"Do riti čo to má znamenať Tiara?" zvýšil na mňa hlas a buchol nahnevane do steny vedľa mňa.
"Ryan si normálny? Môžeš sa ukludniť?" tentokrát som bola nahnevaná už ja. "S čím mam prestať? Nie je to náhodou tvoj bývalý?" keď to povedal, zasmiala som sa. "Vau. Si úžasný. Správne, je to môj bývalý a čo?" stala som opretá o stenu a on bol oproti mne. "Čo tu s nim robíš?" teraz už potichu povedal a prstami si vošiel do vlasov akoby ho to trápilo. "Je to len večera Ryan. Čo ťa to tak trápi veď aj ty si tu prišiel s nejakou ženou. Mňa to trápiť nemá? A nesprávam sa ako ty." povedala som. "Tá žena je Jamesova sestra. Medzi mnou a ňou nič nie je a ani nebude." prikývla som. "Prečo si tu s ním? Je medzi vami niečo?" spýtal sa ma a videla som aky mal smutný výraz v tvári. Trápilo ho to. On žiarlil. "Nemusím ti nič vysvetľovať Ryan. A nechaj ma ísť prosím. Alex tam, na mňa čaká." chcela som odísť ale chytil ma za ruku a pritiahol si ma k sebe tak blízko, že sme sa skoro dotýkali našich pier, a čelami sme sa o seba opierali. "Ešte nie. Ešte nechoď. Chcem sa ešte nadýchať tvojej vône." povedal a privoňal si moje vlasy. Cítila som jeho dych na mojich vlasoch. "Chcem ťa ešte pobozkať. Potrebujem ochutnať tvoje pery." nemohla som, vydržať. Nedokázala som to vydržať. Ten chlap je ako droga. Potrebujete ju. "Tak to urob." zašepkala som a on hneď spojil naše pery.
Nebol to jemný bozk ale vášnivý. Zo začiatku jazyk nepoužil ale keď ma chytil za pas a ešte viac si ma pritiahol, zavzdychala som a on ním vošiel dnu. Ja som ho chytila za vlasy a jemne nimi potiahla. Vždy to mal rád a aj tentokrát mi zavzdychal do úst. Až po čase som potrebovala vzduch, tak som sa odtiahla. "Toto nie je správne. Už musím ísť. Nemysli si, že to niečo znamenalo. Len som sa nechala uniesť. Ahoj Ryan." rozlúčila som sa a rýchlo utiekla späť za Alexom. Ryan tam ostal stáť. Som taká hlúpa že som sa s ním bozkávala. Nemala som to urobiť. Bože.
"Alex veľmi ma to mrzí. Všetko ti vysvetlím. Len musíme rýchlo odísť." postavil sa a rýchlo sme odišli z reštaurácie. Nasadli sme do môjho auta a šli preč. Teraz som už slzy nevyronila. Bola som nahnevaná. Na Ryana ale hlavne na seba. Štvalo ma čo som urobila. Keď ma chcel pobozkať. Ako som mu mohla povedať nech to urobí? " Tiara to bol ten Ryan?" spýtal sa ma Alex keď sme v tichosti sedeli v aute. Prikývla som. "Vyzeral byť dosť agresívny." snažila som sa spamätať. "Nie je agresívny len.. Žiarlivý." povedala som po menšej pauze. "Myslel si že medzi nami znova niečo je však?" spýtal sa a ja som znova len prikývla. "Nerozoberajme to dobre?" spýtala som a Alex bol už potom celý čas ticho. Vyložila som ho pred jeho domom a potom šla k sebe. Snažila som si hovoriť, že čo sa stalo, stalo sa. Ale nemohla som na to prestať myslieť. Najhoršie bolo, že ten bozk mam čerstvo v pamäti a ze sa mi to páčilo. Cítim, že ho tak strašne chcem a neviem ako sa toho zbaviť.
Ešte v ten večer som si šla ľahnúť hneď ako som došla domov. Ne hcela som uz na to myslieť. Dnes som dorazila do práce o trošku skôr aby som si rýchlo zbalila posledné veci a mohla odísť. Som rada že nikto o ničom nevie pretože by sa tu šírili reči prečo chcem odísť a to nepotrebujem. Zobrala som poslednu krabicu s vecami a šla ju odniesť do svojho auta. Spomenula som si, že som si hore nechala mobil a kľúče a aj tak sa ešte chcem rozlúčiť s Liamom. Síce sa uvidíme na vianočnom večierku ale aj tak. Chcem mu poďakovať za to, že som tu mohla pracovať. Veľa ma to naučilo a som na seba hrdá.
"Liam si tu?" Zaklopala som do jeho kancelárie. "Áno pod ďalej." povedal a ja som vošla. "Prišla som sa rozlúčiť. Viem že sa vidíme na vianočnom večierku ale chcem sa ti aj poďakovať. Za všetko Liam." povedala som a objala ho. "Nemusíš mi ďakovať. To ja tebe som vďačný za to, že si mi pomohla. Bola si úžasná a dúfam že sa ti v novej práci bude dariť a budeš šťastná." povedal a ja som ho znova objala.
Keď som vyšla z jeho kancelárie, zašla som si do svojej ešte po mobil a kľúče a chystala sa na odchod. No keď som do nej vošla, nečakala som ho tam. "Ryan? Čo tu robíš?" na všetko čo sa včera stalo som si znova spomenula. "Včera sme neskončili Tiara." povedal a ja som dúfala že si nevšimne tu prázdnu miestnosť. Práve preto som čo najrýchlejšie zobrala veci a vyšla z nej von. "Mýliš sa Ryan. Skončili sme." vravela som a on ma prenasledoval k, výťahu. Dúfala som, že sa na nás nikto nepozerá. "Čo je medzi tebou a ním?" spýtal sa narovinu. "Ryan staraj sa o seba. Už nie sme spolu. Nemá ťa to prečo trápiť." povedala som a vošla do výťahu. Keď som sa otočila bol dnu so mnou. "Tiara chcem ťa. Potrebujem ťa. Nechápeš to? Nemôžem bez teba vydržať." vravel mi. Zrazu keď som to najmenej čakala, stisol nejaké tlačítko a výťah sa zastavil. "Preboha čo i to spravil?" spýtala som sa vystrašene. "Neboj sa. Len som zastavil výťah. Dokedy sa neporozpravame, nepustím ho." vzdychla som si. Čo to ten chlap robí? Bola som opretá o stenu a on stal oproti mne. Keď som sa naňho zadívala, prišiel mi neskutočne sexi. "Prečo sa na mňa tak pozeráš? Priťahujem ťa? Aj ty ma chceš však? Priznaj to srdiečko." povedal a priblížil sa. Nahlas som preglgla a dýchanie sa mi zrýchlilo. Začínalo mi byť horúco a bola som nervózna.
"Načo sa viac trápiť?" povedal a bez nejakých reči sa mi vrhol na pery. Začal ich vášnivo bozkávať. Pritiahol si ma bližšie a chytil ma za zadok. Zavzdychala som mu do úst. Vedela som že toto nedopadne dobre. Dokonca sme vo výťahu. "Ryan prestaň. Choď si za tými ženami ktoré ti dajú a si s nimi každú noc." vravela som pomedzi bozky. "Žiadne nie sú. Odkedy sme sa rozišli, nikoho som nemal" povedal zadychčane a začal mi bozkávať krk. Kým som si uvedomila čo povedal prešlo niekoľko minút. Ešte nikoho nemal? Neverím že to od nášho rozchodu vydržal. To preto je taky? Preto ma tak chce? "Keď si to tak veľmi chcel a nemohol vydržať prečo si sa s nikým nevyspal?" spýtala sa počas toho ako mi vyzliekal blúzku a ja som ostala len v čipkovanej podprsenke. "Nechápeš Tiara? Chcem len teba. Na iné seriem." povedal a mne už nič nebránilo sa mu nechať dotýkať. Už som nepremyšľala nad tým či je to správne alebo nie. Ľutovať to budem potom. Teraz som vlhká a potrebujem to. Potrebujem jeho v sebe.
Aj ja som mu vyzliekla košeľu a hodila ju na zem. Nemali sme veľa času. Vedela som že Liam zavolá opravárov a výťah sa spustí. Keby sa to teraz pokazilo, zbláznim sa. Rýchlo mi vyzliekal nohavice a popritom sa mi hral rukou s prsiami. Stonala som a na neho to pôsobilo čoraz viac. Zacítila som niečo tvrdé. Presne som vedela čo to je. Keď mi strhol dole nohavice spolu s nohavičkami, začal ma bozkávať od hrude po bruchu k mojej dolnej kamarátke. Zachytila som sa steny aby som nespadla. Vyhľadal si moje vlhké miesto a začal ho lízať. Bola som v tom momente šťastná za jeho jazyk. Chytila som ho za vlasy a ťahala nimi. Z mojich úst vychádzali zvuky ktoré sa podobali vzdychom. Cítila som tlak v podbrušku a o pár sekúnd som sa spravila. Po takom dlhom čase som zažila znova potešenie. "Ryan už ťa chcem vo mne. Rýchlo." naliehavo som povedala. Ryan sa dvihol a znova sa mi vrhol na pery. Moje ruky boli na jeho hrudi. Potom sa odtiahol a začal si rozopinat opasok a zips na nohaviciach. Ja som sa pozrela na jeho telo a kusla si do spodnej pery. Položila som svoju dlaň na jeho hruď a potom vypracované telo. Skúmala som ho svojimi vankušikmi prstov. Keď si ich dal dole spolu s boxerkami, rozopol mi podprsenku a bozkával mi prsia. Zaklonila som hlavu do zadu a zatvorila oči. "Ryan" zašepkala som. On pochopil, jeho kamaráta nastavil k môjmu otvoru a strčil ho tam. Zasyčala som od bolesti. Ani ja som nemala sex odkedy sme sa rozišli a trochu to bolelo. No keď sa pomaly začal hýbať a narážať do mňa, cítila som ako mi je dobre. Popritom ma bozkával. Snažila som sa byť čo najtichšie aby nás nikto nepočul. Keby nás niekto načapal ako nahý obidvaja stojíme pri stene a on do mňa naráža, cítila by som sa neskutočne trápne. Znova som pocítila v podbrušku tlak. "Ryan už budem." povedala som, keď do mňa narážal viac. Bolo cítiť, že mu to chýbalo. Bol tvrdý ale vôbec mi to nevadilo. Presne toto som potrebovala. "Aj ja za chvíľu" keď to povedal o pár sekúnd som sa urobila a v ten moment ho zo mňa vytiahol von.
Keď sme sa obliekali, cely čas sa na mňa pozeral. Ako si dávam nohavičky, podprsenku, blúzku. Celý čas ma pozoroval. Aj keď si zapínal opasok na nohaviciach, aj gombíky na košeli. "Sme zohratí. Taký sex ako máme my dvaja nemá nikto. Nemôžme sa od seba oddeliť. Srdiečko." zašepkal a prišiel bližšie ku mne. Pobozkal ma a pritiahol si ma rukami k svojej hrudi. "Nebolo to poslednýkrát ver mi. " keď to dopovedal, zrazu sa výťah pohol a my sme prišli na prvé poschodie. Keď sa otvorili výťahove dvere, pred nimi stali opravári. "Dobrý deň. Opravili sme ho najrýchlejšie ako sme mohli. Mrzí ma že ste tam museli čakať." pozrela som na nich a potom na Ryana. Ten sa usmieval a presne vedel, že ten výťah sa nepolamal ale každí si myslel že áno. "To je v poriadku." povedala som a pomyslela si, že som mala peknú spoločnosť.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...