S Michelle sme nastúpili do taxíka a zviezli sme sa spolu do mesta. Šli sme sa najprv najesť. "Dúfam, že sa dnes poriadne zabavíme." povedala Michelle. "A ja dúfam že sa neopiješ tak, že ťa potom budem musieť vláčiť domov." pozrela sa na mňa vražedným pohľadom a ja som sa neudržala a zasmiala sa. Po skvelej večeri sme sa pobrali do mesta. Každý víkend sú v tomto meste usporiadané nejaké predstavenia a ani dnes to nebolo inak. Bolo tu veľmi veľa ľudí, ktorí sa zabávali. Na tribúne nevystupoval nikto kto by nás zaujal, tak sme šli do najbližšieho baru. Myslela som si, že v ňom nebude veľa ľudí. Ale opak bol pravdou. Šli sme si nájsť nejaké dobré miesto. Za pár minút k nám prišiel čašník a my sme si objednali vína. Nechceli sme na to ísť hneď zhurta. Preskúmali sme miestnosť a nejakých mužov, ktorí tam boli. Bola tam nejaká sympatická partia. Vyzerali byť zlatí. No veľmi sme si nikoho nevšímali. S Michelle sme sa rozprávali, smiali sa a užívali si spoločnú chvíľu. Keď sme v sebe mali už dostatok alkoholu a odvahy, tak sme šli na parket kde tancovalo kopu ľudí. Nikdy som nevedela nejako veľmi dobre tancovať ale vedela som sa uvoľniť a potom to už šlo samo. Niekedy mi pripadalo, že sa s Michelle správame ako nejaké tínedžerky. Ale toho názoru, že nikdy nie je neskoro si užiť. Mám právo si niekedy vyhodiť z kopýtka. Hlavne keď denne pracujem v kancelárii. Snažila som sa dávať nejaké pohyby a myslím že mi to aj celkom šlo. Hlavne keď som si všimla tú partiu chlapov ako aj oni boli na parkete a pozorovali nás. Bolo to zvláštne ale celkom príjemné že si nás niekto všimol. Potom sa priblížili a boli pri nás. Michelle si to všimla a začala sa okolo jedného z nich obšmietať. No myslím si, že za to mohol ten alkohol. A ja som nebola výnimkou. Neviem čo to do mňa vošlo ale keď sa ku mne tiež jeden priblížil, začala som s ním tancovať. Hýbala som bokmi a vrtila sa v rytme hudby. Ten neznámy ma chytil za boky a začal sa hýbať so mnou. Keby som v sebe nemala alkohol, tak by som sa asi tak neodvážila ale v tom momente mi bolo všetko jedno. Boli sme pri sebe veľmi blízko až som si všimla jeho oči. Neboli také ako Ryanove. Vôbec nebol ako Ryan. Snažila som sa nemyslieť naňho, ale na to kde som a s kým. Zrazu som cítila ako niekto strhol odo mňa toho neznámeho a odstrčil ho nabok. Keď som sa spamätala čo sa stalo, uvedomila som si že to bol Ryan. "Vypadni od nej preč a už sa jej viac nedotýkaj. Rozumieš?" kričal naňho Ryan. Niektorí ľudia ktorí tam boli sa otočili a sledovali hádku, no niektorí si to našťastie vôbec nevšímali. "Ryan čo to robíš?" začala som naňho kričať ja. Nechápala som čo tu robí a ani čo malo znamenať to, že odstrčil toho chlapa odo mňa preč. "Prečo by som mal? Jej sa to páčilo. Ty si kto že o tom rozhoduješ?" kričal naňho ten chlap ktorý sa ma dotýkal. Našu hádku si všimla už aj Michelle. Rýchlo k nám pribehla a počúvala čo sa deje. "Vypadni dokedy ti nerozbijem hubu." pozrela som na Ryana ktorý bol neskutočne nahnevaný. Ešte som ho nevidela takého nahnevaného. Štvalo ma ako sa správal. Ten neznámy pochopil že je zbytočné sa s ním naťahovať. Poslednýkrát som naňho hodila ospravedlňujúci sa pohľad, on sa na mňa mierne usmial a odišiel. Pozrela som sa na Ryana veľmi nahnevane a on sa pozrel na mňa. "Čo to dopekla malo znamenať Ryan? " vybehla som naňho. Ten ma chytil za ruku a ťahal ma niekam preč. Michelle sme tam nechali a len sa dívala na nás ako sa vzdiaľujeme. Ryan ma odviedol vonku z baru na parkovisko k autám kde nikto nebol. "Čo to dopekla malo znamenať? To sa pýtam ja teba." kričal na mňa. "Ty mňa? Práve som sa v bare zabávala a ty si z nejakého dôvodu odtrhol odo mňa toho chlapa preč a začal si naňho bezdôvodne jačať." kričala som ešte viac. "Nekrič sme na ulici. A ako bezdôvodne? Ten chlap ťa chytal za boky a keby mohol tak ťa tam rovno vyzlečie." On žiarli? "Pokiaľ viem, ty si so mnou chcel urobiť to isté. Alebo sa mýlim? A nemáš žiadne právo robiť také scény. Som slobodná a môžem si užívať s kým len chcem." pozrel sa na mňa a vyzeral zranene. Myslela som si, že niečo povie ale bol ticho. "Nechaj ma na pokoji Ryan. Dostal si sa mi nejakým spôsobom do života a nejde to tým správnym smerom. Už by sme sa nemali stretávať." slzy sa mi nahrnuli do očí. A popravde ani neviem prečo. Tie slová sa mi vôbec nehovorili ľahko a ja som z tamaď chcela rýchlo utekať čo najrýchlejšie preč. Prečo ma to tak bolelo? Otočila som sa a šla späť do baru za Michelle. Ryan tam ostal stáť. Rýchlo som šla na wc. Počula som ako sa za mnou otvorili dvere a počula som svoje meno. Michelle za mnou rýchlo pribehla. Ja som v tom momente zvracala. Neviem prečo ale asi som to prehnala z alkoholom. Potom Michelle už len zavolala taxík a odviezli sme sa späť domov. Myslím, že ani jedna z nás nečakala ako sa tento večer skončí. Mrzelo ma to. Chcelo sa mi plakať. Michelle ležala pri mne na posteli a bola pri mne dokedy som nezaspala.
Ryan
Chcel som sa ísť dnes večer odreagovať a trochu si vypiť. Cez týždeň máme tréningy pred dôležitým víkendovým zápasom. No nečakal som že keď pôjdem do baru tak tam uvidím tancovať Tiaru aj s nejakým chlapom. Ešte som sa ako tak vedel udržať až do chvíle keď som ho uvidel ako ju chytil za boky a dýchal jej na krk. Strašne ma to naštvalo. Ako si ju ten chlap dovolil chytiť? Ulial som do seba ešte jeden pohárik a šiel som to zastaviť. Neviem kam by to zašlo keby som tam nebol. Hnevalo ma to. Veľmi ma hnevalo, že sa Tiara nebránila. Že s ním ďalej tancovala akoby nič. Šiel som k nim a toho chlapa som surovo od nej odstrčil. Neviem prečo na mňa začala kričať aj ona ale v tom momente ma zaujímal len on. Nechýbalo veľa a dostal by po svojej papuli. Našťastie odišiel. Dokonca sa na ňu aj usmial. Mal som ho chuť zabiť. Hlupák jeden. Pozrel som sa do Tiariných krásnych modrých očí a videl som na nej že je nahnevaná. Chytil som ju za ruku a odviedol som ju preč od toho hluku aj od zvedavých ľudí. Odviedol som ju von na parkovisko kde nikto nebol. Vyčítala mi že nemám žiadne právo sa starať do toho čo robí. Vraj sa len zabávala. No tá veta ktorú vyslovila ma zabolela. Niečo sa vo mne pohlo. Bol to zvláštny pocit a nikdy som ho pri nikom necítil. Cítil som už bolesť. Ale nie takú. "Pokiaľ viem, ty si so mnou chcel urobiť to isté. Alebo sa mýlim? " nie nemýlila sa. Tiež som ju chcel vyzliesť a pretiahnuť ju. No neurobil som to. Hnevalo ma že to vytiahla. Ešte viac som v sebe cítil zvláštny pocit keď povedala že by sme sa už nemali spolu stretávať. Toto som vážne nechcel. Ale asi mala pravdu. Keby sme sa naďalej stretávali, neskončilo by to najlepšie. Videl som už len ako sa mi otočila chrbtom a odišla späť do baru. Nemal som slov, len som tam ostal stáť. Po chvíli som nastúpil do auta a odišiel domov. Nemal som chuť na nikoho a na nič.
Tiara a Ryan sa oddelili. Uvidíme ako to medzi nimi bude ďalej. Myslíte, že vydržia jeden bez druhého?
-Ryan je typ chlapa, ktorý si rád užíva a hlavne kvôli jeho minulosti sa nechce na nikoho viazať a nechce žiadny vzťah. Zomreli mu rodičia, aj jeho sestra a potom sa rozišiel aj so ženou, ktorá ho podvádzala. Nechce už viac trpieť a preto je jeho život taký. Jediné čo mu robí radosť je hokej, ktorého sa neplánuje vzdať. Tiara je preňho iná žena ako ostatné, ktoré doteraz mal hoci len v posteli. No z, jednej veci má strach. Priťahuje ju viac než by chcel.
-Tiara je zas opak Ryana hoci predsa len majú niečo spoločné. Nechce trpieť. Zomrel jej otec a potom ju opustil jej snúbenec kvôli tomu, že dostal lepšiu ponuku práce v zahraničí. Hoci si neskôr uvedomila, že ich vzťah už nebolo to čo bývalo a že už ho možno neľúbila tak ako kedysi a tak, ako si myslela ale predsa ju rozchod dosť bolel. Stretla Ryana ale uvedomuje si, aký je to typ muža.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...