"Prečo utekáš?" zakričal za mnou keď som utekala smerom k autu. "Toto sa nemalo stať. Som taká hlúpa.." nedokončila som vetu, pretože ma schytil za ruku a otočil ma k sebe. Chytil ma dlaňami za líca a niečo začal vravieť. "Srdiečko. Toto nevrav. Nie si hlúpa. Počúvaj ma. Urobili sme niečo, čo sme obidvaja chceli." vedela som že nič z toho nie je správne. Ale stačilo sa zadívať do jeho nádherných sivých oči, a akoby ste boli v inom svete. Prestanete rozmýšľať nad okolitým svetom. "Ty to nechápeš. Medzi nami dvoma je to len o sexe. A ja nechcem aby to tak bolo." povedala som mu, otočila sa a odišla.
Veľmi ma to bolí. To že je znovu pri mne. Že je nablízku. Že ma znova dostal. Že sme spolu znova mali sex. Myslela som, že keď odídem z práce, začnem nový začiatok ale mýlila som sa. Kým v ňom bude on, nebude to normálny život. Prišla som domov a hneď šla do sprchy. Stále som na sebe cítila jeho pery, ktoré ma dnes bozkávali. Voda mi stekala po tele a moje myšlienky boli len pri ňom. Zajtra je vianočný večierok v práci, tak aspoň na ten sa teším. Rozlúčim sa zo starou prácou a s Michelle a Alexom sa zabavime. Dnes musím ešte zájsť do modelingovej agentúry. Oficiálne ma tam príjmu a ja dúfam, že budem šťastná. Konečne budem mať prácu, ktorá ma napĺňa. Hoci som to už niekedy robila, predsa sa bojím.
Keď som vyšla zo sprchy, najedla sa a rýchlo odišla z domu. Počas toho ako som šoférovala, mi zazvonil mobil. Michelle. Ako inak. "Áno Elle?" zdvihla som. "Počuj. Tak som rozmýšľala. Na taky vianočný večierok nám treba nejaké sexy šaty nie? Čo keby sme išli zajtra niečo pozrieť?" typická Michelle. Neprekvapuje ma, že to navrhla. "Dobre. Môžme ísť niečo pozrieť" odpovedala som jej a ona zvyskla od šťastia. Zložila som a pokračovala v ceste.
Keď som vystúpila, trochu som znervóznela. Idem do niečoho čo som už robila ale zasa predsa ma čaká niečo nové. Teším sa ale zároveň sa bojím. Nemôžem uveriť, že po Vianociach nastúpim do novej práce. "Dobrý deň. Prišla som ohľadom tej prace v modelingu. Riaditeľka o mne vie." povedala som sekretárke, ktorá bola na prvom poschodí. "Áno samozrejme. Ohlásim vás. Vy zatiaľ môžte ísť za ňou na tretie poschodie." poďakovala som a šla hore. Keď som nastúpila do výťahu, všetky spomienky sa mi vynorili na to ako som sa vo výťahu pred par hodinami vyspala s Ryanom. Hneď som ich zahnala, keď som z neho vyšla a zaklopala na riaditelkine dvere. Započula som ako zakričala ďalej, tak som vošla. "Tiara ahoj. Som taká rada, že ťa znova vidím." S nadšením ma privítala. "Aj ja som rada, že vás znova vidím." A objali sme sa. "Tak čo? Si pripravená nastúpiť do sveta modelingu? Ale vieš že už to nebudú len fotenia a raz za čas nejaké prehliadky. Budeš cestovať, zúčastňovať sa na prehliadkach, foteniach a tak. Neboj sa. Zasa budeš mať aj kopu času pre seba. A sľubujem ti, že si to užiješ. Si ako stvorená pre túto prácu a potrebujeme ťa tu. Tým, že už máš skúsenosti, nemusíme ťa zaúčať. Takže ideš do toho? " spýtala sa ma. A ja trošičku nervózna ale odhodlaná ísť do toho, súhlasila." Veľmi sa teším. Budem robiť niečo čo ma baví a napĺňa." vravela som jej. "Viem a veľmi sa z toho teším. Počítali sme s tebou a preto ťa chcem poprosiť. V pondelok príď o desiatej na vianočné fotenie." oznámila mi, ja som prikývla a potom sa s ňou rozlúčila.
V podstate mám novú prácu a som nadšená. Teším sa na vianočný večierok, ktorý sa bude konať v mojej starej robote. Je zvláštne to volať moja stará práca. Rozlúčim sa so svojimi kolegami, ktorí nemajú ani potuchy, že odchádzam. Bojím sa ako zareagujú. Predsa len sme tam ako jedna veľká rodina hoci to nie vždy tak vyzerá. Budu mi chýbať. Vrátila som sa domov, lebo bolo už dosť neskoro. Ešte som zavolala mame a oznámila jej novinky. Konečne som sa pohla z miesta. A musím povedať, že vďačím Ryanovi. Ten mi ukázal, že sa mám pohnúť vo svojom živote.
Urobila som si čaj a sadla pred telku. V hlave som aj tak stále mala jednu jedinú osobu..
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...