2. kapitola

519 15 0
                                    

"Neviem čo si mám obliesť" kričala Michelle zo spálne. "Robíš si srandu? Teraz sme boli nakupovať." Vždy bola takáto. Mala plnú skriňu ale vravela že si nemá čo obliesť. " Obleč si toto" podala som jej koženú sukňu a čipkované tielko. "V tom nevyzerám dobre" zahlásila keď sa obzerala v zrkadle. "Vyzeráš v tom skvelo a sexy." povedala som jej pravdu. Vážne v tom vyzerala zvodne. Možno vďaka tomu aj dnes večer niekoho stretne. "Tebe sa to povie. Ty vyzeráš vo všetkom ako bohyňa." povedala a začala som sa smiať. Neviem kde nabrala takú sprostosť ale aspoň mi polichotila. No mne netreba dnes večer zažiariť. Ja už chlapa mám. Niekedy mi to je ľúto. Viem, že by to tak nemalo byť ale chcela by som sa vrátiť do čias keď som bola slobodná a mohla chodiť po baroch a rozprávať sa s kým som chcela. Nemusela som sa cítiť zle že so mnou niekto flirtuje a že ja flirtujem s ním. Alebo zažiť ešte raz motýle v bruchu a rýchle bitie srdca v blízkosti muža. "Aj ty sa prezleč a pôjdeme" povedala a šla do kúpeľne. Ja som si na seba obliekla tričko s výstrihom a čiernu sukňu. Trochu som sa namaľovala a upravila svoje dlhé vlnené blond vlasy. Keď sme boli obidve hotové, šli sme von. Michelle mi vravela že nás zoberie do najväčšieho a toho najlepšieho baru v tomto meste. Vravela pravdu. Šli sme do jedného kde sa len tak niekto nedostane. Pred barom stoja ochrankári a na všetko dozeraju. Teším sa že okusim niečo nové. Ten bar bol špičkový. Bol obrovský, luxusný, hrala tam hudba, ľudia tancovali. Šli sme sa posadiť na voľné miesto.

"Tak ako to dnes večer zapijeme?" spýtala sa ma Michelle. Čudujem sa že sme ešte v pohode po dnešnom kokteili a víne. "Dajme si teraz niečo tvrdé. Potrebujem sa odreagovať" odpovedala som jej a objednali sme si. "Vidíš tam toho chlapa?" spýtala sa ma. "Tamtého pri bare? Elle určite má okolo tridsiatky." pozrela sa na mňa a nadvihla obočie. "A čo má byť? Je vyzrelý, pekný, sexy. Takého chlapa by som si mala hľadať. Ma rozbehnutu kariéru a vie presne čo chce. A nie chlapov v mojom veku. Niektorí sa správajú ako deti." mala pravdu. Muži čo majú tridsať sú vážne sexy a sú vyzrelý. "Presne takí muži ako je on sú nedosiahnuteľni." Povedala som zatiaľ čo som naňho pozerala. "On nie je môj typ. K tebe by pasoval." dodala Michelle a pozorovala ma. "Nehovor hlúposti. Je jedno ku ktorej by pasoval. Ja som zadaná. Ty si voľná." odpila som si z džúsu. Myslím, že videla môj pohľad. Videla, ako som naňho hľadela. "Tiara, chceš mi niečo povedať?" spýtala sa ma. "Nie, prečo? " pozrela som sa na ňu a potom znova na neho. Mala by som prestať naňho zízať. No v tom momente ako som sa naňho pozerala, obzrel sa a videl ako sa naňho dívam. Hneď som odvrátila zrak. To nemôže byť pravda. Vyzerá neuveriteľne. Je taký sexy. Hoci ja som svoj zrak obrátila, Michelle sa naňho celý ten čas pozerala s pootvorenými ústami. To dievča je blázon. "Michelle, nepozeraj sa tak naňho. Zbláznila si sa? Veď sa na nás díva." Cítila som sa v tej chvíli dosť blbo. Tí dvaja sa doslova vyzliekali pohľadmi. Zrazu sme si všimli ako zaplatil a odišiel. Chvalabohu. Na tých dvoch som sa viac nemohla dívať. "Videla si ho? Ako vyzeral?" spýtala sa ma a hneď som na ňu vzpriamila vražedný pohľad. Nechápem čo mi tak vadilo že sa na seba pozerali. Michelle je predsa slobodná a má právo na takého chlapa. Bol to vážne chlap po ktorom ide každá žena. Som si tým istá. A ja som predsa zadaná. Dokonca zasnúbená. Nemala by som ani myslieť na iných. "Áno vyzeral dobre." povedala som bez štipku záujmu no v hlave som mala celý čas jeho tvár. "Dobre?" zasmiala sa. "Vyzeral dokonalo. Neviem kde sa tu nabral takýto chlap ale ten by stál za hriech. A nehovor že nie. Videla som ako sa naňho pozeráš. Tiež ťa dostal." Mala pravdu. Nechcela som si to priznať kvôli Alexovi ale ten nemal chybu. "Dobre dosť o ňom. Odišiel. Môžme zmeniť tému?" Celý večer sme sa bavili o kopu veciach. Prebrali sme asi úplne všetko. S ňou by som kecala aj do rána. V dobrej atmosfére, pri dobrej hudbe. Kiežby som nemusela z tadiaľ odísť. Od nej. Ostávam tu už len zajtra a potom idem domov. Vôbec sa mi z tadiaľ nechce odísť. Prídem domov a tam ma možno čaká môj otrávený snúbenec a robota. Mám ju rada ale asi jej bolo tak veľa, že keď mám teraz voľno tak sa vôbec do nej neteším. S Michelle sme sa nejako dosť pripité dotrepali k taxíku ktorého sme si zavolali. Povedali sme mu adresu a ten nás doviezol bezpečne k bytu. Dúfam, že sme neprebudili celú ulicu našim smiechom. Ľudia nás podľa mňa preklínali. Prišli sme do bytu a rýchlo sme sa premiestnili do spálne. Kašľali sme na to že sme boli oblečené a neodmaľované. Tuším mi parkrát zvonil mobil ale nebola som v stave to dvihnúť. Netuším koľko je hodín ale kto ešte nespí o takomto čase.

 Zobudila som sa na to ako mi svetlo osvetľovalo celú izbu. Myslím,že to je slnko. Nebolo by na tom nič zlé keby ma z toho tak strašne nebolela hlava. Asi sme to včera trošku prehnali s alkoholom. Neviem ako je na tom Elle ale ja som na tom hrozne. Našťastie si zo včera všetko pamätám a žiadnu hanbu sme nezažili. Snažila som sa stať z postele a pozrela som na hodinky. Bolo jedenásť. Myslím že na to ako sme včera došli neskoro domov som vstala dosť skoro. Pozrela som sa na svoj Iphone ktorý mi včera večer vyzváňal. Nebolo to večer. Boli dve ráno. Mám zmeškaný hovor od Alexa. Čo preboha chcel o takom čase? Nechala som to tak. Nechcelo sa mi riešiť čo môj snúbenec odo mňa chcel o druhej ráno. Ako ho poznám, kontroloval ma. Postavila som sa z postele a pozrela sa do zrkadla. Nemala som to robiť. Šaty som mala úplne pokrčené a roztrapatené vlasy. Vyzerala som hrozne. Rýchlo som sa prezliekla do niečoho pohodlného. Dala som na seba obyčajné biele tričko a tepláky. Šla som do kuchyne kde ma už čakali raňajky. Ako to tá žena robí? Vždy je po žúrke v poriadku. Vypije toho niekedy viac než ja a je v poriadku. "Dobré ráno" popriala mi a podala mi do ruky vodu a tabletku na bolesť hlavy. Nemôže to byť len vodou a tabletkou. Nechce sa mi tomu veriť. Je úžasná. "Čo budeme dnes robiť?" v kútiku duše som dúfala aby nepovedala niečo bláznivé ale aby povedala len oddych. "Dnes ostaneme u mňa, urobíme si babský deň. Budeme sa rozprávať a večer si pozrieme nejaký film." Milujem ju. Som jej vďačná. Myslím, že po včerajšku by som ďalší klub nezvládla. Ale vidím, že to cítime rovnako. Teším sa ako si urobíme spoločný deň len u nej doma.

LOVE MEWhere stories live. Discover now