Otvorila som oči do nádherného slnečného dňa. Slnko osvetľovalo izbu a ja som sa spokojná prevalila na posteli a poriadne sa ponaťahovala. Do momentu keď som si uvedomila, že nespím vo svojej posteli. Hneď som si spomenula čo sa včera stalo. Trochu som si viac vypila a pamätám si ako ma Ryan vzal na ruky a položil ma na posteľ. Potom som musela zaspať. Poobzerala som sa po izbe ale Ryan tam nebol. Pozrela som sa na seba a zistila som že som v jeho bielom tričku. Podprsenku a gate som na sebe mala ale predsa čo ak.. Čo ak sme sa spolu vyspali? Bola som opitá. Nepamätám sa čo som robila. Trochu vystrašená som vstala a vyšla z izby. Byt má veľmi pekný. Luxusný ako inak ale nie je veľký. Myslela som si že bude väčší. Počula som ako niekto varí. Dúfala som že to bude on. A aj bol. Len v teplákoch a bez trička v svojej plnej kráse robil tousty. Popravde som sa nemohla poriadne ani sústrediť. Prvýkrát som ho videla bez trička a polonahého. Na jeho nádherné vypracované telo ale nie prehnane sa dalo dívať večnosť. Prisahám, že mi srdce začalo biť ako splašené, začala som byť nervózna a prestala som sa sústrediť. Mal dvadsaťpäť ale bol dokonalý. Práve takí bývajú pre ženy nebezpeční. Lámači ženských sŕdc. "Dobré ráno" poprial mi Ryan keď ma zbadal a obzrel si ma od vrchu po spodok. Neviem či sa mi to zdalo alebo znervóznel aj on. "Sadni si. Robím raňajky." posadila som sa ako povedal a čakala. Bolo to zvláštne byť s ním v jednom byte v jeho tričku a dokonca s ním keď bol predo mnou len v teplákoch. Pripadalo mi to akoby sme strávili spolu noc. Musela som sa na to opýtať. "Ryan, spali sme spolu?" spýtala som sa a hneď sa otočil a pozrel sa na mňa. "Čože?" zasmial sa. "Ja si zo včera pamätám len to ako si ma zobral na ruky a položil na posteľ. Potom už nič. A ráno som sa zobudila v tvojom tričku." povedala som s obavami. "Nie nespali sme spolu Tiara. Hoci nebolo sa ľahké ovládať najmä keď som ťa vyzliekal zo šiat a zbadal tvoje telo." pozrela som naňho prekvapene. "Nechcel som aby si spala vo svojom oblečení tak som ťa vyzliekol a dal ti moje tričko. Neboj sa nič iné som nespravil. Neviem čo si o mne myslíš." povedal a ja som videla na jeho tvári že je sklamaný. Otočil sa a ďalej robil tousty. Viem, čo si myslí. Že mu stále neverím a bojím sa že by ma dostal do postele. "Ja ti verím." postavila som sa a podišla k nemu. Pohladila som ho po chrbte a on sa prudko ku mne otočil. Zdalo sa mi to alebo ten dotyk s ním niečo robil? Bol napätý a napínal sánku. "Neviem aký druh vzťahu to máme a ani neviem prečo som sa na to vôbec dala ale z nejakého dôvodu ti verím. Hoci nechápem prečo to robíš. Chcem vysvetlenie." zkrivil obočie a snažil sa pochopiť o aké vysvetlenie ho žiadam. "Chcem vysvetlenie prečo to robíš? Prečo si sa v podstate zmenil? Kedy si sa naposledy s niekym vyspal?" pozrel mi hlboko do mojich oči. Neviem čo mi to napadlo sa ho pýtať. Zároveň som sa bála odpovede. Bála som sa že jeho odpoveď ma zraní. "Najeme sa a potom sa porozprávame." prikývla som a šla si sadnúť znova za stôl. Keď sme sa najedli, zaviedol ma do obývačky kde sme si sadli na gauč. Sadol si ku mne a pozrel sa na mňa. "Urobila si si o mne mienku a teraz ti je ťažko uveriť že nie som taký ako si si myslela. To že som chodil po baroch a zabával sa a skoro každú noc som mal inú len tak pre zábavu neznamená, že to budem robiť stále. Nezmenil som sa Tiara. Chcel som ti len dokázať, že viem aj vydržať bez toho aby som to do nejakej zasunul. " povedal a ja som ho len pozorne počúvala. " Tiara páčiš sa mi. A dobre vieš že sa nechcem viazať. Chcem aby sme spolu trávili nejaký čas a zabávali sa. Sme mladí a viem, že to chceš tiež. Práve preto ťa chcem vziať na dovolenku. Oddýchneš si od práce, od ľudí. Zabavíme sa." prikývla som a aspoň som vedela čo si myslí." Môžem teraz otázku ja? " bez toho aby som niečo povedala som len znova prikývla. " Prečo si dovolila aby sme sa bozkávali a dotýkali keď sa so mnou nechceš vyspať? " spýtal sa a ja som ostala zarazená. Problém bol, že som nevedela ako odpovedať. "Je rozdiel keď sa len bozkávaš a keď s niekým spíš." pousmial sa. "Nechcem sa s niekým vyspať len tak pre zábavu." povedala som a on upriamil na mňa zrak. "Ja nie som niekto. Chceš povedať, že keby sme to nerobili pre zábavu ale bolo by to vážne, tak by si to urobila?" spýtal sa ma. "Ja neviem. Nechápem prečo sa ma na to pýtaš." boli sme veľmi blízko pri sebe. Pozerali sme si priamo do očí a ja som cítila tam dole že po niečom túžim. Že chcem jeho. Nedovolím sa mu poddať. Určite nie. "Mám na teba obrovskú chuť ale snažím sa udržať." povedal a priblížil sa ku mne ešte viac. "Už by som mala ísť." pošepkala som mu skoro do úst. "Ešte chvíľu." pošepkal aj on a potom ma pobozkal. Mučivo pomaly no zároveň vášnivo. Jemne ma hladkal po stehne až mi z toho nabehli zimomriavky. "Ryan" zavzdychala som jeho meno pomedzi naše bozky. Chytila som ho za jeho hruď a bruškami prstov som prechádzala od hora až dole k jeho bruchu. Cítila som jeho vypracované, úžasné a dokonalé telo. Musela som to ukončiť. Viem, že sa ničím. Lebo viem, ako veľmi ho chcem. "Ďakujem ti za všetko. Ale už musím ísť." Vytrhla som sa z jeho rúk a rýchlo šla do spálne kde som sa prezliekla do svojich šiat. Keď som z nej vyšla, Ryan stál opretý o stenu a čakal na mňa. Zas mal ten pohľad. Ten za ktorý by vraždila každá žena aby ho mohla mať. "V tomto byte si prvá. " povedal kým som sa obúvala. "Čože?" spýtala som sa. Niežeby som ho nepočula, ale nepochopila som ho. Ako prvá? "Ešte som tu žiadnu ženu nezobral. Ani jedna okrem teba nevkročila do mojej spálne ani do bytu." povedal a ja som sa mu pozrela priamo do jeho nádherných sivých očí. Bola som v šoku. Myslela som si, že všetky jeho ženy na jednu noc zamierili do jeho spálne ale zjavne to tak nebolo. "Ako to? " spýtala som sa. "Viem, že sa nemám čím chváliť ale vždy keď som mal potrebu tak som si objednal hotel. Nedovolil som aby sa to stalo v mojej posteli." prekvapená som ostala stáť ale nakoniec som sa spamätala a pobozkala ho na líce. Tým som sa rozlúčila a potom odišla. To ako sa správam sa nemôžem chváliť. Nevedela som, že viem byť taká. Že viem sa bozkávať s chlapom ktorý ma privádza do šialenstva a dovolím také veci. Že nie sme vo vzťahu. Najhoršie na tom je, keby mi povedal že ma ľúbi a že ma chce, hneď by som sa mu vrhla do náručia a bola by som šťastná že sa zmenil. No on sa nezmení.
Veľmi, veľmi ma mrzí že som tak dlhú dobu nič nepridala ale bolo toho veľa a nedopracovala som sa ani k písaniu nových častí a vlastne ani k pridaniu. Blížia sa prázdniny a aj keď ešte neviem čo mi prinesú, tak verím že už od budúceho týždňa si k tomu sadnem a teším sa ako vám prinesiem nové časti. :*
YOU ARE READING
LOVE ME
RomanceTiara pracuje v najznámejšej londýnskej firme Lroy ako sekretárka. Mysli si, že ma skvelú prácu a milujúceho snúbenca až do doby, kým sa ich vzťah trochu nezmení a nestretne v jednom bare šarmantného a veľmi pekného muža, za ktorým by vraždila nejed...