Ryan
Zápas vyšiel a som rád. Prvé tretiny som bol nervózny a nedarilo sa mi. Ale tretiu tretinu som sa spamätal a povedal som si že toto musíme dať. Vyhrali sme pohár po ktorom sme túžili a myslím, že zaslúžene. Vybojovali sme si ho a teraz je náš. Po zápase sme sa mali ísť fotiť. Trvalo to ale bola to celkom zábava. Na chalanoch bolo vidno akí sú šťastní a úprimne sa z výhry tešili. Po fotení sme šli do šatní a tam sme si dali sprchu. Konečne som sa vyzliekol a cely spotený šiel pod vodu. Bol som unavený ale chalani tam celý čas blbli. Popravde blbá nálada sa mi začínala vracať a nemal som chuť sa zabávať ako oni. Hoci som bol rád za víťazstvo. Vyšiel som zo sprchy a šiel sa obliesť. "Na to že sme vyhrali sa netváriš stokrát nadšene" prihovoril sa ku mne James. "No tak. Dúfam, že to s nami pôjdeš osláviť." pozrel som naňho zatiaľ čo som si obliekal mikinu. "Myslím, že nie. Nemám chuť. Som unavený." James sa zasmial. "Sranduješ však? Braček všetci sme unavení. Ale toto musíme osláviť. Celú sezónu sme dreli aby sme dostali pohár a ty mi tu ideš s nejakými sprostými rečami že si unavený a neviem čo. Nebuď baba." pozrel som sa naňho a rozmýšľal čo mu povedať. "Možno za vami prídem" prevrátil očami ale veľmi dobre vedel že aj tak neprídem. "Tá žena ťa riadne doriadila. Nespoznávam ťa." povedal kým sme vychádzali zo štadióna. "Ani ja sám seba." Viem že som taký nebol. Po mojom poslednom vzťahu ma žiadne dievča tak nezaujímalo. Ani som nechcel aby ma nejaká zaujímala. Ale teraz som sa nevedel ubrániť. Dostala ma. "Takže naozaj to nejdeš s nami osláviť?" opýtal sa ma a ja som prikývol že nie. Keď sme boli pred parkoviskom, zrazu do mňa James štuchol. "Ryan? Myslím, že toto ťa poteší." povedal a keď som zdvihol hlavu, tak som ju zbadal opretú o moje auto. Nevedel som či sa mi to sníva alebo je to naozaj ona. James sa so mnou rozlúčil a nechal ma tam samého. Nechcel som dať navonok ako ma potešilo že ju vidím. Hlavne nie ak neviem prečo tu na mňa čaká. Odomkol som auto a tašku s výstrojov som dal do kufra. Ten som zatvoril a šiel pomaly k nej. Postavil som sa oproti krásnej ženy ktorú som túžil vidieť. Pozdravila sa mi. To bolo dobré znamenie.
Kvôli tomu, že mi povedala aby sme sa už nestretávali som bol mimo a teraz keď mi povedala že nedokáže byť odo mňa ma nehorázne potešilo. Viem, že som sa nejakým spôsobom k nej nadviazal. A nechcel som to dopustiť. Ani nedovolím aby som cítil niečo viac. Páči sa mi to áno. Ale nechcem nič viac. Chcem zábavu. Napadla mi jedna vec. Hoci je bláznivá ale bolo by zaujímavé s ňou stráviť leto. Tiara je iná ako ostatné. Skrýva sa v nej viac než len to tiché žieňa, ktoré ráno vstáva do práce, odsedí si v kancelárii a potom príde domov a pozerá telku. Viem, že aj ona by sa chcela odviazať a zabaviť. Preto som jej navrhol aby so mnou šla na dovolenku. Sezóna mi práve skončila a chcem ísť niekam k moru. Prial som si aby odpovedala áno. Hoci mi povedala že si to rozmysli, viem že povie áno. Presvedčím ju. Keď mi zrazu povedala, že chce ísť domov tak ma to nahnevalo. Myslel som si, že večer strávime spolu a oslávime výhru. Nechcel som ju presviedčať. Keby chcela tak ostane. Ponúkol som sa jej že ju odveziem a auto už nejako zajtra dostanem k nej domov. V aute bolo ticho ale nakoniec mi povedala, že domov ísť ešte nechce. Potešilo ma to. Nechcelo sa mi ísť domov a tentokrát ani do baru za chalanmi ktorí to určite už prehnali. Namierili sme si to do mesta kde bolo plno ľudí a hrala tu hudba. Kúpil som jej alkoholický nápoj, ale už to asi neurobím. Po dvoch pohároch už bola opitá ale aspoň som sa na nej bavil. Krásna bola stále. Keď si ma pritiahla za mikinu a pobozkala ma, vedel som že v tom je alkohol. Ale koho by to trápilo. Pobozkala ma dobrovoľne a ja som ju s radosťou bozkával tiež. Keď sa naše bozky prehlbili, cítil som ako mi stvrdol. Keď sme prerušili naše spojenie, navrhol som že už pôjdeme. No keď som videl v akom je stave, tak som ju nechcel nechať samú. Nikdy predtým som to neurobil ale tu mi v tom nič nebránilo. Odviezol som ju ku mne domov. Ešte nikdy som do svojho bytu nedoniesol žiadnu ženu. A do mojej postele ani nevravím. Keď som na chodbe videl aká je vyčerpaná a ledva stojí na nohách, zdvihol som ju a na svojich rukách som ju odniesol do svojej izby do postele. Chcel som aby sa vyspala. Viem, že by som asi nemal ale pomaly som z nej stiahol tričko a potom rifle. Ostala len v spodnom prádle a ja som mal čo so sebou robiť, aby som sa ovládol. Vybral som zo skrine svoje tričko a obliekol jej ho. Bez toho aby sa prebudila, pokojne spala. Viem, že ma za to asi ráno zabije ale stálo to za to. Vidieť ju polonahú. Zakryl som ju paplónom a ľahol k nej. Bola krásna a taká zlatá. Pobozkal som ju na líce a potom som zaspal aj ja.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...