"Tiara prečo si mi nedvíhala telefón? Kde si bola? " spýtala sa ma Michelle do telefónu keď som jej ho konečne zdvihla. "Prepáč mi to Elle. Nebola som doma." zavládlo v telefóne ticho. "Ako že si nebola doma?" znela vážne. "Je to na dlho." zasmiala sa. "Ja mám kopu času." povedala a ja som jej všetko vyrozprávala. Vlastne som rada, že som to urobila. Bola som šťastná a vedela som, že všetko čo som prežívala včera večer a dnes pri Ryanovi som potrebovala niekomu povedať. Michelle bola tá správna osoba. Bola prekvapená keď som jej povedala o tom, že ma Ryan chce zo sebou niekam zobrať. Mám z toho zmiešané pocity. V takom mužovi ako je Ryan nedokážete vyčítať čo si myslí, čo cíti. Či to všetko robí len pre zábavu, pre svoju spokojnosť alebo vážne. Nevyberiete si do koho sa zahľadíte. Vzbudil vo mne pocity, ktoré som už dlho necítila. Potrebovala som ho mať blízko seba. Potrebovala som ho celého. Prestávam sa pri ňom ovládať a on ma privádza do šialenstva ako to nikto iní neurobil. Leto sa pomaly blíži a Ryan určite bude chcieť riešiť kam ísť na dovolenku. Znie to tak zvláštne. Akoby sme boli pár a šli spolu niekam. Alebo ako kamaráti? Neviem či to môžem nazvať kamarátstvo. Kamaráti sa nebozkávajú. Ako to nazval on. Kamarátstvo s výhodami. Neviem prečo sa mi toto deje. Mohla som žiť pekný život, chodiť do práce ako stále a bývať v mojom veľkom dome úplne sama svoj nudný život. Namiesto toho sa mi do života priplietol bohatý športovec, ktorý si rád užíva a hlavne so ženami a poplietol mi hlavu. Vraj že sa mu páčim. Páčiť sa mu môže ktorákoľvek iná. Možno zajtra stretne nejaké iné dievča, ktoré sa mu zapáči a mňa odkopne. Snažím sa mu veriť. Aj keď som mu povedala že mu verím, tak nie je to na sto percent. Nepoznáme sa tak dobre a ja som sa mu hneď vrhla do náručia a bozkov. A nemám ďaleko už ani k sexu s ním. Snažím sa nerozmýšľať nad tým čo všetko by sa mohlo stať a či je to všetko správne alebo nie ale nejde to. Stále mám v sebe strach. Pri Alexovi som také starosti nemala. Ale musím uznať že Alex vôbec nebol ako Ryan. Keď ich dvoch porovnám, nájdem milión rozdielov. Čo sa týka vzhľadu, nevravím že Alex nebol pekný. Len Ryan je oproti nemu dosť mužnejší a viac sexy. Neviem si predstaviť akoby Alex šiel do baru a balil tam ženy. Keď zbalil mňa tak bol mladý a ja hlúpa. Ryan nemá problém zbaliť ženu. Uvedomuje si aký je pekný a šarmantný a to na ženu pôsobí. Proste to so ženami vie. A čo sa týka povahy tak Alex je tichší a nie veľmi spoločenský. Ryan je zas opak. Je odvážny a aspoň ja sa pri ňom cítim bezpečne a inak. Michelle je z toho všetkého šťastná a myslí si, že je to dobre že som ho spoznala a že s ním idem na dovolenku. Mala by som už prestať rozmýšľať nad tými vecami. Aj tak ma z môjho rozmýšľania prerušilo zvonenie telefónu. A koho iného meno by malo byť na obrazovke ak nie Ryanovo. "Ahoj musíme sa stretnúť a porozprávať sa ohľadom našej dovolenky." skvelé. A je to tu. Bála som sa toho. Ale on je už rozhodnutý a v podstate aj keď sa bojím tak zároveň som šťastná. "V poriadku. Kde sa stretneme?" spýtala som sa ho zatiaľ čo som si v kuchyni robila kávu. "Za chvíľu som u teba doma. Nesiem ti auto, ktoré sme včera nechali pri štadióne." do riti. Úplne som naňho zabudla. Rýchlo som šla do kúpeľne a pozrela som sa do zrkadla. Vyzerala som otrasne. Ryan ma už ráno videl. Keď som takto vyzerala, tak sa čudujem že sa chce ešte stretnúť. Trochu som sa upravila a potom šla otvoriť dvere, kde som počula zvoniť zvonček. Keď som ich otvorila, tak v plnej svojej kráse v nich stál Ryan. "Auto máš pred domom." povedal, zobral mi ruku a podal mi do nej kľúče. Kedy som mu ich dala? "Čo sa tak usmievaš? Si rada že ma vidíš? Videli sme sa ráno." podrýpol do mňa. "Nefandi si. Tak čo ideš ďalej?" spýtala som sa ho. "Nie, ideme sa niekam najesť a tam to rozoberieme." nechcelo sa mi ísť nikam. "Teraz som si urobila kávu. A musím sa ísť dať trochu do poriadku. Takto ísť nemôžem. Tak buď pôjdeš dnu alebo si čakaj vonku. " usmiala som sa naňho, nechala otvorené dvere a zamierila si to do kuchyne. "Čo si myslela tým dať sa do poriadku. Si nádherná. " Vošiel a nasledoval ma. Keď to povedal, musela som sa usmiať a myslím, že som sa začala červenať. No on si to našťastie nevšimol. Zbožňujem keď mi lichotí. Vošli sme do kuchyne, kde som si zobrala svoju kávu a pozorovala Ryana. Ten sa oprel o kuchynskú linku tak ako ja len s rukami vo vreckách svojich nohavíc. Ráno keď bol bez trička bol sexy, ale teraz tiež nevyzerá zle. No kedy on vyzerá? Viem, že by som nemala ale keď som si ho teraz trochu obzerala a keď som ho videla ráno bez trička a len v teplákoch, chcela by som ho vidieť v posteli, pri sebe. Aby sme sa zobudili okolo seba. Aby som mohla vidieť aký je rozospatý a zlatý hneď po prebudení. Ale mala by som zahnať tie myšlienky. Zatiaľ čo som ja vypila kávu a šla sa upraviť, Ryan pozeral v obývačke tenis. Potom sme sa pobrali na mojom aute do jednej reštaurácie v meste. Sadli sme si, objednali a Ryan začal rozprávať. "Takže kam by si chcela ísť?" nečakala som, že sa ma niečo také hneď opýta. A dokonca nie, že budem vyberať ja kam pôjdeme. "Ryan to sa ma nemôžeš pýtať. Je to tvoja dovolenka. Je to na tebe." odpovedala som mu. "Je to naša dovolenka. Musíme si stanoviť kam pôjdeme a kedy. Budeš si musieť vybaviť voľno v práci. Dúfam, že to nebude problém. A priprav sa že nepôjdeme len na pár dní alebo týždeň. Ostatné všetko vybavím. To nebude problém." ostala som zarazená čo mi povedal. Nie len to, že je to naša dovolenka ale aj to že nejdeme na pár dní alebo na týždeň ale na dlhšie. Odchádzam niekam preč, sama s chlapom. Je to iné. Nie je to akoby som išla s Alexom. S ním som bola zasnúbená a poznala ho dlho. Ryan je niečo úplne iné. "Chceme ísť niekam k moru nie?" spýtal sa a ja som si uvedomila, že to nie je len tak sa zbaliť a niekam ísť.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...