Spal som len pár hodín a som unavený a podráždený. Toto sa mi na dovolenku vážne nehodí. Neužijem si to keď toto budem musieť prežívať každé ráno. Hlavne keď sa Tiara vrtí a zadkom sa mi obtiera o penis. Viem, že to nerobí zámerne lebo spí ale aj tak. Zrazu sa znova pomrvila ale tentokrát sa prebudila. Otočila sa ku mne s úsmevom na tvári, no ten som ja na sebe nemal. Všimla si to. "Čo sa deje?" zamračila sa. "Už to nevydržím." povedal som ešte pokojným hlasom a vstal som z postele. "Čo nevydržíš?" nechápala. "Do riti Tiara." chytil som sa za hlavu. "To sa vážne chceš takto ráno hádať? Vysvetli mi to. Čo nevydržíš?"pozrel som sa na ňu. "Ty to vážne nevidíš? Som podráždený a unavený. Nemôžem pri tebe spať." kričal som. Postavila sa z postele a prišla ku mne. Nečakal som že mi v ten moment dá facku. No naštartovalo ma to. Silno som ju chytil za obidve ruky aby mi znova nevylepila alebo neutiekla. Možno som pôsobil že jej niečo urobím ale v živote by som jej neublížil. "Už ani sekundu dlhšie pri tebe nevydržím bez toho aby som sa ťa nemohol dotknúť. Je neznesiteľné keď si pri mne a ja nemôžem prísť k tebe, vášnivo ťa bozkávať a potom vyzliesť z teba tie šaty a pomilovať ťa. Tvrdne mi pri tebe každú sekundu. Len sa na teba pozriem a už potrebujem ísť na záchod aby si nevidela že sa mi postavil. " povedal som jej na rovinu priamo do očí. Ostala v šoku. Nevedel som čo urobí ale už o všetkom vedela. Pustil som jej ruky a čakal. "Tak prečo to neurobíš?" spýtala sa a ja som prekvapený ostal stáť. "Ani ja to už dlhšie nemôžem vydržať lebo ma privádzaš do šialenstva každú sekundu čo som pri tebe. Tak to proste urob a nečakaj." Na toto som čakal tak dlho. Neváhal som ani minútu. Hneď som sa jej vrhol na pery. Silno som ju objal a pritlačil si ju k sebe najviac ako sa dalo. Moja ruka zamierila od jej chrbta dole k zadku za ktorý som ju chytil a ona mi zavzdychala do úst. Konečne som z nej vyzliekol to tričko ktoré mala na sebe. Konečne som ju mohol vidieť nahú. Začal som ju bozkávať na krku. Všimol som si že má zimomriavky. Jej pokožka je taká hladká a krásne vonia. Znova som sa dostal k jej perám no tentokrát som do bozkávania zapojil aj svoj jazyk a pomaly som ju presunul na posteľ. "Srdiečko si nádherná. Uvoľni sa." povedal som jej a ona tak aj urobila. Bozkával som ju od pier, ku krku, prsiam až k bruchu a späť. Potom som jej popri bozkávaní pomaly sťahoval nohavičky, ktoré jej ostali na sebe jediné. Cítil som ako prudko začala dýchať. Pomaly som sa presúval nižšie. Keď som sa dostal k jej citlivému miestu, najprv som bozkával okolie jej nôh a potom som pomaly poláskal jej vnútro. Prudko ňou myklo a zaborila si ruky do paplóna. No neprestal som. Pokračoval som jazykom ďalej. Najkrajší pocit keď sa žena pod vami zvíja. Keď sa spravila, šiel som znova k nej a vyhľadal jej ústa. Moje ruky smerovali popri jej stehien a nakoniec som jeden prst do nej strčil. Určite je tesná. Viem, že sex nemala od vtedy čo sa rozišla s Alexom. Hoci o mne by sa to povedať nedalo. Ale to jej nemôžem povedať lebo ju stratím. Strčil som do nej ďalšie dva a ona zakňučala. Popritom som jej bozkával líce, nos a pery. Toto bolo pre mňa už pri dlho. Nevydržal som. Postavil som sa, šiel ku kufru kde mám nohavice a vytiahol kondóm. Vrátil som sa k nej a stiahol zo seba boxerky. Natiahol som na seba kondóm a prvýkrát prehovoril. "Môžem?" Pozrela sa mi priamo do očí a povedala. "Áno." Hneď na to som svojho tvrdého vtáka do nej strčil. Trochu zasyčala ale chápem ju. Bolí ju to keď je tesná. Preto som to urobil pomaly a potom som zastavil. "Pokračuj prosím." Pobozkal som ju na pery a potom som sa znova pohol. Parkrát zvraštila tvár ale keď som stále pokračoval, tak sa uvoľnila a začala vzdychať. Presne toto som chcel od nej počuť. Jej vzdychy. Ten pocit, že ho mám v nej bol neskutočný a po dlhšom čase som sa konečne uvoľnil. Za iných okolností by mi bolo všetko jedno a urobil by som to rýchlo len aby som sa urobil a užil si. No tu mi to nie je jedno. Teraz chcem aby si ten moment užila a aby cítila každý jeden môj pohyb. "Ryan. Za chvíľu budem." povedala. "Ešte nie. Vydrž." Zavzdychala. Bozkával som jej krk ale stále sa hýbal. "Ryan" zavzdychala znova. Naklonil som sa k jej uchu a povedal. "Môžeš" V ten moment sme sa urobili naraz. Mal som náznaky potu. Takýto ranný sex plný vášne by som bral každý deň. Ešte parkrát som sa v nej pohol a potom ho z nej vybral. Pobozkal ju ešte raz na ústa a potom som šiel do kúpeľne kde som zliklidoval kondóm a umyl sa. Hneď na to som si šiel k nej ľahnúť. " Mali by sme ísť na raňajky." povedal som s úsmevom na tvári keď som sa na ňu díval ako si obmotáva paplón okolo seba aby som sa nedíval na jej nahé telo. Už som ju videl a bude sa mi ukazovať častejšie. "A čo ak dnes nepôjdeme?" spýtala sa ma. Ja som sa k nej priblížil, s rukou ju prisunul bližsie k sebe a keď sme sa už skoro dotýkali pier, vážnym tónom som povedal. "Myslím, že to nebude vadiť." a potom som ju pobozkal. Nevedel som prestať. Nedokázal som to. Aj keby som chcel. Problém je že som nechcel prestať. Neviem čo k nej cítim ale je to silnejšie ako som si myslel. Možno si to len nechcem priznať.
Tiara
Zabolelo ma keď mi Ryan povedal, že pri mne nemôže spať. Že už to pri mne nevydrží. Preto som mu vlepila facku. Lebo som netušila ten pravý dôvod toho všetkého a zľakla som sa že ma nechce. Nechápala som prečo ma potom bral na dovolenku. Ale vysvetlil mi to. Nedržal sa pri mne. On potreboval sex. Potreboval ma. Áno vyspala som sa s ním. Dosť dlho som sa držala tak ako on. Tiež som to už nezvládala a potrebovala som ho. Potrebovala som ho v sebe cítiť. A bol to neuveriteľný pocit. Ten muž je v posteli neskutočný a som rada že som podľahla. V tom momente mi bolo jedno v akom sme vzťahu a čo medzi nami je. Chcela som ho. Bol ku mne nežný no zároveň drsný. So ženami to vie a hlavne v posteli. Po našom rannom milovaní sme sa ešte bozkávali a ani jeden z nás nechcel prestať. Nemohli sme sa od seba odtiahnuť a aj keď už boli naše pery opuchnuté, neprestali sme. Potom sme len tak ležali. Ja som ležala na bruchu zakrytá plachtou a on bol opretý o lakeť, díval sa na mňa a škrabkal ma na holej pokožke. Rozmýšľala som. Bohužiaľ prišiel ten moment keď som začala premýšľať nad vecami, ktorými som nechcela. Ako to bude ďalej. Neviem dokedy budem spokojná s tým ako to je teraz. Žiadny vzťah, len sex a dotyky, bozkávanie. Najhoršie je, že som si uvedomila jednu vec. Už to nie je len to, že sa mi páči. Zamilovala som sa do neho.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...