13. kapitola

375 15 0
                                    

Tiara

Neviem prečo plačem. Som dospelá žena. Nechcem trpieť kvôli mužovi, ktorému o nič iné nejde len o sex. Bože som tak hlúpa. Čo som si vôbec myslela? Že nejaký hokejista ma bude chcieť? Že sa pomaly spoznáme a potom skončíme spolu? Som hlúpa a naivná. Chcem mať pokoj od všetkých chlapov. Myslíte si že ste šťastné a že máte okolo seba muža, ktorý s vami ostane celý život a zrazu sa to zvrtne a nechá vás. Príde ďalší a tomu ide len o jedno. Nepotrebujem nikoho. Za celých päť rokov som bola zaviazaná na chlapa a poriadne som ani nevyšla vonku s kamarátmi. Rýchlo som si našla prácu a poriadne ani nežila svoj život. Chcem byť voľná. Včera večer som sa cítila vážne dobre. Keď ma pobozkal, tak na chvíľu som si myslela že to myslí vážne. Dokedy neprišla tá štetka. Aspoň mi otvorila oči. Mala som chuť mu dať facku. Najhoršie je, že sa mi zapáčil. Možno je to skoro, ale uvedomila som si, že Alexa som v poslednej dobe už neľúbila tak ako kedysi. Mrzí ma, že som to zistila až pri jeho odchode. Keby neodišiel tak by sme možno ešte stále boli spolu a ja by som nevedela ako na tom som. Netvrdím, že sa naše cesty už navždy rozišli. Netuším čo mi život ešte prinesie, ale mám pocit akoby som päť rokov len tak premárnila. Neľutujem že som s ním bola. Strávili sme spolu kopu krásnych chvíľ. Ale prečo sme boli spolu tak dlho keď sa naše cesty aj tak mali rozdeliť? Možno ma to malo niečo naučiť. Chcem to tak brať a neľutovať nič. Idem ďalej. Potrebovala by som tu Michelle. Cítim sa tu teraz sama. Zajtra idem navštíviť svoju mamu. Mala by vedieť, že sme sa s Alexom rozišli. Neviem ako zareaguje keďže ho mala dosť rada. Ešte v ten večer som si šla dať studenú sprchu a potom si šla ľahnúť. Vôbec som sa ale nevyspala. Vôbec som nemohla zaspať a keď sa mi to konečne podarilo, snívalo sa mi niečo hrozné až som sa na to zobudila. Bola som celá spotená a vystrašená. Keď som pozrela na hodinky bolo štyri ráno. Šla som sa napiť a potom si znova ľahnúť. Bola nedeľa takže som si dovolila pospať dlhšie. Zobudila som sa do upršaného dňa. Skvelý deň na oddych a ležanie v posteli ale najprv pôjdem za mamou. Najedla som sa, obliekla a šla. 

Privítala ma s veľkým objatím a tak ako ona, tak aj ja som bola veľmi šťastná že ju po dlhšej dobe znova vidím. "Ako sa máš?" spýtala sa ma a objala ma. "Mam sa celkom fajn." viem že mi neverila. "Určite? Kde je Alex?" vedela som že jej to budem musieť povedať ale tak nemala som chuť to riešiť teraz. No musela som. "S Alexom sme sa rozišli" ostala prekvapená. "Ako že rozišli?" myslím že tomu chápala len potrebovala aby som jej to povedala jasnejšie. "Dobre si počula. Odišiel do Ameriky za prácou." povedala som na rovinu. "Za prácou? A teba tu len tak nechal?" spýtala sa prekvapene. Toto rozhodne od neho nečakala. Pre ňu bol Alex zlatíčko. Mala ho rada. "Áno mama. Viem, že si ho mala rada, ale vidíš ako sa zachoval. Rešpektujem to, že odišiel. Tým sa medzi nami všetko končí a našich päť rokov strávených spolu je už minulosťou." pozrela sa na mňa prekvapene ako to zo mňa všetko vyšlo. Vedela že mi to nie je jedno. Vedela že ma to vo vnútri ešte bolelo hoci som to nedala najavo a tvárila sa že som v poriadku. To že sa mi Ryan zapáčil neznamená že som na Alexa zabudla. Stále ho mám v srdci, stále tam ostane. Len ten rozchod je ešte čerstvý. Mama sa ku mne priblížila a objala ma. Chcela som vyroniť slzy a mala som ich už na kraji ale nakoniec som sa pozbierala. Povedala som si že nebudem plakať. Musím byť silná a ísť ďalej. Hoci toho poslednú dobu bolo viac, viem že to zvládnem. Alex už nie je súčasťou môjho života a Ryan tiež nebude. Je to typický chlap ktorému ide len o jedno a ja sa nepotrebujem trápiť. Už teraz sa karhám za to, že som si ho pripustila tak blízko. Že ho som nechala ma pobozkať. Dokonca dvakrát.  Karhám sa aj za to, že tak rýchlo som sa "dostala" z rozchodu a hneď sa mi zapáčil iný. Je to vôbec možné? Alebo som naozaj Alexa už tak neľúbila? Mama mi urobila kávu a chvíľu sme sa zhovárali. Dlho som ju nevidela a naozaj mi chýbala. Povedala som jej všetko čo mám nové a ako žijem. Teda povedala som jej všetko okrem Ryana. Myslím, že z neho by nadšená nebola. Alex sa jej páčil aj kvôli tomu že z chlapca vyrástol muž z ktorého sa stal doktor. A pre moju mamu to je niečo. V tomto sme s mamou rozdielne. Otec taký nikdy nebol. Vždy mi vravel, že už nech si nájdem kohokoľvek a bude robiť čokoľvek, hlavne nech som s ním šťastná. Nezáleží na tom či je právnik alebo doktor alebo pracuje v nejakom obchode ako predavač. Hlavne nech je to chlap, ktorý má charakter, svoju ženu rozmaznáva a nech je to skvelý otec našich detí. Za to čo môj otec vravel som ho zbožňovala ešte viac. No mama ma vždy chcela dať dokopy len s niekým kto má nejaké postavenie. Právnik, doktor, prezident... a neviem kto ďalší. Hokejisti na tom nie sú inak ale moja mama šport nikdy nemala v láske a na každých len nadávala. Nechápala som prečo. Hoci vždy mi vravela aby som sa nikdy nedala dokopy s nejakým bohatým športovcom. Potom sme jej ja aj otec jasne vysvetlili aby nebola taká sebecká a aby sa nestarala do môjho života. Keby zistila že Ryan je hokejista, ktorý nemá najlepšiu povesť asi by sa zbláznila. Preto som ju z toho vynechala. Som rada že nemám takú prácu ktorú by som si každý víkend brala domov a musela na nej pracovať. Víkend mám voľný a môžem robiť čokoľvek. Keby tu bola Michelle tak som určite s ňou. Keď som odišla od mamy sľúbila som jej, že k nej budem chodiť častejšie. Sťažovala sa, že som pri nej dlho nebola. Keďže som doma už sama tak tam nemám čo robiť. Rozhodla som sa, že domov ešte nepôjdem.

 Auto som zaparkovala na okraj cesty a šla blízko k rieke. Chcela som si prevetrať hlavu. Mala som už všetkého pokrk. Strávila som tam nejaký čas rozmýšľaním ale potom keď som zacítila hlad, šla som domov. Tam som si urobila jesť, najedla som sa a potom si ľahla do obývačky na gauč a pozerala telku pri ktorej som zaspala. Neviem koľko bolo hodín ale započula som ako mi niekto klopal na dvere. Keď som pozrela na hodinky bolo osem. Kto tu teraz je o takom čase? Šla som otvoriť, no moje telo ostalo nevládne stáť keď som sa zapozerala do tých nádherných sivých očí.

LOVE MEWhere stories live. Discover now