Ryan
Keď mi povedala, že to chce ukončiť neveril som že to bude tak bolieť. Rozčúlilo ma, keď vytiahla našu budúcnosť. Nechcel som to riešiť, rozprávať sa o tom. Možno raz by som sa tomu ot otvoril ale teraz nie. Lenže ona to ukončila. Dostalo ma to. Nebudem klamať. Dokonca sa mi aj slzy nahrnuli do očí keď som odchádzal z firmy a od nej. Urobil som chybu, keď som odišiel z jej domu keď k nej prišiel Alex. Som taký kokot. Hneď potom ako som odišiel z firmy, šiel som za Jamesom. Vedel som že ten má pochopí a v ten moment som niekoho pri sebe potreboval. On bol jediný, koho som chcel mať na blízku.
"Ryan ahoj poď ďalej. Čo tu robíš?" spýtal sa ma keď som vošiel do bytu. "Tiara ma nechala." povedal som bez nálady. "Čože ťa? Fuu. Ešte nedávno som si myslel, že to budeš ty prvý ktorý jej dá kopačky ale teraz vidím, že som sa mýlil." povedal a ja som sa naňho pozrel vražednym pohľadom keď som sa dal na gauč v obývačke. Bol sam. Nikoho som tam nepočul. "Chceš aby som ti rozbil hubu? Vieš ako sa mi páčila. Nenechal by som ju kurva." povedal som nahnevane. "Veď vidím ako ti poblaznila hlavu. Si úplne hotový. Je to definitívne alebo to bola zasa len hádka ktorá sa napraví dobrým sexom?" provokoval James. "Ty si riadny hlupák. Ukončila to. Nechce ma vidieť. Včera so bol u nej doma a prišiel k nej jej bývalý. Nahnevalo ma to, že ho tam nechala spať." vravel som mu ako to bolo. "Počkaj počkaj. Prečo ho nechala u nej spať?" spýtal sa nechápavo. "Lebo ta sviňa bola ožrata. A ona ho nechcela nechať odísť v takom stave." odpovedal som. "A ty si sa za to nahneval? Veď je to normálne. Ta žena má dobre srdce ty blázon. Podľa mňa by nikoho nenechala odísť v takom stave." povedal mi a ja som vedel že ma pravdu. "Áno ale kvôli tomu hnevu som si to uvedomil až ráno. Preto som šiel za ňou do firmy sa ospravedlniť. Lenže neviem odkiaľ to zistila, že som po mojom sľube, že sa s nikým nevyspim, vyspal s jedným dievčaťom." povedal som zmätene. "Ty si idiot Ryan? Ty jej niečo sľubiš, ideš jej niečo dokazovať a aj tak to nesplniš? Myslel si si že to nezistí?" spýtal sa nahnevane. "A odkiaľ to mohla zistiť. Bola to cudzia žena len v jednu noc." povedal som mu. "Tak vidíš že to mohla zistiť. Možno to bola nejaká známa niekoho jej blízkeho." zanadaval som si v hlave keď som si uvedomil, že James môže mať pravdu. Pokašľal som to. "Dobre ale tak vtedy sme neboli ešte spolu. Takže som ju nepodviedol. Aj tak sme sa pohádali vtedy keď spomenula budúcnosť." povedal som a zaboril si tvár do dlaní. Veľmi ma to bolelo všetko. "Budúcnosť? Nevravel si jej že sa o tom nechceš teraz rozprávať? Nevedela, že ty nie si chlap na ženenie a na deti?" spýtal sa. "Nie priamo. Vie, že sa o tom nechcem vôbec rozprávať. Práve preto sme sa pohádali. Nechcela na mňa tlačiť ale len chcela vedieť ako na tom sme. Ja som na ňu vybehol a ona mi potom povedala, že nemôže žiť s chlapom, ktorý sa nedokáže ani porozprávať o budúcnosti. Nešlo jej o to ti riešiť a plánovať si budúcnosť. Len chcela vedieť ako vidím ja svoju budúcnosť a ja som zlyhal. Nedokázal som to." povedal som a zacítil som slzy v očiach.
Už veľmi dlho som neplakal. Naposledy tuším keď mi zomrela sestra. A teraz, keď som prišiel o ďalšiu osobu, ktorú som mal veľmi rád a dostala sa mi do srdca. James prišiel ku mne v tichosti, zahodil všetku chlapsku hrdosť a silno ma objal. Ako brata. Nechápem ako môže jedna žena, obrátiť váš život naruby. Ešte peknú hodinku som strávil u Jamesa a potom som sa pobral domov. Neviem či Tiaru ešte niekedy uvidím. Nechce ma vidieť. Bojím sa, že toto je koniec. Nevydržím bez nej.
Po dvoch dňoch som na Tiaru stále myslel a pomaly som nemohol spávať. O dva týždne sú Vianoce a mne znova začala sezóna v hokeji. Mávam zápasy. Musím sa na nich sústrediť a hoci je to ťažké, snažím sa nemyslieť na ňu počas nich, lebo môj výkon je potom horší. Zatiaľ sa nám darí.
Šiel som na štadión kvôli tréningu. Chcel som sa ísť v šatni prezliesť, keď ma v tom riaditeľ štadióna zavolal, že mám prist so riaditeľne. Ja a James sme pre nášho trénera a riaditeľa štadióna tými najlepšími hráčmi a plne nám obom najviac dôverujú. Lochoti mi to a som hrdý na to, kam som sa dostal. Uvedomujem si aký som dobrý hráč a verím, že sa dostanem ešte vyššie ako som teraz. Je to moje hobby, moja práca a hokej zbožňujem viac ako čokoľvek. Vošiel som do kancelárie a riaditeľ mi povedal, čo chcel. "Ryan chcel som ťa o niečo poprosiť. Dôverujem ti a chcem aby si sa na tom podieľal aj ty. Viem, že máš teraz toho veľa lebo je sezóna a ty hráš a chodíš na tréningy ale potrebujem ťa aj na našich sedeniach s ľuďmi, ktorí s nami spolupracujú a spravujú štadión. Keď ťa budem potrebovať a nebudeš mať zápas tak len prídeš, poradíme sa na jednom sedení a pôjdeš. Si inteligentný chlap a potrebujem aj tvoje vedomosti. Prosím ťa o to." povedal mi. Nemusel som ani rozmýšľať. Hneď som to prijal. Nemám s tým problém. Veď sú to len obyčajné sedenia. Prikývol som keď v tom niekto zaklopal na dvere. "Ďalej " povedal šéf a ani vo sne by mi nenapadlo, že dnu vojde ona. V plnej kráse vošla Tiara dnu. Bol som taky šťastný že ju vidím.
Videl som aká bola nervózna keď ma zbadala. Ja som ju celý čas pozoroval a nemohol som z nej spustiť zrak. Vydim že osud nám praje a nenechá nás len tak rozdeliť. Nebolo to prvýkrát keď sme sa náhodné stretli. Tie naše náhody milujem. Vtedy som si to uvedomil. Nevzdám sa jej. Budem sa o ňu snažiť dokedy nepovolí. Musí povoliť. Viem že ma na mňa slabosť. Viem, že moja prítomnosť s ňou niečo robí, tak ako jej so mnou. Riaditeľ ma poslal preč a tak som musel ísť von. Šiel som okolo nej tak blízko, aby zacítila moju vôňu. Aby si na mňa spomenula. Chxel so cítiť jej dotyk. Preto som sa jej obtrel tou mojou rukou o jej. Viem, že to s nou pohlo. Presne toto chcem. Aby odolala.
Vyšiel so von a ja som vedel, že nikam nejdem. Hoci som už počul hrať našich na ľade, bol to len tréning. Nechal som to tak. Počkal som si na ňu. Musím ju mať pri sebe. Teraz nemôžem odísť. Počkal som na ňu hneď pri dverách. Keď vyšla, chytil som ju za ruku, pritiahol k sebe a oprel o stenu. Jej dych sa zrýchlil. Bránila sa. Tak veľmi som ju chcel pobozkať. Dotýkať sa jej tela. Ryan, čo to zasa robíš?" spýtala sa. "Konečne si znova pri mne. Túžil som ťa vidieť. Chýbaš mi." odpovedal som jej šepkajúc tesne pred jej perami skoro sa im dotýkajúc. "Ryan prosím ťa prestaň. Toto nie je správne. Nesťažuj mi to. Ukončili sme to pamätáš?" spýtala sa a videl som ako sa jej slzy nahrnuli do očí. "Nie srdiečko. To ty si to ukončila. Hrozne mi chýbaš. Chýbajú mi tvoje pery." povedal som stále šepkajuc do jej pier až som jej nakoniec dal jemný bozk na pery. "Chýba mi tvoje telo, ktoré som stále skúmal keď sme spolu ležali nahí v posteli." a pobozkal som jej krk. Z úst jej vyšiel jemný ston. Zbožňoval som jej stolný a vzdychy. Všetko má vzrušovalo. Chýbala mi. Veľmi.
V tej najnevhodnejšej chvíli keď som mal ruku pod jej tričkom a bozkával jej krk, vyšiel riaditeľ z kancelárie. V tom momente som ho preklinal. Odtiahli sme sa od seba a Tiara potom utiekla. Znova mi zmyzla. Kto vie kedy ju znova uvidím. Ale nenechám to tak. Teraz po tomto nie. Privádza ma do šialenstva a nevydržím to bez nej.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...