,,Soo je veľmi špecifické umenie. Je to prepojenie energií, zmiešanie síl. Spojiť sa však môžete len s niekým, kto umenie soo ovláda, inak je vám nanič." Rovnaké slová, aké použil Tobias, aspoň v niečom mi neklamal.
,,Stačí, že sa prepoja dve z vás a už pocítite zmenu. Budete rýchlejšie, silnejšie, budete mať viac energie. Budete môcť ovládať umenia tej druhej a komunikovať v myšlienkach bez toho, aby ste sa jedna druhej dotýkali." Ozve sa prekvapený šum. Pozriem sa na Offy, no jej tvár je ako z kameňa. Akoby ju tieto informácie vôbec nenadchýnali.
,,Amy s Jay-jay, poďte si to vyskúšať," povie Luna a ja zmeraviem. Amy vstúpi do kruhu a zahľadí sa na mňa modrozelenými očami. Jemne pokrútim hlavou a nasledujem ju. Postavím sa oproti nej a pokúsim sa o jemný úsmev. V jej očiach však nájdem tiché pochopenie, nič odo mňa neočakáva.
,,Chyťte sa za ruky," povie Luna krásnym hlasom. Amy ku mne natiahne dlaň so zlatým dráčikom, jeho šupiny sa zalesknú na slnku. Podám jej svoju ľavú ruku s fialovým tetovaním. Očakávam, že sa niečo stane, no žiadne prepojenie necítim. Amy však vyzerá, že to s ňou niečo spravilo. Zreničky očí sa jej rozšíria, zalapá po dychu. Vytrhne sa z môjho jemného zovretia a o kúsok odstúpi. Dýcha zrýchlene, na tvári ma zdesený výraz.
,,Amy si v poriadku?" opýtam sa a opatrne k nej natiahnem dlaň.
,,Je mi to tak ľúto," zašepká len a v očiach sa jej zalesknú slzy. Prečítala si moje myšlienky. Videla Theovu smrť mojimi očami, videla ako ma Tobias zradil zas a znovu.
,,No tak teraz si to určite chcem vyskúšať," odvrkne Offy ironicky a založí si ruky na hrudi. Luna len spýtavo nadvihne krásne tvarované obočie.
,,Neprepojili ste sa," zamrmle a nahnevane sa nadýchne. ,,Potrebujem, aby ste medzi sebou vytvorili spojenie. Myslite na to, že sa chcete prepojiť. Sústreďte sa len na dotyk tej druhej. Prvý raz to vždy ide najťažšie." Zahľadím sa na elfku smutným pohľadom a znovu k nej natiahnem ruku.
Vydýchne z pľúc všetok vzduch, pokúša sa upokojiť. Potom vloží ruku do tej mojej, jej dotyk je o čosi teplejší. Zavriem oči a pokúšam sa počúvnuť Luninu radu. Sústredím sa na Amy, na jej pevné zovretie. Predstavím si naše prvé stretnutie v Taure. Aká milá ku mne od začiatku bola. Vďaka nej som do tohoto sveta zapadla, pomohla mi v toľkých veciach.
Cítim ako mnou prejde vlna tepla, s prudkým nádychom sa od elfky odtiahnem. Ona na mňa hľadí rovnako zdesene, akoby to pocítila tiež. Zahľadím sa na svoju dlaň, môj dráčik akoby jemne žiaril. Amy sa pozrie na svoje otvorené dlane, obe sa jej rozžiaria. Všetci ju pozorujú so zatajeným dychom, čakajú, čo sa bude diať.
Prekvapene sa poobzerám okolo seba. Vidím ostrejšie, dokonca aj farby mi prídu žiarivejšie. Prázdnota vo mne akoby sa na chvíľu vytratila, akoby do mňa udrel blesk a naplnil ma energiou.
Amy sa na mňa prekvapene zahľadí a potom sa celá rozsvieti zlatým svetlom. Zaleje jej pokožku, pohltí aj farbu jej očí. Pozriem sa na svoje ruky, no tie sú stále rovnaké ako predtým. Žiadne svetlo zo mňa nevychádza.
Otočím hlavu k Lune v snahe nájsť odpoveď na svoje otázky. Zachytí môj pohľad a jemne sa usmeje.
,,Toto je jej mana. Vie pracovať so svetlom. Ty teraz ovládaš umenie fau," vysvetlí a ja zalapám po dychu. Amy začne pohasínať, akoby sa to pomaly učila ovládať.
,,Teraz viem čítať myšlienky?" uisťujem sa tichým hlasom. Luna len prikývne. Veď ani len netuším ako sa také čosi robí. Amy ma to síce učila, no nikdy sa mi nepodarilo dostať sa do niekoho myšlienok.
,,Jay-jay," ozve sa Kate a podíde ku mne bližšie. Pod očami má obrovské kruhy, tiež zrejme celú noc prebdela.
,,Môžeš si to vyskúšať na mne," navrhne jemným hlasom. Takto milá ku mne snáď nikdy predtým nebola.
YOU ARE READING
Dračie Bojovníčky
Fantasy,,Mami, prečo mám na ruke draka a ostatné deti ho nemajú?" opýta sa malé dievčatko a vystrie rúčku pred seba. Na ľavom zápästí má tetovanie, fialového draka. ,,Lebo si iná ako ostatné deti," odpovie jej žena a palcom jej prejde po poznačenej koži...