35. kapitola

301 17 0
                                    

"Michelle. Kamarátka moja. Tak dlho sme sa nevideli. Veľmi si mi chýbala." vrhla som sa Michelle hneď do náručia keď otvorila dvere. Nevnímala som to, že vedľa nej stojí Max a ani to že za mojim chrbtom stojí Ryan. Elle mi veľmi chýbala a videla som ju naposledy pred dovolenkou. " Som rada že ste prišli a že vám konečne môžem predstaviť môjho priateľa. Tia, Ryan, toto je Max. Max, toto je moja priateľka Tiara a toto je Ryan." chcela som si Maxa poprezerať od vrchu až po spodok. Nemyslela som že je až taký fešák ale k Michelle sa presne hodí. Vidno že je šťastná a ja len dúfam že jej nezlomí srdiečko.

Sadli sme si všetci za stôl, kde bolo nachystané jedlo. Každý si nabral koľko chcel a potom sme sa do toho pustili. "Tak porozprávajte mi ako bolo na dovolenke? Michelle mi vravela že si ju zobral do Karibiku." povedala a pozrela sa na Ryana s úsmevom a nadšením. "Bolo tam nádherne a rozhodne by ste tam mali ísť aj vy dvaja. Je to jedno z najkrajších miest aké som doteraz videla." povedala som taktiež s nadšením. "Ako je to vlastne medzi vami? Ste kamaráti alebo?.." spýtala sa Michelle odrazu a mne skoro zabehlo. "Nie. S Tiarou sme sa tam dali dokopy." Michelle odrazu zvyskla až tak, že som mala pocit akoby mi praskli bubienky. Vedela, čo k Ryanovi cítim. Vedela, že som to chcela. Preto bola taka nadšená keď Ryan povedal, že sme spolu. "No a vy dvaja? Ako sa vám spolu žije?" spýtala som sa tentokrát ja na nich. "Myslím, že veľmi dobre. Je to také prirodzené. Všetko klape a som šťastná že spolu bývame. Nič by som nemenila a je to príjemné." odpovedala, Max ju chytil za ruku a pobozkal na líce. Bolo krásne sa na nich dívať.

Keď sme dojedli, pomohla som Elle s riadom a chlapci spolu boli v obývačke a tuším debatovali o hokeji. Bola som rada že Ryan a Max si spolu sadli. Už pri večeri som si všimla že mali spoločnú debatu. Teraz spolu sedia a rozprávajú sa akoby sa poznali už dlho a nie že sa dnes spoznali.
"Tak čo zlatko? Ako vnímaš to, že Ryan je už tvoj priateľ?" s úsmevom sa ma spýtala. "Som nadšená. Bojím sa ako to bude medzi nami ďalej a kde sa bude vyvíjať nás vzťah ale teraz som šťastná a v podstate mi zmenil život. Nikdy som nerobila také veci aké robím teraz" odpovedala som jej kým som sušila mokré taniere. "Hlavne nech si šťastná. No čo Alex?" keď ho spomenula, klesol mi z tváre úsmev. "Alex včera došiel až ku mne domov a chcel aby sme to znova skúsili. Bol to môj snúbenec ale musí pochopiť, že svojím rozhodnutím to pokašľal. Mam teraz niekoho iného a on je mojou minulosťou." povedala som a Elle len prikývla hlavou. "Aj keď musíš uznať, že váš vzťah už bol na hranici zrútenia. Takže aj keby neodišiel tak buď by si ďalej trpela vo vašom vzťahu a tvárila sa že si šťastne zasnúbená alebo by si sa s ním rozišla. A aj pre Ryana. Vaše stretnutie bolo osudové. V to verím" Premýšľam nad tým, že Michelle ma pravdu. Ryan mi prišiel do cesty práve vtedy, keď to s Alexom už nebolo ono.

"Máš pravdu. No a Max? Aký je? Vážne sa ti vaše spoločné bývanie tak páči?" Teraz som vyzvedala zase ja. "Veľmi. Hovorím ti, že s Maxom je to úplne prirodzené a páči sa mi to. Viem, že je to ešte asi priskoro ale už sme sa dokonca rozprávali aj o budúcnosti." dopovedala a ja som v tom momente rýchlo doutierala tanier a sadla si k nej za stôl na stoličku. Pochopila, že chcem aby pokračovala. Nemusela som sa pýtať. "No a boli sme k sebe úplne otvorený a na moje prekvapenie to bral úplne prirodzene a bolo vidieť, že nemá s ničím problém a chce to všetko aj on." Doširoka som sa na ňu usmiala a chytila jej ruku. "Počkaj. Takže vy ste sa rozprávali už o zasnúbení a aj svadbe a o deťoch?" Trochu ma zaskočilo ako skoro to riešili. Viem, že sa poznajú dlhšie ale predsalen mal Max ešte donedávna priateľku ktorú podviedol s Michelle. "Áno. Vysvetlila som mu že samozrejme je na to ešte trochu skoro a s tým súhlasil ale že v najbližšej dobe keď už budeme spolu dlhšie a tak, no že s tým problém nemám. Ľúbime sa, dokazuje mi to viac než dosť a ja som s nim šťastná. Uvidíme aké to bude ale cítim že je ten pravý. O deťoch sme sa ešte nebavili. Vraveli sme si že obidvaja ich jedného dňa chceme mať. To bolo všetko " vysvetlila mi. " Som, šťastná, že ste to prebrali. Je to milé a myslím, že to patrí k tomu. Držím vám palce. Poď sem." povedala som a silno ju objala. Veľmi som jej to priala. Bolo pekne vidieť ako sa s Maxom pomaly posúvajú dopredu. Už len tým, že riešia také dôležité veci ak chcú spolu stráviť zvyšok života. Aj ja by som chcela byť taká odhodlaná to začať riešiť s Ryanom ale už len tým, že som bola len nedávno zasnúbená, nechcela by som do toho hneď skočiť. A myslím že ani Ryan takže to nechám zatiaľ tak a uvidíme po dlhšom čase.

S Maxom a s Michelle sme sa rozlúčili a šli sme pomaly preč. V aute sme sa rozprávali o tom, aký to bol príjemný večer, ako sme sa zabavili a lepšie všetci spoznali. "Srdiečko, čo keby si ešte dnes prespala u mňa a ráno by som ťa odviezol do práce? Ja mam aj tak doobeda posilku takže môžem ísť rovno tam." spýtal sa ma Ryan. Páčilo sa mi, že chcel aby som u neho znova prespala. Aj mne sa to páčilo. Práve preto som hneď odpovedala. "Veľmi rada." usmiala som sa naňho a chytila ho za ruku, ktorou držal páku. Keď sme dorazili k nemu, šla som sa osprchovať a šla som do postele. Bola som unavená a už som nemala síl vôbec na nič. O pár minút prišiel Ryan tiež do izby a ľahol si ku mne. Po chvíli ticha sa ku mne ozval a ja som ostala nemo prekvapená. "Ty by si sa nechcela ku mne nasťahovať?"

LOVE MEWhere stories live. Discover now