50: Už to prichádza

142 15 3
                                    

Stres našťastie premôže vyčerpanie a tak sa v noci ako-tak vyspím. No ráno nie je o nič krajšie. Všade pomedzi drevené domčeky pobehujú vojaci. Elfovia, ľudia, aj morskí ľudia. Všetci sa pripravujú na prichádzajúcu veľkú bitku.

Namosúrene vojdem do Luninho domčeka, zabuchnem za sebou dvere. Vnútri už sú všetci, presne ako mi bolo povedané. Offy sa o čomsi rozpráva s Kate a Ephirou. Amy sa s Lathronom držia za ruky, jemne sa na seba usmievajú. Luna sa zhovára s Fuerzou, Fuego s Guerrou stoja za nimi. A v rohu postáva Yerag s Cecily a vodca vojska z Hewy. Všetci pôsobia nervózne, podráždene, akoby toho v noci veľa nenaspali.

Keď vojdem dnu všetci sa nejako usadia, gaučov je tu aj tak viac než dosť. Ja si sadnem k Offy, žmurkne na mňa.

,,Ako iste všetci viete, démoni vyšli z Valdry. Prišli proti nám bojovať." Lunina tvár je vážna, je to tvár vodcu. Všetci k nej dvíhajú ustráchané pohľady, veria jej slovám, veria jej.

,,Ak pochodujú tak, ako sme očakávali, budú tu už toto popoludnie." Miestnosťou sa rozľahne vystrašený šum.

,,Prechádzajú po pláži?" opýta sa Yerag prekvapene. Medzi portálom do Hewy a portálom do Valdry je piesočnatá pevnina. Zastaviť ich na mori teda nebude možné.

,,Môžeme ich po ceste oslabiť, zaútočiť na nich," navrhne vodca z Hewy, tuším sa volá Uriel.

,,Koho chceš poslať, aby na nich zaútočil? Keď démoni zacítia bolesť, len ich to posilní. My možno ideme do vojny, oni však idú ešte aj na hostinu." Na tento fakt som akosi zabudla. Démonov možno bude menej, no budú mať výhodu. A nielen kvôli ich požieraniu bolesti.

,,Ja navrhujem, aby sme na nich počkali tu, rozložili vojská a potom na nich zaútočili všetkým čo máme," predostrie Luna. Safijka dobre pozná svojho nepriateľa, jej by som asi verila viacej. ,,Ich armáda bude malá, no veľmi dobre vyzbrojená. Ako veľmi nebezpečné budú ich zbrane?" opýta sa Luna Offy. Dievča sa len uškrnie, oprie sa o operadlo gauča.

,,Budú mať pištole, bomby, revolvery. Keby boli portály väčšie, dotiahli by sem aj tanky." Zatnem sánku a pokúšam sa nepredstavovať si aké dôsledky to bude mať. Všetci na Offy vydesene hľadia, názvy zbraní nespoznávajú. Luna však prikývne, akoby rozumela.

,,Ako zastavíme Koljua?" opýta sa Yerag, jeho hrubý hlas sa rozľahne miestnosťou. Luna na neho prenesie svoj biely svietiaci pohľad.

,,Máme dračie bojovníčky. Keď sa prepoja, môžeme mať aj štyri hepty." Luna sa pozrie priamo na mňa.

Uvedomuje si, ako veľmi túžim po Tobiasovej smrti. A že nie som jediná. Kate pri zmienke o ňom takisto zatne sánku, v očiach jej zahorí nenávistný plameň. Ephira sa prudko nadýchne a položí jej ruku na stehno. Amy mi venuje smutný úsmev, v jej očiach je takisto odhodlanie. Veľmi si týchto ľudí vážim, som si istá, že sa nám to spoločnými silami podarí vyhrať.

,,Yerag, daj vedieť svojim podmorským jednotkám, aby boli pripravené liečiť zranených." Obyvatelia Maji totiž ovládajú umenie faiga, vedia liečiť zranenia. Ktosi z nich mi vyliečil zlomenú ruku po strete s Tobiasom. Po Theovej smrti.

,,Uriel, spoj svoje vojská s elfskými, postavte aj veže pre lukostrelcov." Venuje mi krátky pohľad. Takže ma chce na veži, chce, aby som strieľala šípy. Ktovie či to proti bombám a pištoliam vôbec pomôže.

,,A čo Aryan?" opýta sa Kate zvedavo.

,,Dúfam, že im neprezradí nič dôležité." Luna sa zháči, jemne zmeravie.

,,Bola veľká chyba nechať ju ísť. Vie totiž, že ovládate umenie soo. Démoni sa na to určite pripravia." Stačí, ak zabijú čo i len jednu z nás, keď budeme prepojené, a umrú všetky. To vedomie mi na koži vytvorí zimomriavky.

Dračie BojovníčkyWhere stories live. Discover now