. Yankı hemen beni kendine çekerken bizimkiler dışarı mı çıksak kantine mi insek tartışması yapıyordu. Yankı onları takmayarak biraz daha yakınlaştığın da ona döndüm. Böylelikle aramızda ki mesafe sıfıra inmişti. İçeride olanların gözü arada bize kayarken yankı beni görmelerini geniş omuzları sayesinde engellemişti. "Hadi öp beni aşkım, tam 5 gündür öpüşmüyoruz. " diyip gözlerini kapattarak dudaklarını öne doğru gettirdi. Karşımızda ki kamera adeta bize el sallarken yankıyı cimcikledim. Kulağına eğilerek,
"Buranın abimin okulu olduğunu ve her dakika bizi izlediğini unutuyorsun yankı. Sanırım sen ölmek istiyorsun?" diye şüpheyle sorduğum da hızlıca benden ayrılmıştı. Kameralara baka baka dışarı çıktığın da kendi kendime güldüm.Deliydi.
Bahçede oturuyorduk. Okul çok sıkıcı olmaya başlamıştı zaten son haftalardı devamsızlık hakkımız da vardı gelmezsek sorun olmazdı artık. Ateş urazla konuşan yankıyı itterek yanıma oturmuştu. Gülerek on döndüğüm de yanağımı öpmüştü."Seni kaçırayım mı?" dediğin de bekletmeden kafamı hızla saladım. Elimi tutarak ayaklandığın da bakışların odağı olmuştuk. Yankı suratımıza bakarken ateş nisbet yaparcasına tutuğum elini saladı."İkizimi kaçırıyorum. " dediğin de yankı şirin gülümsemesi ile ayaklandı."Beni de kaçırır mısın ateşcim? " ateş benim gibi onun şirinliğine aldanmayarak nah çekti. Yankı hüzünle yerine otturduğun da kahkaha attım.
Gitmeden önce hepsine hittafen,"Siz de oyalanmayın boşuna ders spor zaten. Bizim kafeye gidin ozanı ararım şimdi ilgilenecektir sizinle," altan altan nile bakıyordum. Nil oralı olmamaya çalışarak kafasını diğer tarafa çevirdi. "Yankıma da iyi bakın. " diyip öpücük attığım da yakalamış gibi yapıp elini kalbine koyduğun da güldüm. Ateş daha fazla dayanamayıp beni çekiştre çekiştire arabasına bindirmişti. Gaza köklenirken arkama yaslanarak yolun hızla akmasını izlemeye başladım. Ateş tek elimi alarak sürmeye devam ederken güldüm. Bu onun alışkanlığı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl ve Çetesi
Teen FictionKIZIL VE ÇETESİ ADLI İLK KİTAPTIR. "Şimdi burda olsan bana kızardın, neden uyumadın kızılım derdin. Biliyor musun yankı'm?" gözlerimi kaldırıp gökyüzüne baktım."Ben artık karanlıktan korkmuyorum,bütün korkularımı sensizllik ile yendim." burukça gülü...