KÇ 6.BÖLÜM

7.3K 372 121
                                    

Multi: Aleyna.

Son derste bittince toparlanmıştık. Gün boyu sena ve metenin korkutucu sandıkları bakışlarını çekmiştik. Çıkışa doğru yürürken urazın kolu yine omzumdaydı. Hep beraber yürüken barkının ortaya attığı fikir cazip geldiği için direk kabul etmiştik."Bizim mekana gidelim mi? Uzun zaman oldu kızılbebem." kafamı salayıp onu onayladım. Gerçekten uzun zaman olmuştu.

Bizim mekan, ortaklaşa açtığımız bir cafeydi. Aleynanın uzun süre uğraşan çenesi ile kabul etmiştik ve böyle bir şeye kalkışmıştık. İlk zamanlar tık yokken şuan boş masa bulamamazdık. Tam gençlerin zevkine hittap eden cafemiz rengarenkti. Büyük bir bahçesi vardı oralar da çiçekle süslenmişti. Bizim olmadığımız zamanlar oraya ozan bakardı. Sağ kolum olan..

Arabalara doluşup cafeye doğru yol aldık. Herkes kendi arabasına yerleşirken uraz yanıma yerleşmiş ateşi de kendi arabasına postalamıştı. Uraza bakıp gülümsedim,"Hazır mısın gamzeli?" uraz kafasını salayıp göz kırptı."Sizinle herşeye hazırım, kızılım. " sırıttıp gaza yüklendim. Açık pencereden rüzgar saçlarımın arasında kaybolurken kahkaha attıyordum. Her zaman dediğim gibi hıza aşıktım.

Uraz ile ilk biz gelmiştik. Tabi zorlanan ibre sayesinde. Az sonra hepsi yavaş yavaş bulunduğumuz yere gelince arabadan indik. Urazın koluna girdim. Diğer tarafıma gelen bulut ve ateş ile yürümeye başladık. Zaten kızlar arkadaydı.

İçeriye girdiğimiz de kapının üzerinde ki çan çalmıştı ve herkesin odağı olmuştuk. Kısaca gözlerimi gezidirmem ile hepsinin önüne dönmesini sağlamıştım. Mutfaktan çıkan ozanı gördüğüm de sırıttım. Bana bakarak aynı benim gibi sırıttı,"Ooo kraliçe sen buralara uğrar mıydın." urazın kolundan çıkıp ozana sarıldım. Ne kadar adamım olursa olsun aynı zaman da sadık bir dostu ozan,"Hasretinle yandı gönlüm ozan. " bana bakıp göz devirince geniş omuzuna yumruk indirdim. Bizimkilere bakıp,"Hepiniz hoşgeldiniz, özlettiniz. " başta uraz olmak üzere hepsiyle teker teker tokalaşmış ve bizi masamıza almıştı.

Yanına garson çağırınca kız garsonun telaşlı ve heycanlı hali gözümden kaçmamıştı. Ozanın ağzının içine bakıyordu,"Pınar bunlar patronların. Hepsine kendini kanıtlamak ve burda daha fazla kalmak için sana fırsat." kız heycanla bize dönerken ozan kulağıma eğilip konuştu."Alta pürüzler çıkmaya başlamış bi ara insen iyi olur patron. Ben elimden geleni yapıyorum ama bazı köpekler senden kemik almayana kadar susmuyor biliyorsun. " kafamı salayıp ozana baktım. Arkamı dönerek,"Sen biraz daha idare etmeye çalış bu aralar abimin okul ile ilgileniyoruz. Ha bu arada sen şu bizim okulda ki mete ve çetesinin sülalesini bi kontröl et." ozan kafasını salayıp gözden kaybolunca aleynanın kıza verdiği siparişlerin bitmesini bekliyorduk."Bak şimdi pınar, git ve aşçıya söyle ki aley gelmiş ve spesielini istiyor o zaten verir hemen eline. Yanına da buzlu limonata ama soğuk olmasın." kız dediklerini not alırken güldüm. Buzlu Limonata istiyordu ama soğuk olmasın da istiyordu.

Garson kızı yolladıktan sonra nil heycanla bize dönmüştü."Bugün boş durmadım ve senaların donuna kadar herşeylerini öğrendim. " hepimiz merak ile ona bakarken elini çenesine koyup konuştu,"Ah o dedikodu yaptığım kız bir faciaydı. Beni besledi resmen okulun soy ağacını biliyorum şuan. " hülyalı ses tonuna karşın surıttım. Nil bir dedikodu manyağıydı.

"İlk sena yıldırım, kendisi 18 yaşında olup kendini erkeklere adamış kızımız. Annesinin onu terk ettiği, şuan üvey anne ve babası ile yaşıyor. Kendisi meteye sırılsıklam aşık, metenin köpeği desek yeridir. Bi kaç kez beraber oldukları ve senanın bu yollara girme sebebinin mete olduğu söyleniyor." kaşlarımı çatarak ona baktığım da hepimizin meraklı yüz ifadesin bakıp devam etti,
"Yani, sena ilk bu yola meteyi kıskandırmak için girmiş. Metenin umrunda olmazken kazandığı para ve şöhret onu etkisi altına almış ve kendi rızası ile devam etmiş." Kafamı sağa sola saladım. Bu bir kız için berbattı. Senayı yargılamak istememiştim ama bu işi severek yapan biriydi ve bundan aldığı zevk onun gözünü kör etmişti.

Kızıl ve Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin