Konečne mi nezvonil budík a ja som sa zobudila sama. Som vyspata, plná energie. Hoci je pravda, že vždy keď som sa vyspala s Ryanom, bola som veselšia, plná energia a dokonca aj moja pleť vyzerala sviežo. Dnes je deň vianočného večierku a ja sa neskutočne teším. Mali by sme ísť s Michelle ešte do obchodu vybrať si nejaké šaty. Aj na to sa celkom teším. Ísť s Michelle do obchodu je obrovský zážitok. Zobudila som sa v takom normálnom čase. Je deväť hodín. Idem si urobiť kávu a raňajky. Takéto rána by som prijala stále. Vstávať bez budíka, urobiť si kávu, raňajky, vychutnávať si ich a popritom sledovať cez okno ako sa vonku hrajú deti a premýšľať.
Lenže ani to mi netrvá dlho keď ma preruší zvonenie telefónu. Kto iný by to mohol byť než Michelle. "Áno?" spýtala som sa trochu otrávene keď ma prerušila pri raňajkách. "Stretneme sa tak o hoďku?" spýtala sa ma. Ja som odsúhlasila, do jedla raňajky a šla sa prichystať. Dnešný večer si chcem s Michelle a Alexom poriadne užiť. Nechcem myslieť na nič iné, len sa poriadne zabaviť. Prezliekla som sa, ani som sa nemaľovala a šla som na aute po Michelle.
"Ahooj. Konečne. Meškáš." povedala mi keď nastúpila. "Prepáč. Neviem kam sa tí ľudia ženú, ale bola zápcha." odpovedala som jej. "Tak aký si mala včera deň? Ako sa ti odchádzalo z práce?" spýtala sa a ja som si hneď spomenula na to, čo sa stalo vo výťahu. "Fajn. Pred tým než som odišla, som mala sex s Ryanom vo výťahu." vysypala som zo seba. "Čože si? To ako dobrovoľne?" spýtala sa prekvapene. "Michelle jasne že to nebolo.. Teda. Najprv som nechcela ale potom som sa nejako poddala. Ale dobre vieš, že sa tomu nedá brániť. Ryan ma neskutočne priťahuje a nemohla som sa ovládať. Stalo sa. Bola to chyba." zasmiala sa čo som vôbec nechápala. "To si povieš stále keď na teba skočí?" mala pravdu. Možno by som sa aj vedela ovládať. Len nechcem. Som taká hlúpa.
Michelle vedela že tu tému už viac rozoberať nechcem, a preto prestala o tom hovoriť. "Alexovi si volala?" spýtala sa ma po chvíľke ticha. "Áno. Príde ku mne a spolu s ním pôjdeme po teba." odpovedala som jej. "Nie je to zvláštne?" nepochopila som čo tým myslí. "Čo také?" spýtala som sa, aby mi vysvetlila. "No že tvoj bývalý snúbenec je teraz tvoj kamarát." povedala mi a ja som sa vtedy nad tým zamyslela. "Chápeš ma. Ktorý ľudia, čo sa rozídu sú kamaráti? Teda sú aj takí ale chápeš ma. Vy ste boli zasnúbení. Chcel ťa späť. Nebojíš sa toho? Že by ťa stále chcel?" spýtala sa ma. "Dúfam, že nie." povedala som práve keď som zaparkovala na parkovisku pred obchodným centrom. Vystúpili sme a s úplne inými myšlienkami sme vstúpili dnu.
Vôbec som nemala nakupovaciu náladu, ale tak niečo som si kúpiť musela. Michelle mi dala dosť jasne najavo, že v mojom šatníku nie je nič vhodné na vianočný večierok. Tak som si kúpila jedne nádherné šaty. Michelle spadla sánka keď som sa jej v nich ukázala. Bála som sa, že to bude až príliš ale potom som si povedala, že chcem zažiariť.
Páčili sa mi. Veľmi. Kúpila som si ich a potom sme šli zháňať ešte pár vecí. Zbytočne sme nákupy nenaťahovali. Trebalo sa nám chystať a už bol najvyšší čas odviesť Michelle späť domov a potom ísť k sebe. Nebýva od centra a odo mňa ďaleko takže cesta mi netrvala tak dlho. Doma som sa najedla, osprchovala sa, namaľovala a obliekla sa. Napísala som Alexovi smsku, že o 10 minút som uňho, pobrala si veci a odišla. Začínala som byť nervózna a ani neviem z čoho.Keď som prišla k Alexovi, vystúpila som aby som ho pozdravila, stratil reč. "Si v poriadku?" zasmiala som sa nad tým. Objal ma a nemo prikývol. "Prepáč. Stratil som reč. Povedz mi, to ktorý idiot sa s tebou rozišiel? Lebo takú nádhernú ženu som ešte nevidel." zasmiala som sa. "Ti idioti boli dvaja" odpovedala som keď som sa dosmiala a nasadla do auta. "Sme tí najväčší." povedal keď nasadol aj on. Keď sme celý čas sedeli v aute v tichosti, zapla som aspoň rádio a pospevovala si. Mala som čas aspoň medzitým rozmýšľať. Nebola by som to ja keby moje myšlienky nezaleteli aj k Ryanovi ale snažila som sa ich hneď zahnať. Neviem prečo, ale práve v tom momente som si uvedomila, že všetky city ktoré som k Alexovi cítila, zmyzli. Beriem ho len ako kamaráta a už si ani neviem predstaviť medzi nami niečo viac. "Ahoj Michelle. Si nádherná."povedala som keď nastúpila do auta." Ďakujem. Tešíte sa na dnešnu párty?" výskla nám do ucha. "Teším sa ale trošku stresujem." priznala som sa im. "Čože? Tiara willson stresuje? To počujem prvýkrát." povedal Alex a obidvaja sa potom zasmiali. "Nerobte si zo mňa srandu. Vážne. Idem tam vlastne oznámiť že som tam skončila a dosť sa toho bojím." povedala som smutne. "Tia neboj sa toho. Zvládneš to a budeme tam s tebou." snažili sa ma podporiť. No ja som predsa len mala zvláštne chvenie v bruchu.
Dorazili sme do cieľa. V aute sme za ten čas zažili kopu srandy. Aspoň trochu som sa uvoľnila. Šli sme dnu, kde už boli skoro všetci moji kolegovia a hneď som zbadala aj Liama. Zbadal aj on mňa a hneď šiel ku mne. Ja som si za ten čas odložila kabát. "Tia vau. Si nádherná. Tuším najkrajšia v celej miestnosti. Modelka naša." povedal a silno ma objal. Pretočila som oči s úsmevom na tvári. Pozdravil sa aj s Alexom a Michelle. Pobrali sme sa k jednému stolu kde nám doniesli pitie. "Tia zlatíčko musím ti niečo povedať." ozval sa Liam. "Kľudne hovor." povedala som mu. No práve keď mi išiel niečo hovoriť, vyrušil nás môj kolega. Teda bývalý kolega.
"Ahoj Tia. Si nádherná. Ako sa máš?" objala som ho. "Ďakujem. Mam sa fajn. Predstavím ti svojich kamarátov. Toto je Michelle a toto je Alex." pozdravili sa a podali si ruky. "Pôjdeš si s nami urobiť koncoročnú fotku?" Na Liama a ostatných som dala ospravedlňujúci pohľad a šla som sa pofotiť s kolegami. Mrzelo ma, že mi Liam chcel niečo povedať a nemohol. Premýšľala som kedy a ako poviem všetkým, že som dala výpoveď a po novom roku už do tejto práce nenastúpim. Stále som bola dosť nervózna. Kým to zo seba nedám von, nebudem pokojná.
Keď sme sa všetci pofotili, vrátila som sa k stolu kde bola už len Michelle a Alex. Liam sa práve chystal uviesť úvodnú reč a všetkých privítať. "Prosím všetkých o pozornosť. Chcel by som na úvod uviesť pár slov." začal hovoriť. Zatiaľ čo on hovoril, s Michelle sme si šepkali, ktorý s mojich kolegov vyzerá najlepšie. Áno stále nás to neprešlo a bola to zábava. Až do momentu keď som nezapočula svoje meno a všetci na mňa nezačali hľadieť. "Prečo na mňa všetci hľadia?" spýtala som sa Alexa. "Liam ťa práve pozval k sebe. Že im chceš niečo vraj povedať." ostala som zhrozená. Nemohla som uveriť, že Liam chce aby som im to oznámila teraz. Nemala som ani pripravenú reč. No aj napriek tomu som sa pomalým krokom pobrala k nemu.
"Neviem ako mám začať keďže som nečakala, že vám to poviem práve teraz ale myslím že je aj čas na to. Dala som vo firme výpoveď." povedala som a videla šokovane tváre. "Som vďačná každému jednému z vás. Za to, že som vás spoznala, že sme zažili kopu srandy vo firme, že aj pri ťažkých chvíľach sme držali spolu a pomáhali si. Každý jeden z vás mi bude veľmi chýbať ale verím, že ostaneme v kontakte. Nebudem hovoriť, prečo som sa tak rozhodla. Mam vás rada." dohovorila som a zrazu mi všetci začali tlieskať. Bol to dobrý pocit. Konečne som to zo seba dostala. Všetci sa potom venovali sebe a niektorí chodili za mnou rozprávať sa o tom. "Tia poď si zo mnou zatancovať" poprosil ma Alex. Mala som dobrú náladu, tak som šla. Hľadala som pohľadom Michelle, lebo som nevedela kde je a bála som sa, že sa nudí. Ale našla si skupinku ľudí, s ktorými sa rozprávala a vyzeralo to akoby sa aj dobre bavili. Potom som už bola viac než spokojná. Tento večer je nádherný. Hrala pomalá pesnička a Alex bol na mňa dosť nalepený ale neprekážalo mi to. V ten moment nie. Až na to...
"Ale ale. Pozrime sa koho to tu máme."
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...