14. kapitola

366 21 0
                                    

Hoci bola tma, videla som ich jasne. Aj v tme vyzerá dokonalo. "Čo tu robíš?" spýtala som sa Ryana ktorý stál oproti mne pred mojím domom. Ešte stále som sa nestihla rozpamätať že je tu. Po mojej otázke sa pousmial a odpovedal. "Chcel som ťa vidieť. Porozprávať sa." nadvihla som obočie. "Nepotrebujem sa s tebou rozprávať Ryan. Prečo ma nenecháš na pokoji? Prečo sa nemôžme tváriť akoby sme sa ani nespoznali a žiť si ďalej svoje životy tak ako doteraz? " povedala som mu a stále som bola opretá o dvere a on stál predo mnou. "Sama vieš, že tváriť sa akoby sme sa ani nespoznali je nemožné. Nechcem ťa vymazať z môjho života. Len tak náhodou som ťa nespoznal Tiara." vedela som že sa ho tak rýchlo nezbavím. A chcela som sa ho vôbec zbaviť? Bože prečo si nechcem priznať ako ma ten chlap priťahuje a ako chcem aby bol v môj a ja jeho? "Ryan takto to nejde. Ani to nebude fungovať. Ty si pekný bohatý športovec, ktorý si užíva život s inými ženami a vie aký je dokonalý. Ja pracujem vo firme a teraz som vyšla z dlhoročného vzťahu. Som iná Ryan." Čím ďalej sa mi pozeral do očí, tým dlhšie som mala chuť sa mu vrhnúť do náručia. "Tiara nerob zo mňa namysleného kokota. Každý ma nejaké chyby a rozhodne nie som dokonalý. Život si užívam to áno. Mám peniaze, dobrú prácu a som ešte mladý na to aby som skočil do nejakého dlhodobého vzťahu a dal sa do záväzkov. Ale to isté môžeš robiť aj ty Tiara. Si slobodná. Čo ti v tom bráni?" spýtal sa ma. "Čo myslíš tým ,že to môžem robiť aj ja? Chodiť do barov a každú noc sa vyspať s niekym iným? To si tým myslel? Ryan ja nie som štetka. Je neskoro mal by si ísť. Prosím už ma nechaj a nevracaj sa sem a ani do mojej práce. Prosím ťa o to." Chcela som zatvoriť dvere ale položil tam nohu a zabránil mi v tom. "Tiara prečo ma už nechceš vidieť? Pozri sa mi do očí a povedz prečo hovoríš aby som ti dal pokoj? Je to tým, že som ťa pobozkal? Je to tým, že v tom bare sa k nám ozvala tá štetka? Prečo?" naliehal na mňa. V tej chvíli mi hlavou prebiehalo len jediné. Povedať mu pravdu? Keby ste sa pozerali do jeho nádherných sivých očí tak tiež by vás takto pohltili ako mňa. Dvere som pustila a on vstúpil do domu. Bol úplne blízko mňa. Cítila som jeho vôňu, jeho svieži dych. Bola som oveľa nervóznejšia. "Nechcem ťa vidieť kvôli tomu, aby si sa mi nedostal do hlavy ešte viac ako si tam teraz. Nechcem aby si mi ublížil. Si chlap, ktorý sa nedokáže tak ľahko zaľúbiť do niekoho ako som ja. Ja som zas dievča, ktoré sa dokáže zaľúbiť do takých ako si ty veľmi rýchlo. " Bližšie už odo mňa byť nemohol. Nevedela som či sa mu mám pozerať do očí alebo na jeho pery. "Ja ťa nemôžem nechať len tak odísť. Ťahá ma to k tebe. Si ako magnet. Potrebujem ťa." Bojím sa. Skoro vôbec sa nepoznáme. "Chceš sa so mnou len vyspať Ryan. To ťa ku mne ťahá." slzy sa mi vtlačili do očí. "Do riti Tiara už s tým prestaň." skríkol a buchol rukou do dverí ktoré ešte stále boli otvorené a ktokoľvek nás mohol sledovať. "Nejde mi o to. Dokážem ti že pri tebe mi o to nejde. Neublížil by som ti." povedal, naklonil sa a pobozkal ma. Jemne sa dotkol mojich úst a ja som nechala nech sa ich dotýka. Už pri prvom bozku som bola hotová. Nechcela som aby prestal. Teraz to nebolo inak. Presvedčil ma. Uverila som mu. Uverila som mu, že mu nejakým spôsobom na mne záleží, že mi nechce ublížiť. "Chceš ísť ďalej?" spýtala som sa hneď ako som sa od neho odtiahla. "Neviem či sa dokážem ovládať." zasmial sa. Buchla som ho do brucha a on sa zatváril že ho to bolelo. Šla som do vnútra a on ma nasledoval. Videla som ako sa rozhliadal po dome. Mohla som si myslieť, že keď sa obzriem tak mi bude pozerať na zadok. Nebolo by to zvláštne keby si neoblízal spodnú peru a nepozeral sa zvodným pohľadom. Hneď na to svoj pohľad presmeroval na mňa.

Ryan

Viem, že to opakujem stále ale tá žena je vážne úžasná. Všetky s ktorými som doteraz spal boli iné. V posteli boli dobré ale vlastne dobré boli len na to. Nedalo sa s nimi normálne porozprávať. Tiara je nádherná a múdra žena. Bude ťažké sa udržať. Hlavne keď som pri nej a vždy sa mi postaví. Z toho aká je tvrdohlavá a hovorí svoj názor. To ako sa snaží držať odo mňa ďalej. Ako sa snaží tváriť že je v poriadku keď je v blízkosti mňa. To napätie medzi nami by sa dalo krájať. No nechcem sa naviazať. Vážne nepotrebujem ženu na dlhý vzťah. Chcem sa baviť a užívať si slobodu. Ženy za mnou chodia samé a ja sa tak aspoň uspokojím. "Čo plánuješ keď skončí sezóna?" spýtala sa ma počas toho ako mi podávala vodu a ja som sedel na gauči. "Chcel som ísť na dovolenku. Trochu si oddýchnuť a užiť si voľno. Potom nám znova začnú tréningy." zasmiala sa keď som jej odpovedal. "Prečo sa smeješ?" spýtal som sa. "Lebo mi príde zvláštne že si chceš oddýchnuť z niečoho z čoho sa ani neunavíš" tentokrát som sa zasmial ja. "Hokej je náročný šport Tiara." povedal som vážne. "Aj dosť nebezpečný. Ale baví ma to. Už si neviem predstaviť že by som robil niečo iné." povedal som jej. "Mal si už nejaké vážnejšie zranenia?" spýtala sa ma zatiaľ čo som si odpil. "Vážnejšie našťastie nie." usmiala sa. Vážne sa jej uľavilo alebo sa mi to len zdalo? Boli sme v situácii že ani jeden sme nevedeli čo robiť ani o čom hovoriť. Keby som jej nepovedal že nejde mi o to sa s ňou vyspať tak by som to hneď urobil. Tá žena má neskutočne priťahuje. " Mal by som už ísť." postavil som sa a ona sa postavila tiež. Šiel som na chodbu, obul som sa a keď som sa otočil zbadal som ju ako sa na mňa pozerá. Ovládať sa v takej situácii bolo nemožné. Chvíľu sme sa na seba pozerali a potom som to potreboval. Musel som ju aspoň pobozkať. Chytil som ju jednou rukou okolo krku a druhou okolo pása a pritiahol som si ju k sebe. Neodtiahla sa. Viem, že to chcela aj ona. Bolo úžasne cítiť jej pery. Boli také jemné. Využil som situáciu a prebojoval som jazyk do jej úst. Vzdychla mi do pier. To ma ešte viac dostalo. Bozkávali sme sa vášnivo ale zároveň pomaly. Vychutnával som si ju. Zrazu sa odtiahla. Nechcel som aby sa odtiahla. Prečo to spravila? "Ak hneď teraz neodídeš, tak to neskončí len pri bozkávaní." usmial som sa. Takže ma chce. Jasne mi to dala teraz najavo. Tiež po mne túži. Ešte raz som ju pobozkal jemne na pery a potom odišiel.

LOVE MEWhere stories live. Discover now