Sedím v drevenej chatke v Maji a celá sa trasiem. Okolo mňa je obmotaná deka a Amyine štíhle paže. Dnu sa vrúti Offy, na tvári má výraz vraha. Stále je ofŕkaná krvou, rovnako ako asi všetky. Lauriss už jej zrejme povedala, prečo som tu. Jej hnedé oči ma hneď vyhľadajú, čosi v jej výraze zjemnie.
,,Kam ho odviedla?" opýta sa pevným hlasom. Čupne si predo mňa a dlaň mi položí na koleno, akoby ma tým mohla upokojiť.
,,Ja neviem. Ten les som nikdy predtým nevidela." Môj hlas znie prekvapivo pevne, presný opak mojej vnútornej situácie.
,,Nájdeme ho Jay-jay. Cecily už je na porade s morskými ľuďmi. Ephira s Kate išli pohľadať generálov z Hewy. Budeme mať k dispozícii takmer všetky svety. Neukryjú sa pred nami." Jej slová síce znejú upokojujúco, no nedokážem im uveriť.
,,Bojím sa, že to miesto nebolo nikde v Site," vyslovím a oči sa mi znovu zvlhčia. Amy ma zovrie pevnejšie, nechce, aby som sa rozpadla.
,,Povedz mi čo presne sa stalo," prikáže Offy a posadí sa na gauč oproti mne.
,,Bojovala som s Tobiasom proti Lune. Zabila Callu a potom takmer aj jeho. Kým som sa k nej stihla dostať, chytila si diadém a potom stratila vedomie. A potom sa za jej chrbtom otvoril portál. Vyzeral ako tie medzi jednotlivými svetmi tu v Site. No zjavil sa z ničoho nič, akoby si ho proste vyčarili. Prešli ním tri safijky." Offy sa pozrie na Lauriss. Albínka však pôsobí zamyslene, akoby to všetko chcela spracovať.
,,Neboli však zo Sity. Poznám tváre všetkých sto safijov a ony medzi nich proste nepatrili. Vyzerali ako Lunine sestry." Offy sa prudko nadýchne.
,,Chceli Lunu odvliecť preč a my sme im v tom chceli zabrániť. No potom portálom prešla Ava." Ozve sa prekvapený šum.
,,Ako si vedela, že to je ona?" opýta sa Amy.
,,Vyzerala presne ako Tobias. Akoby bola jeho dvojčaťom." Prehltnem.
,,Povedala, že si po neho prišla. A potom ho proste omráčila bez toho, aby sa ho dotkla a odniesla ho preč." Pokožku líca mi ovlhčí slza.
,,Prečo by to robila?" opýta sa Lauriss zmätene.
,,Ja vôbec neviem," zašepkám pomedzi vzlyky. Amyina dlaň ma pohladí po chrbte.
,,Musí predsa existovať nejaký spôsob, ako ho privedieme späť," vloží sa do toho Aryan. Ona jediná chcela zachrániť Tobiasov život. Vedela kým je už od začiatku. Sklamane od nej odtrhnem pohľad.
,,Musíme nájsť Rheniu," vyhlási Lauriss, prameň bielych vlasov si zastrčí za uši. ,,Ona vie otvárať portály aj mimo Sity. Pomôže nám."
Pošúcham si dlaňami spánky a snažím sa prestať plakať. ,,Nevieme kde Rhenia je. Môže byť mŕtva, na dne mora, niekde, kde ju nikdy nenájdeme." Ukrývala ju Luna, mala to ako poistku. Lenže Luna je kdesi preč.
Prehltnem. Nesmiem sa vzdávať, musím ho predsa nájsť! On by prevrátil celú Situ hore nohami, aby ma našiel.
,,Pochybujem, že ju Luna ukrývala vlastnoručne. Niekomu to musela prikázať," uvažuje Lauriss.
,,Aj keby, všetkých safijov sme zabili. Jej osobných strážcov takisto," zavrčí Offy. V jej očiach nie je ani stopy po ľútosti. Pôsobí tak mocne, tak vodcovsky. Trochu ma to desí.
,,Asianne," vydýchne Aryan. Dvihnem k nej zaslzený pohľad.
Elfka predsa taktiež vo Valdre prežila. Jej myseľ bola chránená Tobiasom, takže sa s ňou Luna nemohla hrať. Prudko sa postavím, zhodím tak zo seba Amy.
YOU ARE READING
Dračie Bojovníčky
Fantasy,,Mami, prečo mám na ruke draka a ostatné deti ho nemajú?" opýta sa malé dievčatko a vystrie rúčku pred seba. Na ľavom zápästí má tetovanie, fialového draka. ,,Lebo si iná ako ostatné deti," odpovie jej žena a palcom jej prejde po poznačenej koži...