6: Kráľovstvo alátov

290 22 0
                                    

,,Prepáč," ospravedlní sa tichým hlasom.

,,Musel som ťa nájsť." Jeho hlas znie tak zúfalo. Prevrátim očami a chcem ho obísť, no položí mi ruku na plece. Prudko sa nadýchnem.

,,Nechcem, aby si so mnou hovoril," ozvem sa ostrým hlasom.

,,Prečo?" opýta sa priam vydesene. Nechápavo sa na neho zahľadím.

,,Ja ti naozaj nerozumiem. O čo ti ide?" vyhŕknem. Ben odo mňa trochu cúvne.

,,Prišiel som ti pomôcť," odpovie a ruky bezmocne spustí k telu.

,,Nepotrebujem žiadnu pomoc. Už vôbec nie tvoju," odvrknem pevným hlasom. Moja hlava si totiž už prehráva situáciu, ktorá sa odohrá zajtra v škole. Emily mi znovu začne vyčítať, že som hovorila s Benom. A možno zaútočí aj na Offy. Ich posledný rozhovor nevyzeral práve ružovo.

Po tom všetkom čo som zistila by som si netrúfla pohádať sa s Offy. Prešla si všeličím a určite ju nerozhádžu urážky nejakej stredoškoláčky. Nemá pred ňou rešpekt ako ja. Nevie to čo ja.

,,Prejdime sa," navrhne mi stále až priveľmi pokojne. Akoby mu môj ostrý tón nič nespravil. Hľadí na mňa tými krásnymi očami a ja sa pristihnem ako jemne prikyvujem.

Čo to robím? Bena moja reakcia tiež trochu prekvapí, zrejme očakával, že ho znovu vykričím. Snažím sa tváriť, akoby nič, hoci moje srdce sa rozbúcha štyrikrát rýchlejšie.

,,Chcem ti niečo ukázať," vyzve ma po chvíli. Potom urobí dva kroky smerom ku mne a len ma obíde. Otočím sa a sledujem jeho chrbát, kým sa ku mne neotočí. Tak teda urobím váhavý krok smerom k nemu, vyzerá pokojne, na to teda v jeho prípade nie som zvyknutá.

,,Ben," oslovím ho, keď sa k nemu priblížim. ,,Nehovor o tomto stretnutí Emily."

,,Emily by som sa nebál," odpovie mi tajomne a potom znovu vykročí do hlbín lesa. Nadvihnem obočie, no neopýtam sa ho, čo tým myslel. Namiesto toho ho len v tichosti dobehnem. Jemne sa usmeje, hoci sa na mňa pri tom nepozrie.

,,Povedz mi niečo o sebe," ozve sa odrazu.

,,Prosím?" zareagujem okamžite. Pozrie na mňa, znovu s úplne pokojnou tvárou.

,,Povedz mi niečo o sebe," zopakuje a ja na neho pozriem ešte prekvapenejšie.

,,Ja som ti rozumela," zavrčím a plánujem pokračovať, no preruší ma. ,,A napriek tomu si mi nič o sebe nepovedala," podotkne a ja naprázdno zavriem ústa.

Tento chlapec ma naozaj prekvapuje. V škole vyzeral, že by sa v mojej prítomnosti najradšej prepadol pod zem a teraz tu so mnou vedie takúto drzú konverzáciu.

,,Len si nemyslím, že sa poznáme natoľko, aby som ti o sebe povedala čokoľvek," odpoviem mu podráždene.

,,Ale v tom predsa spočíva proces zbližovania," usmeje sa Ben a pozrie na mňa. Teraz mám chuť prepadnúť sa pod zem ja. Jeho pohľad je tak intenzívny. Jemne potrasiem hlavou.

,,Začni ty," poviem, aby som od seba odviedla pozornosť. Ben len potrasie hlavou a potom sa pozrie pred seba.

,,Pochádzam z chudobnej rodiny, ale zamilovalo sa do mňa to správne dievča. Bohaté, obľúbené." Je mi jasné, že hovorí o Emily. Jej otec je jedným z najbohatších ľudí v mestečku.

,,Jej rodičia ma nenávideli," povie po chvíli a ja jemne spomalím.

,,Riaditeľ ťa neznášal?" zhrozím sa.

,,Ktorý otec by pre svoju dcéru chcel nejakého chudobného zúfalca?" opýta sa a sklopí pohľad.

,,Mňa nenávidí celá škola," ozvem sa po chvíli mlčania.

Dračie BojovníčkyWhere stories live. Discover now