34. kapitola

339 16 0
                                    

"Srdiečko, zobuď sa." Počula som ako mi Ryan šepká do ucha uprostred noci. Zacítila som ako ma pobozkal na líce. Otvorila som oči a otočila sa k nemu. "Ryan prečo ma budiš uprostred noci?" nechápala som. Bola tma a videla som len jeho oči ako žiarili. "Hneď sa to dozvieš." Povedal a pobozkal ma. Zacítila som jeho ruku na mojom nahom tele ako pomaly smeroval od môjho brucha nižšie. Popritom mi bozkával celú tvár a sal pery. Strčil do mňa jeden palec bez varovania. Pootvorila som ústa a zatvorila oči z toho vzrušenia a tej rozkoše. "Páči sa ti to? Chceš viac?" Bože jeho slová ma zabíjajú. Len som prikývla a on na to pridal ďalší prst. Priblížil sa k mojim peram ale nepobozkal ich. Len sa dotýkal mojich vankúšikov tými jeho. Navzájom sme si dýchali do úst. Vzdychala som mu do nich. Neunikol mi ani ďalší hlasnejši ston keď pridal ďalší. Vedela som že to už nebude trvať dlho a urobím sa. Do pár sekúnd som sa urobila. Prežila som ďalší orgazmus. Ryan bol zjavne nadržaný a nestačilo mu večer. Nemám rada ak má niekto uprostred noci zobudí zo spánku ale tu mi to vôbec neprekáža. Práve naopak, vedela by som si predstaviť sa takto zobúdzať stále.

Po ďalšom sexe sme len tak ležali. Netuším kolko je hodín ale Ryan pomaly zaspáva v mojom náručí a ja premýšľam. Nad tým ako sa mi mení život. Kým som ešte Ryana nemala, bol celkom normálny a necítila som žeby som bola nejaká nadšená zo života ale zas ani smutná. Cítila som sa neutrálne. No teraz keď ho mám, otvára mi oči a ukazuje mi aký život môžem naozaj mať. Nikdy som nepremýšľala nad tým, či má baví moja práca. Proste som to robila. Každé ráno sa budila a šla som do práce. Tam som cely deň presedela v kancelárii pri papieroch a poobede som šla domov k Alexovi, ktorému stále niečo prekážalo. Myslím, že mám vek na to, aby som robila niečo čo má baví. Už dlhšie som premýšľala nad modelingom. Ako som spomínala, keď som bola mladšia tak som to robila ale nedotiahla som to ďalej pretože som dostala od Liama ponuku v jeho práci a ja som ju nechcela odmietnuť. Preto som s modelingom skončila a venovala sa tomu už len okrajovo keď potrebovali moju pomoc. Viem, že toto ma bavilo. A páčilo by sa mi keby som sa k tomu vrátila. Ale je to veľké rozhodnutie a nemôžem len tak odísť z firmy.

Ryan zaspal no mne sa to stále nepodarilo. Postavila som sa potichu z postele aby som ho nezobudila, obliekla si jeho košeľu a šla na balkón sa trochu schladiť. Potrebovala som sa nadýchať čerstvého vzduchu. Premýšľam dokonca ešte aj nad Ryanom. Chcela by som mu sto percentne dôverovať ale niečo mi vraví že sa nezmení len tak. Teraz so mnou trávi veľa času a nemá čas na iné ale keď tak často spolu nebudeme, môže urobiť čokoľvek. Viem, že vzťah je o dôvere ale Ryan je iný a hoci sme teraz spolu neviem čoho je schopný.

Zacítila som svalnaté ruky okolo môjho pása. "Prečo nespíš?" spýtal sa ma. "Nemôžem spať" chytila som jeho ruky, ktorými má objal. "A ty?" tiež som sa spýtala. "Zobudil som sa a nebola si pri mne." povedal a pobozkal ma na líce. Zhlboka som sa nadýchla a potom vydýchla. Otočil si ma k sebe a pozrela som mu priamo do očí. Pohladkala som ho po tvári, potom som sa naklonila a pobozkala ho. Jemne som sa mu obtrela o pery tými svojimi. Pritiahol si ma bližšie k sebe, naše bozky sa prehĺbili a boli viac vášnivejšie. Chytil ma za zadok a ja som mu zavzdychala do úst. "Nie si nejaký nadržaný?" spýtala som sa keď som zacítila jeho tvrdú mužnosť na mojom bruchu. "Vždy keď sa na teba pozriem a som pri tebe, neviem sa ovládať. Chcem ťa. " povedal a znova ma vášnivo pobozkal. Hneď na to bez varovania, jeho veľkého kamaráta do mňa strčil. Zaklonila som hlavu do zadu a hlasno zavzdychala. Ryan mi pobozkal krk a potom dodal." Ak nechceš zobudiť celú ulicu, musíš byť tichšia." povedal zatiaľ čo do mňa narážal. Cítila som celého vo mne. Zdalo sa mi, že je to viac intenzívnejšie a lepšie. Páčilo sa mi to. Narážal do mňa silno ale zároveň bol nežný. Potiahla som ho za vlasy a tentokrát mi zavzdychal do úst on. Predtým než sme sa obaja urobili, zo mňa vyšiel. Nepoužili sme kondóm. To som si uvedomila keď zo mňa vyšiel. Našťastie sa do mňa nespravil tak by som sa nemala čoho báť. Ešte raz ma pobozkal a potom povedal. "Pod ideme spať" Ryan ma za jeden večer uspokojil už niekoľkýkrát a bola som ako v raji. Čo viac si žena môže priať ak má takého muža. Ryan ma chytil za ruku a odviedol ma do spálne. Lahli sme si, on sa ku mne zozadu pritulil a tak sme obaja zaspali.

Ráno som sa zobudila do krásneho dňa. Neviem koľko bolo hodín ale keď som otvorila oči, videla som ako sa na mňa díva nádherný muž s krásnymi očami a s očarujúcim úsmevom. "Prečo sa na mňa pozeráš?" usmiala som sa naňho tiež. "Lebo si krásna. Dobre ráno srdiečko." usmiala som sa ešte viac a darovala mu bozk. "Choď zatiaľ do sprchy a ja pôjdem urobiť raňajky." povedal mi a znova ma pobozkal. Potom sa postavil úplne nahý a ja som si ho bez hanby prezrela. "Páči sa ti čo vidíš?" spýtal sa zatiaľ čo na seba naťahoval boxerky. "Áno" odpovedala som a potom keď odišiel z izby som sa ešte na chvíľu zabalila do paplóna a vdychala jeho vôňu, ktorá z neho sala. Po pár minútach som šla do sprchy. Bola som spokojná a šťastná. Páčilo by sa mi sa takto pri ňom zobúdzať a zaspávať každý deň. Lenže ja mám vlastný dom a tým že som len jeho priateľka tak spoločné bývanie ešte nejde dohromady. Sme spolu krátko a to by nešlo.

Keď som sa osprchovala, zamierila som si to tentokrát už vo svojom tričku a kraťasoch za ním do kuchyne, kde to už nádherne voňalo. Vidieť ho bez trička bol nádherný pohľad. Preto mi to nedalo, šla som k nemu a pobozkala ho na jeho svalnatom chrbte. "Krásne to vonia." povedala som a sadla si za stôl kde mi priniesol palacinky plnené s čokoládou a jahodami. V tichosti sme sa najedli a potom som mu pomohla umyť riad. "Ryan?" spýtala som sa keď som umývala tanier. "Áno srdiečko?" milovala som ako ma nazýva. Keď mi vravel srdiečko, zovrel mi vždy žalúdok. Uvedomila som si že ja som ho nikdy ako Ryan inak nenazvala. Bála som sa ho nazvať inak.

"Volala mi Michelle že by bola rada keby sme prišli ty a ja na večeru k nej a Maxovi dnes večer. Čo ty na to?" prišiel ku mne, zo zadu ma objal, dal mi pusu na lico a povedal. "Jasne že pôjdeme." potešil ma tou odpoveďou a bola som rada že súhlasil. Na večer som sa tešila a konečne som sa tešila na to ako spoznám Maxa. Odvtedy čo prišiel za ňou a presťahoval sa sem kvôli nej som ho ešte nevidela. Teším sa na dnešný večer a myslím že to bude milé ak sa všetci štyria stretneme na večeri.

LOVE MEWhere stories live. Discover now