Po večeri u našej mami sme s Ryanom šli domov. Chcel aby som prišla k nemu ale povedala som, že tentokrát chcem ostať u seba ale trvám na tom, aby teraz prespal on u mňa. Súhlasil, tak sme šli ku mne.
Doma som nám uvarila čaj, a potom sme sa obidvaja túlili na sedačke pri pozeraní nejakého filmu. Chystala som sa už pomaly do postele keď zrazu niečo niekto zazvonil na zvonček. Ryan medzitým zaspal a keď niekto zazvonil, myklo ho. Nechápala som kto to môže byť o takom čase. Neverila som, že by to mohla byť Michelle. Jedine ak by sa niečo stalo. Šla som otvoriť a vo dverách som uvidela Alexa. Myslela som že ma asi porazí. "Čo tu robíš Alex?" spýtala som sa nahnevane. Vedela som že Ryan je v dome a nedopadne to dobre keď sa tí dvaja stretnú. "Chcel som ťa vidieť." najprv som si nebola istá, no potom už áno. Bol opitý. "Preboha Alex. Prečo si sa opil?" spýtala som sa keď som videla ako ledva stojí na nohách. "Tiara kto to je?" spýtal sa Ryan, keď prišiel za mnou. Keď zbadal Alexa, videla som na ňom aký začal byť Ryan nervózny. "Je opitý" povedala som mu a chytila ho za ruku. "Chcem ťa Tiaa" zamrmlal si Alex popod nos ale počuli sme to obidvaja veľmi dobre. "Zjavne ale vie čo chce. Hoci je ožratý. Posli ho preč. Nechcem ho ani vidieť." povedal Ryan a ja som sa naňho zarazene pozrela. Chápem že je žiarlivý a nechce tu vidieť môjho bývalého. Ale taký krutý byť nemusí. "Je opitý Ryan. Nemôžem ho nechať len tak odísť. Čo keď sa mu niečo stane?" spýtala som sa ho. Alex celý čas stál opretý o dvere a mám pocit že zaspával. Niekedy si zamrmlal niečo popod nos a potom stichol. "Prosím ťa. Tak ako tu došiel, tak sa aj dostane domov." povedal. "Nenechám ho odísť." prekvapivo sa na mňa pozrel. "Ak tu ostane, tak ja odídem." povedal mi priamo do očí. "Toto neurobíš." povedala som a slzy sa mi nahrnuli do očí. "Tak sleduj" povedal, odišiel do obývačky a keď sa vrátil, v ruke mal svoj mobil a kľúče. Z chodby si zobral vestu a odišiel.
Vtedy mi slzy stiekli dole tvárou. Rýchlo som zobrala Alexa a snažila sa ho dostať do domu. Nevedela som či robím správnu vec ale cítila som, že teraz Alexa nemôžem nechať v štichu. Nikoho by som v takej situácii nenechala len tak. Nemám na to srdce. Nahnevalo ma, že ma tu Ryan nechal. Mohol aspoň raz odložiť svoju hrdosť bokom a postaviť sa tentokrát tomu inak. Potrebovala som ho. "Alex spolupracuj trochu." povedala som keď som ho ťahala do obývačky. Bol ťažký a nevládala som. Keď sa mi ho konečne podarilo premiestniť do obývačky, dala som ho ľahnúť na gauč. Myslím, že ho vyplo. Úplne. Neviem prečo to spravil, prečo sa opil a prišiel za mnou ale mala som dosť. Alexa som zakryla dekou a ja som šla do svojej izby. Šla som si ľahnúť s pocitom, že mám opitého Alexa v obývačke, že Ryan odišiel a nechal ma tu a že ráno vstávam do práce. Vôbec som nemohla zaspať ale nakoniec sa mi to podarilo.
Zobudila som sa na to ako mi zvoní budík. Moje oči sa mi zdali opuchnuté a dosť unavené. Hneď na to som si spomenula, čo sa včera stalo. Hneď som vstala a šla dole do obývačky, kde som včera uložila Alexa. Ten ešte stále spal a našťastie nikde naokolo nezvracal. Nechala som ho tak a neriešila ho. Obliekla som sa a bez nálady som odišla do práce. Skontrolovala som si mobil či mi náhodou nevolal Ryan ale nevolal. Stále som bola nahnevaná, že ma tam nechal. Čo som mala Alexa nechať len tak odísť? Veď bol opitý. Mohlo sa mu niečo stať. Bolo by odo mňa veľmi sebecké keby som ho nechala odísť v takom stave.
"Tiara je ti niečo?" spýtal sa ma Liam, keď som sedela za stolom pri počítači a chytala si hlavu od bolesti. "Nie, nie som v poriadku. Nerob si starosti" povedala som a pustila sa do práce. Už ma z toho všetkého boli hlava. Z tej práce. Z tej nudnej, hlupej práce. Nebaví ma to. Vôbec ma to nebaví. Celý deň trávim zatvorená v kancelárii a nad papiermi. "Ahoj, neruším?" prerušila ma Michelle z premýšľania nad nejakými papiermi. "Michelle ahoj čo ty tu? Jasne že nerušíš?" postavila som sa a silno ju objala. "Prepáč že som sa neozvala skôr ale celý čas som v práci a s Maxom. Dnes mam voľno a chcela som ťa vidieť." usmiala som sa na ňu a znova ju objala. Bola veľmi zlatá, že si na mňa našla čas. "Čo máš nové? Ako Ryan?" spýtala sa. "Noo ako to povedať.. Včera večer bol u mňa a prišiel ku mne opitý Alex. Nechcela som ho nechať tak neskoro v takom stave odísť, tak som chcela aby u mňa prespal. Ryan sa nazlostil a odišiel. Odvčera sa mi ešte neozval." povedala som a slzy sa mi nahrnuli do očí. Michelle ma objala a začala ma utešovať. "Ryan je dosť žiarlivý však?" spýtala sa. Prikývla som hlavou na súhlas. "A ešte predtým než ste spolu začali chodiť, ešte ten váš začiatok, vravela si, že ti dokáže, že mu nejde len o jedno a dokáže sa ovládať však?" začala Michelle hovoriť. "Áno ale prečo to tu teraz vytahuješ? Čo to s tým má?" spýtala som sa. Nechápala som prečo tu vytiahla niečo také. "Včera som sa stretla s mojou kamarátkou zo starej práce a dostali sme sa k tomu, že Ryana pozná." povedala a mne začalo dochádzať prečo to vytiahla. Bála som sa, že je to skutočne tak ako si myslím ale potrebovala som aby mi to povedala ona. "Vyspal sa s ňou. Neviem kedy to bolo a čo vtedy medzi vami bolo ale viem, že ste sa už poznali a myslím, že to bolo potom ako ti povedal, že vydrží a s nikým sa nevyspi. Mrzí ma to zlatko" povedala a ja som na to nemala slov. Nebola som až taká zranená. Vtedy sme spolu ešte nechodili a chcela som mu veriť že to neurobí, no on to aj tak urobil. Nezazlievam mu to. Zjavne mu to chýbalo a ja som mu to nechcela dať. Je to muž, ktorý má svoje potreby. No aj tak to už takto ďalej nejde.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...