"Ale, ale. Pozrime sa koho to tu máme."
Započula som za sebou odrazu, keď som tancovala s Alexom. Ten hlas by som spoznala stále. Ryan. Odtiahla som sa od Alexa a otočila sa za seba. Ten žiarlivý pohľad už poznám. Ma ho vždy keď ma vidí s nejakým druhým chlapom a o to horšie, že ma videl s Alexom ako tancujeme na slaďák prilepený na sebe. "Čo ty tu robíš?" spýtala som sa ho. Hneď na to, k nám príbehla aj Michelle. "To isté sa môžem spýtať ja naňho. Čo tu robí on." Ozval sa Ryan a hlavou ukázal na Alexa. "Bol tu mnou pozvaný, tak ako aj Michelle." pozrel sa na ňu. "Ahoj Michelle. Rád ťa zas vidím." ta sa len pousmiala, ale mlčala. "Teba do toho nič Ryan."povedala som a pobrala sa k baru, kde nalievali. Dosť mi to zneprijemnilo večer. Nechápem na čo sem prišiel. Musel vedieť, že som tu.
"Prepáč, že som ťa vyrušil pri takom romantickom objatí zo svojim.. Teda kto to vlastne je? Znova ste spolu?" spýtal sa dosť nervózne. "Teba to nemusí trápiť." povedala som drzo a naliala do seba nejaký alkoholický drink. Bolo mi jedno, že som tu autom. Toto je veľmi dobrý dôvod si vypiť. "No práveže ja by som to mal vedieť. Spali sme spolu pamätáš?" naklonil sa a poslednú vetu mi pošepkal do ucha aby to nikto nepočul. "Sranduješ? To ty si sa v tom výťahu vrhol na mňa." povedala som drzo a dosť naštvane. "Nebránila si sa." zasmial sa. "Nechcem aby si mala nejaké problémy." dodal. "Prosím ťa, ako keby teba toto niekedy trápilo. Bolo ti jedno, či je žena zadaná alebo nie. Si nadržaný idiot, ktorého nič netrápi. Tak láskavo sa netráp ani o mňa." vstala som a chcela odísť, no zrazu sa mi zatočila hlava. Ryan ma rýchlo chytil. Keby to neurobil, spadla by som a zažila hanbu.
"Srdiečko, čo ti je?" spýtal sa Ryan dosť vystrašene, keď ma držal v náručí. "Nič len sa mi zatočila hlava." povedala som a snažila sa postaviť na vlastné nohy no stále som cítila, že mi nie je najlepšie. "Čo sa jej stalo?" spýtala sa Michelle keď ma uvidela. "Zatočila sa jej hlava. Potrebuje si ísť ľahnúť. Hore na poschodí sú izby." povedal Ryan a hneď na to sa Alex ozval. "Ja tam s ňou pôjdem." všetci sa vtedy naňho pozreli. "Pôjdem tam s ňou ja. Pôjde do mojej izby." povedal Ryan s poloúsmevom na tvári. Páčilo sa mu to keď Alex hneď ustúpil. Dal najavo, že Ryanovi nikto nebude liesť do kapusty. Nezmohla som sa ani na jedno slovo, hoci som počula všetko. Nemala som síl niečo povedať. Chcela som ísť po vlastných no Ryan ma zdvihol na ruky a pred všetkými ma vláčil preč. Určite sa na nás každý díval. Zaborila som si tvár do jeho hrude aby som sa nemusela na nikoho dívať ako ma všetci sledujú. Popravde som vdychovala do seba tu nádhernú vôňu, z ktorej som vždy bola hotová.
Začínala som byť nervózna keď sme prišli do jeho izby. Boli sme tam len my dvaja. Položil ma na posteľ. Myslela som si, že ma nechá len tak a odíde. No neurobil to. Pomaly mi dal dole topánku, potom druhú. Trochu sa prisunul a začal mi vyzliekať šaty. "Ryan čo to robíš?" zamrmlala som. "Vyzliekam ťa" vtedy mi nabehli zimomriavky. Bola som zvedavá čo chce so mnou teraz robiť keď som bezmocná. Pomaly ma z nich vyzliekal, až som nakoniec ostala len v spodnom prádle. Cely čas som mala zatvorené oči, bola som nevládna ale vnímala som všetko. Cítila som, ako sa postavil z postele. Odrazu som na sebe zacítila prikrývku. On ma zakryl. Neplanoval so mnou nič. Dosť mi odľahlo. Že sa ma nijako inak nedotkol. Pomaly som zaspávala. Po pár minútach som len zacitila ako si ľahol tiež. Potom, už len že si ľahol pod prikrývku a privinul sa ku mne. Bol len v boxerkach. Všetko som cítila. Pobozkal ma na líce. Potom som zaspala.
Keď som sa prebrala, otočila som oči. Bolo mi prijemne teplo a cítila som okolo seba ruky. Keď som otočila hlavu, videla som Ryana ako pri mne spí. Neverila som, že to ešte niekedy uvidím. Vravela som si, že už sa to nestane. A hoci sme tentokrát spolu nespali, predsa sme v jednej posteli, v objatí, zobudzam sa pri ňom a teraz sledujem ako sladko spi. Aký je sexi keď spí. Musela som sa trochu pousmiať. Tak veľmi by som ho chcela pohladiť po tvári. Vybozkavať ho a popriať mu dobré ráno. Nečakala som že sa zrazu prebudí. No prebudil sa v momente keď som naňho pozerala. Nechcela som už odvracať zrak. Celý čas som ho sledovala a teraz sa dívam do jeho krásnych sivých očí, ktoré mu krásne svietia. On sa díva do tých mojich. Zaujímalo by ma nad čím premýšľa. "Dobre ráno srdiečko." poprial mi. "Dobre ráno." tiež som mu popriala. "Ako sa ti spalo?" spýtal sa no ani jeden z nás sa ani nepohol. Ostali sme v takej istej polohe v objatí a dívali sa na seba navzájom. "Veľmi dobre." odpovedala som mu. Spalo sa mi úžasne. Posteľ bola mäkká a pri ňom sa mi spalo ako v rozprávke. Vždy sa mi pri ňom spalo dobre. V jeho náručí. To mi dodávalo pocit bezpečia a tak sa mi vždy spalo dobre. "Ty si sa vyspal?" zaujímalo ma. "Pri tebe vždy." povedal a ja som zacitila červeň v lícach.
"Mali by sme už vstať." povedala som mu a stále sa mu dívala do očí. "Ešte chvíľu. Prosím. Kto vie, kedy takto ešte spolu budeme. Nechaj ma prosím sa na teba ešte chvíľu dívať." vravel mi. Je taký zlatý, keď nie je ešte poriadne prebudený. Ma strapaté vlasy a je proste celý úžasný. "To tu len tak budeme ležať a dívať sa na seba?" spýtala som sa no neodpovedal. Čakala som na jeho odpoveď dlhšie než som chcela. Akoby premýšľal. Pätnásť sekúnd je možno pre niekoho dlhá doba. No toto bola celá večnosť. No nakoniec zakrutil hlavou do nesúhlasu a pobozkal ma. Privinul si ma k sebe ešte bližšie. Sal mi pery akoby ich necítil strašne dlho. Nebránila som sa. Nechcela som. Pohladila som ho konečne za líce a potom som ruku zaborila do jeho vlasov. Stále ma bozkával. Jediné odtiahnutie bolo vtedy keď sme sa chceli nadýchnuť. Aby mal lepší prístup k mojim perám tak sa lakťom podoprel o posteľ a tak ma bozkával ďalej. Doteraz bez jazyka ale využil príležitosť keď som sa nadýchla a strčil mi ho do úst. Bolo to len o bozkávaní ale bo to dlhé a niečo také som pri ňom ešte nezažila. Známy hokejista, ktorý sa nikdy nevedel kontrolovať, sa teraz kontroluje. Cítim jeho nahú pokožku ako sa dotýka tej mojej. Cítim jeho ruku ako ma hladkajú po stehne a po boku. Najprv bol jemný, potom vášnivejší a teraz je znova jemný a pomalý. Užíva si moje pery tak ako si užívam ja tie jeho. Akoby to bola rozlúčka. Akoby sme niečo také mali zažiť poslednýkrát. Desí ma tá predstava.
Keď sa odtiahne od mojich pier, znova sa na mňa díva. Je to iný pohľad. Nie nadržaný. Nie vášnivý. Taký, aký som na ňom ešte nevidela. Takto sa na mňa ešte nepozeral. "Tia, ja chcem ti povedať že.." snažil sa mi niečo povedať no niekto zaklopal na dvere. "Dopekla. Asi doniesli raňajky" povedal a zaboril sa mi tvárou do krku. "Čo si mi chcel povedať?" spýtala som sa zvedavo. "To počká. Poviem ti to niekedy inokedy. Teraz poď. Najeme sa." povedal, pobozkal ma na pery a vstal z postele. Zatiaľ čo on išiel po jedlo, ja som vstala a namiesto šiat, ktoré mi Ryan položil na stoličku som si zobrala jeho košeľu. Vstala som a šla k stolu kde vyložil jedlo.
Obidvaja sme boli cely čas ticho. Neviem čo sa to stalo. Vládne medzi nami napätie ale ani jeden sa neodváži niečo urobiť. Neviem čo to pre nás znamená. To že celú noc ostal pri mne a ráno sme boli v objatí a potom sa bozkávali. Zaujímalo by ma, čo mi chcel povedať. Keď som dojedla, postavila som sa a šla do sprchy. Neprehovorili sme skoro vôbec. Tých pár slov od rána. Nikdy sa nám to ešte nestalo. Nechápem. Keď som sa osprchovala, dala som na seba tie isté šaty, ktoré som mala na sebe včera a trochu sa upravila. Keď som vyšla z dverí kúpeľne, Ryan si práve obliekal košeľu a zapínal gombíky. Obula som si topánky a vzala veci, ktoré mi niekto priniesol do izby. "Odveziem ťa domov." ozval sa keď som si kontrolovala mobil. Michelle mi nechala niekoľko správ o tom, že sa jej mam čo najskôr ozvať. "Nemusíš. Mam tu auto." odpovedala som mu. Obliekla si kabát a pomaly sa chystala odísť. "Tia?" otočila som sa naňho. "Môžem ťa pobozkať?" spýtal sa a ja som sa zarazene naňho dívala. "Ryan Reynolds si nikdy nepýtal povolenie." pousmial sa, prišiel ku mne, chytil ma za boky, pritlačil si ma k sebe a pobozkal ma. Jemne a pomaly. Potom namiesto toho aby sa odtiahol sa privinul ku mne a objal ma. Tvar som si zaborila do jeho krku. Nechápala som čo sa to deje. Akoby sa niečo stalo. Nechcela som sa pýtať. Ale to nebol ten Ryan, ktorého poznám. Aši po minúte sme sa odtiahli, on ma ešte pobozkal na líce a potom som odišla. Nasadila som do auta a ostala tam sedieť.
Čo to dopekla malo znamenať?
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...