29. kapitola

365 16 0
                                    


Ryan

Zobudil som sa na to ako som zacítil, že mám nejaké vlasy v ústach. Hneď mi došlo čije sú. Tiara ležiaca chrbtom ku mne bola dosť na posteli roztiahnutá ale ja som ju stále držal okolo pása. Je zvláštne sa takto zobúdzať. Myslím okolo nejakej ženy. Vždy to bolo tak, že som sa s niekým vyspal a ráno ma v posteli už nenašla. No od nej myslím odísť neplánujem. Zatiaľ čo som premýšľal nad rôznymi vecami, Tiare niekoľkokrát zavibroval mobil, ktorý mala na stolíku. Bolo to otravné a viem, že by som nemal ale chcel som len vypnúť ten otravný zvuk a nedalo sa nezbadať kto a čo jej písal. Zo začiatku som nechápal. No pochopil som keď som videl správy od jej mamy, Michelle a mnoho jej známych ako jej píšu všetko najlepšie k narodeninám. Tá potvora mi nepovedala že bude mať narodeniny. To nemôžem nechať len tak. Pokúsim sa aby v tento deň bola šťastná. Ale tak, aby sa nedozvedela prečo to všetko robím. Budem sa tváriť že o žiadnych jej narodeninách neviem. Keď mi ona zatajila toto, ja jej tiež nemusím nič hovoriť. Dokážem jej to. Položil som jej mobil späť na stolík a pomaly bol čas ísť na raňajky. Prevrátila sa na chrbát tak, až sa jej tričko vyhrnulo a bolo jej vidno celé brucho, skoro prsia. Tá žena vie dráždiť ešte aj v spánku. Bola celá odkrytá a keď len tak bola rozvalená na posteli, vedel som presne ako ju zobudím. Chcel som ju pobozkať len na pery ale keď už má tie narodeniny. Posadil som sa a pomaly jej stiahol nohavičky ktoré mala na sebe dole. Trochu sa pomrvila ale našťastie sa nezobudila. Začal som jej bozkávať okolie nôh a potom som sa dostal k tomu miestu, ktoré som chcel. Po pár sekundách sa zobudila no ja som neprestal. "Ryan" zakňučala a zavzdychala moje meno. Som rád že som ju mohol uspokojiť. Po takom úžasnom prebudení chcela vstať a ísť zjavne do kúpeľne no chytil som ju za ruku a pritiahol si ju k sebe. "Dobré ráno srdiečko" povedal som jej a bol blízko pri jej perách. Pozeral som jej do jej nádherných očí a na jej pery. "Dobré ráno krásavec" usmiala sa a vtedy som ju pobozkal. Také rána by som chcel stále. Po našom bozkávaní som ju pustil a ona šla do kúpeľne. Chcel som na ňu počkať ale proste som už raz taký. Možno som nadržaný ale mám svoje potreby. Väčšinou som počul, že sa zamkla keď išla do sprchy no tentokrát som nič nepočul. Začala tiecť voda a ja som neodolal. Skúsil som to a moje želanie bolo splnené. Dvere boli odomknuté. Vyzliekol som zo seba boxerky a vošiel k nej do sprchy. Bola chrbtom takže sa zľakla keď som sa dotkol jej bokov. Začal som bozkávať jej krk, rameno a chrbát. Potom som ju pomaly otočil k sebe. Voda jej stekala po tvári. Znova som si našiel cestu k jej krku. Počul som jej mierne vzdychy. Môj kamarát mi stvrdol a myslím, že to zacítila aj ona keď som sa k nej tlačil. Potom som zamieril k jej perám a pobozkal ich. Zrazu sa pomaly odtiahla. "Ryan" povedala moje meno a pozrela sa mi do očí. "Nemohla by som skúsiť.." nedopovedala ale pozrela sa dole a potom zas na mňa. Usmial som sa a pobozkal ju. "Ty môžeš čokoľvek" povedal som. Jej ruka, ktorú mala na mojej hrudi jej pomaly kĺzala dole na moje brucho kde sa chvíľu zastavila a potom pokračovala. Celý čas som ju sledoval. Bola nervózna. "Ak nechceš tak nemusíš.." povedal som. "Chcem"

Tiara

Chcela som to urobiť. Keď som bola s Alexom nič také som nerobila. On so mnou nič také nerobil. Je to pre mňa niečo nové a hanbím sa. Ale viem, že pri Ryanovi môžem byť otvorená a uvoľnená. Pre neho je to prirodzené. Keď som sa odhodlala, moja ruka skĺzla ešte nižšie. Až som zacítila jeho mužnosť. Samozrejme že je tvrdý. Keď som ho chytila do ruky, Ryan sklonil hlavu a pretočil očami. Zavzdychal a ja som pokračovala. Trochu sa stiahol do zadu a schytil sa steny, ktorá bola za ním aby sa udržal. Pristúpila som k nemu bližšie a popritom ako som mu to robila som ho pobozkala. "Ak nechceš aby som sa ti urobil do ruky tak ihneď prestaň" snažil sa lapiť dych a povedať mi to. Ale ja som nechcela prestať. Snažil sa držať tak silno. "Tiara" zavzdychal. Ja som pokračovala až napokon sa mi urobil do ruky. Lápal po dychu a hlavu mal stále opretú o stenu. "Chcem ťa." zrazu mi povedal a vášnivo ma pobozkal. Mám pocit, že som v ňom niečo vzbudila. Bolo mu jedno či je hrubý. Nechala som ho nech ma bozkáva kde len chce. Páčilo sa mi to. Dokonca mám narodeniny. Beriem to ako darček. Hoci on o ničom nevie. Nemusí to vedieť. Nechcem žiadne darčeky a ani nič podobné. Chcem sa tomu vyhnúť. "Buď z tadiaľ okamžite vyjdeme a dám to do teba s kondómom alebo tu bez neho." hovoril pomedzi bozky. "Kašli na to. Proste už to urob." v sekunde keď som to povedala, to do mňa dal. Zabolelo to. Ale nie tak ako zo začiatku po dlhšom čase. Bolo to iné keď na sebe nemal kondóm. Cítila som ho viac. Po niekoľko prudkých nárazov do mňa to nakoniec vybral. Verila som mu že to urobil včas. Nebála som sa keď nemal kondóm. Čo sa týka antikoncepcie tak tú brať nechcem. Nebrala som ju ani pri Alexovi a rozhodne ju teraz nebudem brať ani kvôli Ryanovi. Verím mu dokonca aj to že je čistý. Veď predsa už dlhú dobu s nikým nespal len so mnou. Nemôžem tomu uveriť ale je to tak. 

Ryan vyšiel zo sprchy a hneď po ňom aj ja. Usušila som sa, obliekla a šli sme na raňajky. Dole na terase bolo už kopu ľudí. Ja som si šla sadnúť za stôl a Ryan niekam odskočil. Kým som ho čakala odpovedala som na niekoľko správ od mojich známych keď v tom si ku mne niekto sadol. Myslela som najprv že to je Ryan ale keď som zdvihla hlavu, uvidela som nejakého neznámeho chlapa. "Prepáčte že som vás len tak prepadol ale som Simon Brown" chvíľu mi trvalo kým som si spomenula na to, či vôbec niekoho takého poznám že mi vraví svoje meno. "Poslal som vám kyticu" povedal a mne to docvaklo. Nemyslela som v ten moment na to, že Ryan sa hneď vráti a keď ho tu uvidí tak to neskončí dobre. Len som proste naňho zízala a rozmýšľala, že nie je na zahodenie. V skutočnosti vyzerá dosť dobre ale stále sa nemôže vyrovnať Ryanovi. Ale tomu sa nevyrovná asi nikto. "Chcel som sa s vami stretnúť. Ako som vám písal padla ste mi do oka." nevedela som čo mám na to povedať. Keď som konečne našla správne slová, započula som známy hlas. "Kto si?" spýtal sa Ryan. Simon sa postavil a automaticky som to urobila aj ja. Ryan bol nahnevaný a vôbec sa mi to nepáčilo. "Som Simon Brown. Táto krásna dáma ma zaujala a nedalo mi to sa s ňou aspoň neporozprávať." Ryan zatínal sánku a päste. Pristúpila som k nemu a chytila ho za ruku. "Drž sa od nej ďalej." povedal Ryan. Videla som ako už niektorí otáčali hlavy a sledovali nás. Veľmi som sa bála, že ho Ryan zbije. Už to raz urobil. Kľudne to môže urobiť znova. "Prečo? Veď nevravela že by medzi vami niečo bolo." no jasné ten chlap to ešte všetko zvalí na mňa. Keby som vedela ako to medzi mnou a Ryanom je, tak mu to poviem. "Je to moja priateľka. To ti vravím teraz ja, tak vypadni." povedal a Simon v tichosti odišiel. Priateľka? Rozmýšľala som čo povedal.

LOVE MEWhere stories live. Discover now