44. kapitola🎄

287 14 0
                                    

V ten deň čo som stretla Ryana až dvakrát ubehlo pár dní a odvtedy som ho už našťastie nikde nestretla. Michelle si uvedomila svoju chybu hneď potom ako som jej hodinu plakala v aute. Odvtedy som nevyronila ani slzu. Som silná žena a už kvôli nemu plakať nebudem. Áno hovorila som si to niekoľkokrát ale teraz je to už naozaj tak. Idem ďalej. Končím s prácou a od nového roka nastupujem do novej prace. Začínam znova s modelingom. Konečne budem robiť prácu, ktorá má baví. Teším sa na to. Liam mi sľúbil, že nikomu nepovie že odchádzam. Aj práve preto sa teraz v kancelárii balím tak, aby keď tu niekto vojde nezistil, že odchádzam. Dnes si to aj tak všetko zbaliť nestihnem. Zajtra som tu už posledný deň. Samozrejme že táto práca mi bude chýbať ale viem, že som sa rozhodla správne.

Dnes idem na večeru s Alexom. Odkedy sme sa dohodli, že z nás ostanú kamaráti sa do toho nejako v žil. Stále mi volá, chce sa so mnou rozprávať a chce so mnou tráviť veľa času. Nezazlievam mu to. Vôbec mi to nevadí a v podstate sa mi ten náš vzťah páči. Je to trochu zvláštne že sme boli päť rokov spolu, potom zasnúbení a teraz sme čisto len kamaráti. Ale nikto ho nepozná lepšie ako ja. Veď som s nim bývala a trávila každý jeden deň. Viem o ňom úplne všetko. Vlastne mi pomáha dostať sa zo vzťahu s Ryanom. Tým, že s ním a Michelle trávim kopu času nemyslím naňho.

"Je mi ľúto že odtiaľ odchádzaš. Budeš mi chýbať." povedal Liam keď vošiel ku mne do kancelárie. "Budem si musieť teraz nájsť niekoho iného namiesto teba. Neviem kto bude taky dobrý a komu budem tak dôverovať ako tebe." vravel ďalej a ja som sa len naňho usmievala. "Nepreháňaj Liam. Určite nájdeš veľmi šikovnú sekretárku, ktorá ma nahradí." vravela som mu. "Prídeš do kancelárie a podpíšeš nejaké papiere. Zajtra si pobalíš veci a budeš môcť odísť kedy budeš chcieť." vravel mi a ja som len nemo prikyvovala keď mi začal zvoniť telefón. "Dobre. Nechám ťa." a odišiel z miestnosti. "Prosím?" zdvihla som. "Ahoj, tu Alex. Nepôjdeme dnes na večeru? Chcem sa porozprávať." vravel mi Alex do telefónu. "Môžme jasne. Vyzdvihnem ťa o šiestej." odpovedala som, zložila a potom sa venovala baleniu.

Bol to unavný deň. V kancelárii mám toho dosť ale neostalo mi tam už našťastie toho veľa. "Tiara? Ešte jednu vec som ti chcel povedať. Teraz cez víkend usporiadavame vianočný večierok. Samozrejme si pozvaná. A aby si nemusela prísť sama, kľudne môžeš zobrať aj Michelle. Zabavíte sa." keď to povedal a chcel odísť, ešte som ho zastavila. "Liam?" otočil sa a čakal čo sa spýtam. "Mohla by som zobrať aj dvoch ľudí?" nechápal koho myslím tých dvoch ľudí. "Koho by si ešte chcela zobrať? Ryana?" spýtal sa a mne pri tom mene zobrelo žalúdok. "Nie. Alexa." odpovedala som a videla na ňom aký bol prekvapený. "Len ako kamaráta. Ver mi že k Alexovi už nič necítim a ani sa k nemu nevrátim. Naš vzťah je čisto kamarátsky a mame k sebe blízko. Bud rád ak ho zoberiem na taky večierok. A s Ryanom sme sa rozišli. Neviem koľko ti toho mama povedala takže.." neodpovedala som lebo ma prerušil. "Tiara. Je to tvoj život. Sú to tvoje rozhodnutia. Ak na tu oslavu chceš aj Michelle aj Alexa tak kľudne ich zober. Zabavíte sa. A čo sa týka Ryana, mama mi vravela že ste sa rozišli len som nevedel či ste sa náhodou nedali znova dokopy a tak. Keď budeš chcieť a budeš mať čas, môžeš mi o tom povedať. Ešte pred Vianocami k vám prídeme aj s manželkou na návštevu. Chcem pozdraviť tvoju mamu." povedal a potom sa vrátil do svojej kancelárie.

To by sme mali. Ešte pred večerou s Alexom sa zastavím u mamy. Pred Vianocami tam budem dosť často keďže jej budem pomáhať piecť a variť. Vždy som si myslela, že v takom veku už budem bývať vo vlastnom dome so svojím aspoň priateľom a spoločne budeme tráviť Vianoce. Lenže tohto roku znova budem tráviť Vianoce s mamou. S Alexom sme u mňa v dome trávili Vianoce len raz. A to tiež mi vtedy povedal, že je zbytočné aby sme boli v takom veľkom dome sami dvaja na Vianoce, piekli a varili. Tak sme ich stále trávili u našich. No dom ozdobujem tak či tak. Stromček chýbať nesmie aj keď tu veľa času netrávim, ozdoby po celom dome a pečenie. Robím to každý rok a verím, že si na nájdem čas aj tento. Zbožňujem také chvíle pre seba.

LOVE MEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora