60: Elfská svadba

199 15 2
                                    


O dva roky neskôr...

Natešene vykročím na prvý schod točitého schodiska. Taur sa zmenil, odkedy som tu bola naposledy. Amy Srdce viac presvetlila, zútulnila. Páči sa mi tu.

Za mnou počujem tichú konverzáciu medzi Lauriss a Offy. Rozprávajú o nových topánkach, ktoré si chcú obe kúpiť. Vzhľadom na túto situáciu je to naozaj vtipné. Dunia je naozaj niekde inde čo sa týka ľudských problémov.

,,Jay-jay!" ozve sa elfkin nadšený hlas. Len sa uškrniem a nechám ju, nech ma takmer zhodí zo schodov. Nevideli sme sa už asi dva mesiace, to je naozaj dlhý čas. Vonia ako príroda samotná.

,,Ahoj Amy," usmejem sa na ňu.

,,Amy!" zvýskne Offy a takisto ju objíme. Zatackajú sa tak veľmi, že ich musím myšlienkami zachytiť, aby nespadli. Rozosmejú sa ako dve pubertiačky. Lauriss nad tým takisto len prekrúti očami a potom Amy objíme.

,,No čo, si pripravená vstúpiť do manželstva?" doberá si elfku Offy.

,,Ja by som sa nemohla sľúbiť na celý život len jednému mužovi," poznamená Lauriss.

,,Teba sa nikto na nič nepýtal cassanova," zavrčí Offy a ja sa zachichocem.

,,Sme zasnúbení už dva roky, je najvyšší čas," usmeje sa elfka doširoka, vykročí hore schodmi.

Nasledujeme ju až do veľkej miestnosti, podpätky nám na kamennej podlahe príjemne klopkajú. Zvolila som fialové šaty, aby mi ladili k tetovaniu. Offy má na sebe oranžový overal, hnedé vlasy má vyčesané do drdola. Lauriss má čierne obtiahnuté šaty s otvoreným chrbtom. Keby si dala čosi biele, splývalo by to s jej pokožkou. Amy ešte nie je prezlečená, namiesto toho pobehuje bosá po svojom kráľovstve a víta hostí. Svadba sa chystá vonku, no videla som to tam len z diaľky.

,,Amy, príde aj William?" opýta sa Lauriss s nádejou v hlase. Rozosmejem sa nad jej zvedavosťou. William je Miin veľmi pekný nevlastný brat. Lauriss sa ho pokúša zbaliť už dosť dlhý čas.

,,Daj mu pokoj, chudák chlapec," zamrmle Offy, keď vojdeme do Amyinej izby. Je obrovská, no to je len dobre. Všade pobehujú slúžky, chystajú Amy šaty a šperky.

Na posteli sedia Kate s Ephirou, na čomsi sa zabávajú. Prišli z Gingharianu, čo je pomerne blízko. Po Luninom odchode sa im to tam podarilo ako-tak postaviť znovu na nohy. Safijovia sa tam zdržiavali najviac, preto bolo ťažké dostať do tam pod kontrolu. No Kate a Ephiru tam väčšina sveta poznala, mali to jednoduchšie.

Ryšavka si nás všimne ako prvá a s úsmevom sa k nám rozbehne. Jej pehavá tvár žiari šťastím, čo ma nesmierne teší. Elegantné zelené šaty len zvýrazňujú jej pekné krivky.

,,Ahoj Jay-jay," pozdraví a objíme ma.

,,Vyzeráš krásne Ephira," usmejem sa.

,,Ďakujem anjelik," povie nadšene a hneď sa vrhne na Offy s Lauriss. Predo mnou už stojí Kate, v krásnych strieborných šatách a dlhých náušniciach.

,,Akú ste mali cestu?" opýta sa, keď ma jemným pohybom objíme.

,,Dobrú. Lietadlo trochu meškalo, lebo bola búrka, ale našťastie sme to stihli." Leteli sme na iný kontinent, aby sme prešli portálom do Tauru.

Za posledné dva roky sme neskutočne veľa cestovali. Offy a Lauriss sú veľmi príjemné spoločníčky. Pokúšame sa nájsť Rheniu, ktorú tam kdesi ukryla Luna. Zatiaľ však nanešťastie márne.

,,Nejaké novinky?" opýta sa Kate, keď sa odo mňa odtiahne. Akoby mi čítala myšlienky.

,,Máme aspoň približnú oblasť, no stále je obrovská." Upravovali sme myšlienky na niekoľkých policajných staniciach, aby nám to pomohlo pri hľadaní, no zatiaľ to neprinieslo žiadne výsledky.

Dračie BojovníčkyWhere stories live. Discover now