Mám pocit akoby som sa dostávala z rozchodu. Problém je, že ja ani neviem čo medzi mnou a Ryanom bolo. Ale už je to jedno. Je to minulosťou. Včera večer som sa zoznámila s Tomom. Dnes mi zas Alex oznámil, že odchádza. Kto vie kedy sa znova uvidíme. Ostanem tu sama. "Veď sa môžme kedykoľvek stretnúť. Budem sa len motať niekde." vravel mi zatiaľ čo sa balil. "Alex?" oslovila som ho a on zdvihol zrak. "Ďakujem ti. Za všetko."povedala som úprimne. "Za čo?" nechápal. "Že si tu. Že ma podporuješ, že si pri mne, že mi pomáhaš. Za všetko." povedala som. "Poď sem nech ťa vyobjímam. Dobre vieš, že ťa mám veľmi rád moja ex snúbenica. Som rád, že aj potom všetkom sme ostali kamaráti, hoci sa to niektorým zdá zvláštne." hovoril a pritom ma silno objímal. "Aj ja som rada. Veľmi. A netrápi ma čo si myslia iný." odpovedala som a on sa odtiahol. "Môžem sa spoľahnúť, že keby čokoľvek tak ma tu znova privítaš?" uistil sa. "Ani sa pýtať nemusíš." usmial sa na mňa, zobral kufor a ja som ho odprevadila k dverám. Ešte raz som ho objala, povedala som mu nech si dáva pozor a zatvorila dvere.
Dni tu ubiehajú veľmi rýchlo. Chodím na prehliadky, na fotenia, robím čo ma baví. Keď mám voľno, tak idem do mesta, alebo len tak do kaviarne, sledujem ľudí a užívam si tú krásu. S Tomom som tiež v kontakte. V podstate spolu trávime dosť času. Je to úžasný, vtipný chlap a rada s ním trávim čas. Bude mi to chýbať keď pôjdem do Talianska. "Ahoj kočka, zájdeme dnes večer von?" spýtal sa ma Tom keď som práve utierala prach. S Tomom máme poslednú dobu k sebe dosť blízko. Vieme o sebe toho viac než dosť. Povedala som mu o svojom dramatickom živote a som rada že ma pochopil. On zas všetko povedal mne. Tiež nie je neviniatko. Bol už raz ženatý, no manželstvo mu nevyšlo. Vravel, že bol ešte mladý a hlúpy.
Večer som sa nejako pekne vyobliekala a namaľovala. Užívam si to najviac ako sa len dá. Tom prišiel až ku mne domov a spoločne sme šli najprv do reštaurácie na večeru, o ktorej mi ani nedal vedieť. Dosť ma to zaskočilo ale bolo to milé. "A ako si predstavuješ že to teraz bude? " spýtal sa ma odrazu. "Čo také?" nerozumela som čo tým myslí. "Neviem. Ty a tvoj život. S Ryanom si to ukončila tým, že si utiekla sem. A ako chceš žiť ďalej?" zaujímal sa. "Ja som neutiekla. Dostala som ponuku, ktorú som nemohla odmietnuť. Neviem. Čo má prísť, príde." odpovedala som mu. "A bolo to nutné, tak ukončiť?" spýtal sa. Bolo mi dosť nepríjemné, keď o ňom vravel. Trvalo mi dlhšie kým som sa zmierila s tým, čo sa medzi mnou a Ryanom stalo a že je to medzi nami ukončené. Keď mi ho bude pripomínať, tak to bude pre mňa ťažšie. "Pozri, ja sama netuším aké to medzi mnou a Ryanom bolo. A nepomáha mi , keď sa o ňom budeme stále rozprávať." upozornila som ho na to. Myslím, že pochopil. Ak sa o ňom budeme ešte baviť, postavím sa a odídem.
Večer už potom ubiehal dosť hladko. Zabávali sme sa a veľa sa nasmiali. Šli sme do jedného klubu, v ktorom som ešte nebola. Hneď ma zobral k baru si niečo vypiť a potom ma vytiahol na parket. Odviazala som sa. V ten moment som na nič nemyslela. Krútila som bokmi najlepšie ako som vedela a snažila sa dávať sexi pohyby. Tom sa na mňa dosť lepil. Nevadilo mi to. Práve naopak. V ten moment mi nevadilo vôbec nič.
Boli sme pri sebe dosť blízko. Chytil ma za pás a pritiahol si ma k sebe ešte bližšie. Napätie medzi nami sa dalo krájať. Keby to neurobil on, urobila by som to skôr či neskôr ja. Pobozkal ma. Vášnivo mi sal pery. Ako keby sa bál, že sa čo najskôr odtiahnem. No neurobila som to. V ten večer mi bolo jedno úplne všetko. Zabudla som dokonca aj na to, že v srdci mám ešte stále iného chlapa...
Ráno som sa zobudila nahá vo svojej posteli. Hneď som si spomenula na to, že som sa s Tomom vyspala. Bola to pekná noc. Až na strach ako to bude brať on. Pretože pre mňa to bola len zábava na jednu noc. Odreagovanie. Sama sa čudujem čo som spravila. Moje staré ja by sa s chlapom ktorého pozná tri mesiace nevyspala. A už vôbec nie len pre zábavu. Ja o pár dní odlietam do Talianska. Kto vie, či sa ešte niekedy stretneme. Tom musel odísť ešte keď som spala. Vstala som, obliekla si župan a šla do kuchyne. Bude mi to tu chýbať. Nevravím, že v Taliansku taký byt mať nebudem ale celkovo aj to mesto. Páčilo sa mi tu. A veľmi. O tom, že som už trošku slávnejšia ani nevravím. Asi pred dvoma týždňami mi mama volala úplne nadšená ako ma uvidela v jednom módnom časopise a mala asi polhodinový monológ o tom aká je na mňa hrdá, že som urobila dobre keď som sa tak rozhodla a neviem čo.
Zapla som telku, pretože som aj tak nemala čo robiť. Cítila som sa dosť sviežo a vyspato. No ja sa tak cítim vždy po dobrom sexe. Netvrdím, že bol najlepší, ale bol dobrý. Tak sa zdá, že už nie len ja som slávnejšia. Pila som kávu a prechádzala sa po byte keď v telke som zrazu započula meno, ktoré som nepočula už veľmi dlho. Z hodou okolností, šiel v telke zápas, v ktorom práve Ryan hral. "Reynoldsovi to ide parádne ako vždy. Prekľučkoval niekoľko hráčov, prihral Smithovi a ten dal neuveriteľný gól. Chlapcom sa darí a to pre nás znamená, že sme na dobrej ceste k víťazstvu." vravel komentátor. Premýšľala som, že ju vypnem ale nakoniec mi to nedalo, a tak som pozerala ďalej. Aj keď mala by som sa ísť baliť. O pár dní odchádzam. Ten chlap mi asi ostane v srdci navždy. Najhoršie je, že mám strach. Strach z dňa kedy sa vrátim do Londýna.
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...