Keď Michelle odišla, nálada mi klesla ešte viac. Nečakala som, že sa dozviem takú vec. Ryan sa vyspal s Michellinou kamarátkou. Som znechutená.
Konečne bola obedňajšia prestávka a mohla som ísť na kávu. Dnes v práci som bola ako bez života a chcela som ísť čo najrýchlejšie domov. Dúfala som, že keď sa vrátim, tak Alex už bude preč. Vôbec nemám na neho náladu.
Šla som si urobiť kávu. Oprela som sa o stôl a čakala kým sa mi spraví, keď som zrazu zacítila na svojich bokoch ruky. Zľakla som sa a tak som sa rýchlo otočila keď som pred sebou videla Ryana. "Čo tu robíš?" spýtala som sa nahnevane. "Chýbala si mi. " odpovedal. "Jasné. Už si sa vyspal, tak už ma chceš aj vidieť. Ryan neštvi ma. Choď mi z očí. Vôbec nemám náladu na nič." povedala som mu, zobrala si kávu a šla do kancelárie. Samozrejme že šiel za mnou. Chcela som zatvoriť dvere pred tým než vojde, ale zastavil ich rukou a vošiel. "Čo je s tebou Tiara? Chápem, že sa hneváš za ten včerajšok a mrzí ma ako som sa zachoval. Nemal som odísť ale až taká hnusná byť na mňa nemusíš." povedal a vo mne to už vrelo. "Nie Ryan. Vieš čo ma štve? Celý náš vzťah ma už štve. Nie len to ako si sa včera zachoval a že si odišiel keď som ťa potrebovala, ale dokonca si sa vyspal s jednou ženou hneď potom ako si mi sľuboval ak si dobre pamätáš ešte v mojom dome pri vchodových dverách, že sa s nikým kvôli mne nevyspiš a dokážeš mi, že o to ti nejde. A aj napriek tomu si to urobil." vravela som. "Už mám všetkého dosť a je toho na mňa veľa. Nevládzem. Musíme si dať pauzu." povedala som a on ostal ako zamrznutý. "Ako pauzu?" spýtal sa akoby som to povedala nezrozumiteľne. "Tak že sa na chvíľu nebudeme stretávať. Dokedy si neutriedim myšlienky. A teraz prosím odiď. Mala by som pracovať." povedala som potichu a otočila sa aby som sa naňho už nemusela pozerať.
Cítila som ako sa ku mne približoval. Ako inak nepočúval ma a neodišiel. "Nemôžme sa oddeliť. Nemôžem odísť." robí mi to ťažším a ťažším. "Ryan?" otočila som sa k nemu. "Ako si predstavuješ našu budúcnosť?" spýtala som sa ho. Zasiahla som presne do čierneho. Na jeho slabú stránku. Baviť sa o budúcnosti bola jeho nočná mora. "Ako myslíš našu budúcnosť? Byť spolu. Tak si to predstavujem." prikývla som. "Ako byť spolu?" spýtala som sa. Chcela som vedieť jeho odpoveď. Potrebovala som vedieť ako na tom som a myslím, že je na čase sa o tom porozprávať. Mam roky na to, aby som uvažovala nad svadbou a deťmi. Lebo raz ich mať chcem a nechcem byť s niekym, kto si našu budúcnosť predstavuje len ako nás dvoch, priateľ a priateľka a to je všetko. Teraz je ten správny čas zistiť ako to Ryan naozaj myslí. "Čo je to za otázku Tiara? Chcem byť s tebou aj naďalej. Chcem s tebou žiť." povedal no stále neodpovedal na to, čo som chcela počuť. "Ale ja som myslela či by si sa chcel so mnou raz oženiť a či by si chcel mať so mnou raz deti?" spýtala som sa ho a pozrela mu priamo do jeho nádherných sivých očí. "Tiara čo sú toto za otázky? Dobre vieš že o takých veciach sa baviť ešte nechcem." odpovedal trochu nahnevane. "Lenže je normálne keď sa o tom chcú dvaja ľudia, ktorí spolu chodia, rozprávať." povedala som nahnevane teraz ja. "Ja sa o tom rozprávať nechcem. Vravel som ti akú mám minulosť a nechcem mať žiaden vzťah. Prečo ma do toho tak tlačíš?" začal kričať. "Ja ťa do toho netlačím. Ja som sa chcela len o tom porozprávať ako normálni ľudia. Už by si sa konečne mal preniesť cez svoju minulosť. Chcela som byť k tebe ohľaduplna a nechať ti priestor ale kto myslí na mňa? Nikto sa nepýta mňa co by som chcela. Či by som už nechcela deti alebo svadbu. A nemôžem žiť s niekym kto v tomto veku ešte nevie a nechce rozprávať o budúcnosti. Chcem byť s niekym kto vie čo chce. Nepotrebujem aby si bol so mnou vo vzťahu nasilu. Ak si ma požiadal o to aby som bola tvoja priateľka len preto, lebo si chcel aby som bola šťastná lebo si vedel ako mi na tom záleží, tak si naozaj nemusel. Naš vzťah nemá budúcnosť. Môžeš odísť Ryan. Nechcem ťa vidieť. Chcem žiť, tak ako si zaslúžim a s kým si zaslúžim. Nie som žena pre teba. Ty nie si stvorený pre vzťah. Odíď. " vykričala som sa a povedala všetko čo som cítila. Na konci som vyronila slzy. Všetky slová, ktoré som vyslovila ma boleli ale potrebovala som mu ich povedať. Už som to nevydržala. " Nemôžme to ukončiť. Tiara zničíš ma." povedal, priblížil sa ku mne a chcel sa ma dotknúť, ale ja som sa odtiahla. "Je. Koniec Ryan." povedala som s plačom. Videla som bolesť v jeho očiach. Úprimnú bolesť keď som sa do nich pozrela. Viem, že ma mal rád. Skutočne rád. O tom niet pochýb. Ale ako som povedala, musela som to ukončiť. Nie sme stvorení jeden pre druhého. Ryan si nevie predstaviť našu budúcnosť a to je na tom to najhoršie.
Otočil sa a so slzami v očiach, odišiel.
Som späť. Neviem na ako dlho ale chcem ísť znova do toho. Mala som dlhú prestávku a treba to zmeniť. Mrzí ma, že som sa na vás vykašľala ale potrebovala som pauzu.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...